14. Potřebuju psychiatra (So)

246 28 0
                                    

Probudila jsem se brzo ráno a byla plná energie, koukala jsem na budík, bylo šest ráno a já se rozhodla prozkoumat náš dům. Až teď jsem si všimla mého nově zařízeného pokoje, všechno bylo přesně tak jak jsem si zvolila, dokonce zde bylo i nové okno, jak jsem si mohla nevšimnout?

Prohledala jsem celý barák a vrátila do pokoje. Spáchala jsem hygienu a začala vybalovat svoje věci, někdo se dotkl mé ruky a najednou se mi zatočila hlava a já spadla na zem. Zavřela jsem oči a čekala až to odezní, problém byl v tom, že když jsem otevřela oči, nebyla jsem u nás doma, ale na nějakém hodně zastaralém místě. Kolem byly kamenné zdi a když jsem se podívala za sebe, spatřila jsem strážného. Uklonil se a s vážnosti, jako by ani neměl vlastní vůli začal mluvit.
,, Princezno, jeho výsost si žádá vaši přítomnost v jídelním sále a zve vás na snídani. Protože nejste řádně ustrojena přidělil vám nějaké komorné a doufá že se vám na jeho hradě prozatím líbí, jděte se převléknout". Byla jsem natolik v šoku, že jsem nestihla ani kývnout a odvedly si mně tři šťastně se usmívající ženy. Byla jsem zmatená, nejenže jsem se zničehonic objevila uprostřed hradu, taky chtěli abych posnídala s králem, alias mým otcem a navlíkly mě do čehosi, čemu říkali šaty, vážilo to snad tunu a přes korzet jsem nemohla pořádně dýchat, ale ony byly spokojené. Dokonce mě trochu nalíčily a zapletly my dva francouzské copy, které mi sahali někam nad lítka. Taky mě začaly zasvěcovat co se etikety týče, ale jediné, co jsem si byla schopna zapamatovat byla úklona, a i tu mi ukazovali snad tisíckrát.

Stála jsem před vstupními dveřmi do jídelny a čekala až mě uvedou. Strážce otevřel dveře, uvedl mě a já pozdravila a pokusila se vykouzlit pukrle, které podle otcovo výrazu zrovna moc nedopadlo. Vyzval mne a já se ač nerada posadila po jeho pravici. Čekala jsem že když si mě pozval do jiného světa, bude to za účelem nějakého rozhovoru, ale on jen seděl a tlačil do sebe anglickou slaninu na sucho, což podle mě nebyl zrovna postoj hodný krále, ale raději jsem to přešla a sama si nabrala lívance s borůvkovým jogurtem,, Takže otče, proč sis mě zavolal, pochybuji že šlo jen o pozvání na snídani?" Čekala jsem co z něj vypadne, ale on se jen dál ládoval slaninou a dělal, jako bych tam nebyla,, Tati!! Odpověz!!" Překvapeně ke mně zdvihl obličej, jako by mu až teď došlo, že nesnídá sám.
,, Pozval jsem tě, protože chci aby sis prohlédla moji zem, sice nejsi nejstarší z mých dětí, ale zde neplatí zákon prvorozeného a tak je možné, že jednou budeš této zemi vládnout a než se tak stane, chci aby jsi naši zemi poznala, postupně si sem přivedu i Maika, Jacka a Brigitt, měli by jste studovat na téhle planetě svůj element, ale protože jste vyrostli na Zemi, nechci vám brát váš dosavadní život a tak k vám budou každý den po škole docházet učitele, kteří vás naučí naši historii, naše způsoby, varují vás před nebezpečím které nám hrozí a v neposlední řadě se naučíte ovládat svoji podstatu, tedy váš element. No a když už jsme u toho element, je tu problém který musíme vyřešit a to tvůj element. Jsi zvláštní případ za celý svůj život jsem nepotkal nikoho kdo by ovládal víc jak jeden element a proto než vyrazíš do města zastavíme se u vědmy." Chtěla jsem krátkou odpověd, né dlouhý monolog. Jestli jsem před tím něco nechápala, tak teď jsem naprosto zmatená, ještě před týdnem jsem byla normální středoškolačka a teď jsem najednou možná budoucí královna ovládající nějaký"bum, bác, třesky, plesky"? Myslím že všechno okolo mě je naprosto normální, to jen já bych nutně potřebovala psychiatra.

PÁTÝ ELEMENTKde žijí příběhy. Začni objevovat