31. Aspen uobjímán k podlaze (Ne)

215 19 2
                                    

,, Všechno co se děje je propojené, v budoucnosti se ti to může hodit.

Takže asi před sto padesáti lety se v království začali ztrácet malé holčičky světelného elementu. Už tehdy bylo světlých hrozně málo a většině z nich se hned po na narození oodebral element a poslali je na Zem. Proto když se světelní začali ztrácet, začal se lid bouřit proti království, protože království bylo první na seznamu podezřelých. Celé tři roky s tímhle případem nikdo nehnul, až se jednou poštěstilo a královští vojáci našly doupě temných kteří na těch holkách experimentovali. Přineslo to obrovský úspěch, protože se zjistilo že schopnosti bílého elementu můžou být použity pro prodloužení života a dokonce i pro přímou vyměnu elementů, což bylo do té doby zcela nemožné, ale také si to vyžádalo velké množství objetí, které jim zajistily okamžitou popravu, to ale byla jen kamufláž pro veřejnost a pro všechny rodiče jež přišli o své dcery. Samotný král si nechal změnit element a prodloužit život, všichni ale věří že má zděděnou schopnost nesmrtelnosti a že změna jeho elementu byla nepřímá.

Všichni se domnívali že tenhle výzkum byl nově vynalezen a je to naprostá novinka, ale my zjistili že to tak nebylo, vůbec nic ne tĕch holkách netestovali, oni je jen využívali jako zdroj nesmrtelnosti aby mohli žít co nejdýl. Když nějaká zemřela na vyčerpání, prostě si vzali novou a dál si šli po své. Některým z nich odebrali malý kousek elementu a uchovávali ho v Morganině slze, což znamená že nás někdo musel zradit, jenže my nevíme kdo, Caleb sice není podezřelý, ale i tak pořád zbývají tři lidé o kterých nic nevíme a k tomu ještě jsi jednu slzu dostala ty, což znamená že zrádce mohl být klidně ten kdo ji měl před tebou.

Světelný element byl sbírán, dokud kapku nenaplnili. Když se tak stalo, odnesli jí na Zemi což nás vede k tomu že museli mít někoho kdo ovládá vzduch protože jinak by se na tu planetu neměli šanci dostat, jenže to není dostatečné vodítko na to abychom zjistili kdo je zrádce. Navíc naše skupina je příliš početná na to aby je Amanda mohla všechny prověřit.

Jo vlastně ti dlužím vysvětlení ohledně tvojí mámy že? Pamatuješ na Morganu? Měla dceru, ta měla tři dcery - Kjorsten, Vivian a Alison. Vivian se vdala a měla dvě dcery -Jessiku a Ritu, stejně tak Kjorsten která měla syna Caleba. Bohužel Jess byla ve špatnou chvíli na špatném místě. Se svojí matkou a otcem žila v malém sídle na pokraji města protože elfové mají silné pouto s přírodou a všemi živými bytostmi a ani ony dvě nebyli výjimkou, Jess často chodila do lesa a přátelila se s lesní zvěří. Její matka jí pokaždé varovala ať v lese netráví moc času, protože by si jí mohl všimnout strážce lesa potrestat jí za narušení míru a klidu lesa. Byla to jen dětská pohádka aby se elfí děti v lese příliš nezdržovali a neulovili je pytláci, či temní elementi. Bohužel na Jess pohádka o strážci lesa nefungovala jednoho dne se do lesa vydala aniž by komukoliv cokoliv řekla. Toulala se lesem a užívala si přítomnost lesní zvěře která už na ní byla zvyklá když v tom zaslechla něčí kroky. Otočila se aby zjistila co se děje, ale když spatřila čtyři může jejichž kůže pomalu černala, pochopila že je zle. Byla příliš malá než aby stihla utéct, přesto se rozběhla a začala odříkávat paměťové kouzlo. Nejspíš byla zmatená než aby si v tu chvíli vzpomněla na cokoliv lepšího. Když bylo kouzlo téměř hotové otočila se a vypustila veškerou magii kterou její dětské tělo dokázalo shromáždit. Bohužel pro ni, ona nevěděla s kým bojuje a jeden z temných měl schopnost zrcadlového štítu a tak se kouzlo obrátilo proti ní a ona pod náporem vyčerpání omdlela. Když se probudila, na nic si nepamatovala, tudíž byla temným elfům k ničemu, protože oni šli po vzácných kouzlech které se v královské rodině mezi elfi dědili po generace. Nevěděli co s ní a tak jí prodali té skupině temných která využívala ty holky bílého elementu. Když se totiž jejich doupě odhalilo, všichni jež přišli o svůj element byli poslání na Zemi a jelikož si Jessika o sobě nic nepamatovala, nebylo kam jí vrátit, proto se dostala na Zemi spolu s ostatními. Nějaké otázky?"

PÁTÝ ELEMENTKde žijí příběhy. Začni objevovat