,, Kde...kde to jsem"?
,, V Klarinesské nemocnici, budeš tu už jen pár dní a pak pojedeš do našeho nového domova".
,, Proč tu jsem?"
,, Omdlela jsi na přečerpání".
,, Jaký nový domov?"
,, Přestěhovali jsme se."
,, Beze mě? Jen tak jste se přestěhovali, aniž by jste mi něco řekli?!"
,, Neber to špatně, ale už jsme o tom mluvili, dohodli jsme se že to tak bude lepší".
,, A o to jde, ty ses domluvila, na náš názor se nikdo neptal"!
,, Scarlett....pochop....je to tak lepší, musíme to udělat pro bezpečí naší rodiny, teď....vím, že se to těžko chápe ale, spoustu lidí nás teď nemá rádo a já nehodlám riskovat náš život, kvůli tvojí tvrdohlavosti,....musíme to udělat."
,,Já to nechápu,....vždyť jsme nikomu nic neudělaly?!"
,,Petr je tvůj otec, je to král Klariness jsi jeho dcera a celý svět si myslí, že jsi prvorozená, že jsi nástupkyní trůnu, je jasné že o tvůj život bude usilovat spoustu lidí, jsi z nás všech nejohroženější, spousta lidí nesouhlasí s jeho vládou a odstranit šestnácti letou holku pro ně rozhodně nebude problém."
Na tohle jsem mlčela, nebylo co dodat. Sedla jsem si, teda pokusila jsem se o to, ale nešlo to, nemohla jsem se pohnout,, mami nemůžu se hýbat, nejde to, nechci tu být, chci domů".
,,Zavolám doktora "
Po chvíli přišel doktor, který mě prohlédl a pak mi řekl něco ve stylu že moje tělo je přečerpané a trpím dočasným ochrnutím, prý bych neměla chodit domů, ale vzhledem k tomu jaké mám postavení můžu kdykoliv říct a oni mě odvezou domů, což jsem se rozhodla patřičně využít. Doktor zavolal jednoho strážce v bílé uniformě, ten mě vzal do náruče, posadil mě na vozík a okamžitě mě teleportoval společně s mámou do našeho nového domu, po té zmizel. Máma mě odvezla do mého nového pokoje a já nevděčník začala komandovat,, proč mám pokoj v bílé barvě, moc dobře víš, že bílou nenávidím, a mám malou postel, kde bude spát Lesli, a kde je nábytek, a kde je okno, chci tu mít okno, chci výhled na zahradu!" ano, chovala jsem se jako malý rozmazlený spratek, ale kupodivu máma nic nenamítala.
,,Dobře, dobře všechno zařídím, donesu notebook a ty si vybereš."
Po chvíli máma přišla společně s Jackem, který mě položil na postel a pod hlavu mi narval snad milion polštářů a pak mě objal, dal mi sesterskobratrskou pusu na tvář a odešel. Máma si lehla vedle mě a zapla notebook, na kterém jsme pak našli úžasnou postel úžasnou 3D tapetu přes celou jednu stranu zdi a zbytek zdí bude mít černou barvu a nakonec okno pro mě do pokoje, což bylo prostě jen normální okno. Máma objednala vše kromě postele, na postel objednala lidi, takže ji ještě dnes dovezou a postaví. ,,Mami, kdy se vrátí Lesli?"
,,Dnes mi volal veterinář že si pro ní můžeme přijet kolem šesté, operace prý proběhla v nejlepším pořádku. Chceš pro ni jet se mnou?"
ČTEŠ
PÁTÝ ELEMENT
FantasyScarlet si žije obyčejný život. To ale ještě netuší že její procházka růžovým sadem se má změnit v hotovou noční můru, když se přestěhují setká se s šikanou na škole. Zjistí že jak ona tak její sourozenci nejsou jen tak obyčejní a mohou ovládat jed...