3. Element (Ne, Po)

453 38 1
                                    

Korekce: MichaelaM1

Myslím že tím co jsem pronesla jsem ho dost neštvala. A on pomalu soptil vzteky. Výhružně zvedl prst, Mladá dámo, laskavě si uvědom s kým  mluvíš, víš ty vůbec kdo já jsem, jsem..."
,,Promiň, ale já opravdu nemám čas na tvoje ego, pospíchám." Ten chlap byl ještě víc  naštvanej, ale v záchvatu paniky na mě zavolal,,Obě dvě jste elementky. Brigit ovládá oheň a ty zase vzduch, proto běháš tak rychle.” Ten týpek je asi padlej na hlavu a už neví jak si má získat naší pozornost.
,,Cože to melete za nesmysly a vůbec nemáme se bavit s cizími lidmi. Jdeme Brigit!" Otočila jsem se chytla Brigit za ruku a už se skoro rozešla, když mě zastavil pouhou větou.
,,Já jsem váš otec," zůstala jsem v šoku stát, naprosto mě vykolejil, ale já si to rychle přebrala.
,,Náš otec zemřel před osmi lety," na chvíli mě přepadla myšlenka, že mluví pravdu, ale rychle jsem to zahnala.
,,Jess vás chtěla ochránit, proto řekla co řekla. Můžeme zajít třeba do kavárny a já vám vše vysvětlím" no on je fakt magor, na tohle mu neskočím ani kdyby existovali jednorožci. Navíc jak to, že ví jak se jmenuje naše máma, určitě je to stalker a magor v jednom, no a nebo moc koukám na filmy. Nasadila jsem výraz alá já ti věřím, samozřejmě, že to tak nebylo, ale musím ho nějak přesvědčit, ať mi dá pokoj.
,,Hele, je mi to líto, ale musím odvést Brigit domů a vrátit se do školy.” Jo znělo to věrohodně, navíc bláznům se nemá odporovat nevíte čeho jsou schopni.
,,Nikam nemusíš, nechal jsem tu školu podpálit.”  Nádech výdech a ještě jednou.
,,Co...že a co učitelé, žáci a co můj bratr," bylo mi jedno, že jestli teď pojedu ke škole a nestihnu pak odvézt Brigit.
,,Ty máš bratra?" podle mě byla tohle dost stupidní otázka pan 'stalker' o mě něco neví.
,,Jasně, lidé mívají sourozence je mu osmnáct,” řekla jsem jen tak, abych ho podráždila. Chtěla jsem okamžitě odjet a také jsem tak udělala. Odjela jsem i se sestrou a nechala muže stát v šoku na místě. Dojela jsem před školu a málem dostala infarkt. Škola byla v troskách všude hasiči, sanitky a policie. Sanitky každou chvíli odjížděli přeplněné popálených žáků, kolem školy byla policejní páska, která bránila přihlížejícím překážet a umožnila sanitkám dostat se ke škole aniž by se před nimi motali jiná auta. Všechny silnice byly již uzavřené. Kdybych přijela o pár vteřin později nedostala bych se sem. Jediná volná byla silnice kterou odjížděli a stále přijížděli nové a nové sanitky. Hasiči se stále snažili uhasit zbytky školy a vynášet polomrtvé žáky. Policisté stáli u pásky kdyby se náhodou někdo z přihlížejících rozhodl ji podlézt a někdo se skutečně rozhodl ji podlézt a ano byla jsem to já. Všude vládl naprostý chaos a já doufala, že se v něm ztratím a podlezla pásku.
,,Slečno, tohle nesmíte," ale bohužel nestalo se tak. Snažila jsem se dělat, že ho neslyším a rozutekla se k sanitkám. Štěstí mi nepřálo a chytili mě hned dva policisti.
,,Ale já tam mám bratra," doufala jsem, že mě pustí, ale nestalo se.
,,Bohužel, máme příkaz nepustit sem nikoho kromě státních zaměstnanců. Nejspíš si mysleli, že když mi to vysvětlí a jemně mě postrčí k pásce pochopím, ale to se spletli. Otočila jsem se na ně a arogantně pronesla.
,,Chlapci já se nikdy nevzdávám," s poslední slabikou slova jsem se rozběhla a jednoho z nich kopla do...no do nádobíčka. Spadl na zem, kde jsem do něj párkrát kopla né, že bych mu chtěla ublížit, ale jestli chci dosáhnout svého, musím pokračovat. Druhý policista mě chytl zezadu, bohužel pro něj na to jsem přesně čekala. Švihla jsem hlavou dozadu a ozvalo se křupnutí zlomeného nosu já na nic nečekala. Objímal mé tělo zezadu, aby mi znehybnil ruce a tak jsem vykopla nohu dozadu. Zásah, on to zřejmě nečekal a spadl k zemi, kde jsem ho ještě párkrát kopla, chytla nevěřícně hledící Brigit a rozběhla se k sanitkám. Nějakým záhadným způsobem se za mnou objevil 'stalker ' ale bylo mi to jedno já hledala bratra, když jsem ho našla byl spálený naprosto všude, vypadal příšerně a byl v bezvědomí.


 Nějakým záhadným způsobem se za mnou objevil 'stalker ' ale bylo mi to jedno já hledala bratra, když jsem ho našla byl spálený naprosto všude, vypadal příšerně a byl v bezvědomí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Děkuju moc egeriecz za obrázky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Děkuju moc egeriecz za obrázky

PÁTÝ ELEMENTKde žijí příběhy. Začni objevovat