17. Historie Arsasenu (So)

175 12 4
                                    

Jack mě vzal do náruče a i přes Maikovo námitky se mnou odešel do mého pokoje. Položil mě na postel a sám si lehl vedle mě. Vymyslela jsem si historku o tom, jak se mi splašila Ariel a já vyletěla a spadla rovnou do hromady kamení. Jack nevypadal, že by mi to věřil, ale nechal to být a ve společném obětí jsme usnuli.

Probudily mě sliny dopadající na můj obličej. Otevřela jsem oči a zase je rychle zavřela, vteřinu na to mi na víčka dopadly další sliny.

,, Fůj, Leslie, dolu!" Okamžitě jsem si otřela obličej a šla se obléct. Sedla jsem si ke stolu a vytáhla koupené knihy společně s ukradeným šípem a začala překládat vyrytý nápis,, Svoboda světla". Vzala jsem si tužku a začala překládat knihy, doufala jsem že když je přeložím možná o tomhle něco najdu. Všechen překlad jsem psala nad slova v ditině a po nějaké době už jsem se ani nemusela koukat do slovníku, protože jsem si jednotlivá písmena pamatovala. První kniha byla všeobecné, obsahovala základní informace o všech elementech a jmenovala se,, Základy Arsasenu".

Zjistila jsem že Arsasen je planeta vytvořena pro lidi kteří spáchali nějaký zločin, jako vražda, znásilnění a podobně, byla vytvořena jako vyhnanství a první člověk který se zde ocitl se jmenoval Soran Sa Sesa. Byl to první člověk který vládl elementy-ohněm,vodou, zemí, vzduchem, temnotou a světlem. Lidé ho obvinili z čarodějnictví a poslali ho do Arsasenu, tedy vyhnanství. Později sem poslali ženu-Alzu, označenou za zrůdu, kvůli špičatým uším připomínající jinou (podle lidí zrůdnou) bytost.

Soran a Alza se zamilovali a měli spolu sedm dětí. Předpokládalo se že budou stejní jako jejich rodiče, ale každé dítě zdědilo jen jeden element až na Morganu, ta nezdědila žádnou schopnost. Z Arsasenu se postupně stala planeta pro elementy kde byly všichni výtáni a žili převážně v míru a harmonii.

Nijak extra mě tyhle informace nebavili, za jedinou důležitou informaci jsem považovala zmínku o elementu světla o jehož existenci jsem zatím nic neslyšela. Přeskočila jsem popis, rozvoj, seznam měst v Arsasenu i mapu tohohle světa a začetla se do elementů země.

Element země je nejuznávanější a nejrozvinutější element na zemi, mezi jeho schopnosti patří: obnova zdraví, komunikace s přírodou, změna podoby, přesnost orientace,...

Element světla byl v 80. století označen za příliš silný a nebezpečný, ten kdo se s ním narodí je okamžitě odvezen do aurální místnosti kde ho elementu okamžitě zbaví. Poté je buď vrácen rodině, nebo poslán na zemi, kde stráví zbytek života jako obyčejný člověk. O tomto elementu zatím nejsou známé žádné bližší informace, jeho existence byla vždy pečlivě vyhlazena a jeho schopnosti jsou dosud neobjevené.

Element temnoty je druhá nejnebezpečnější rasa na světě, hned po světle, jeho barva připomíná zlobu a nenávist, každý člověk s tímto elementem šíří po světě jen zlo a proto je hned po narození poslán na planetu zvanou Erie kde jsou stejná monstra jako on. Mezi jejich schopnosti patří tvorba umělých emocí a předmětů, dokážou z temné hmoty vytvořit prakticky cokoliv a ti nejsilnější dokážou vytvářet i barvu, ale většina jejich schopností prozatím nebyla objevena, neboť většina z nich opustí svou planetu hned po narození...

Bylo zde spousta informací, o každém elementu jsem se dočetla základní informace. Každý element má jedinečné schopnosti ale každý člověk se většinou zaměřuje pouze na jednu, dvě až tři, nikdo se nevěnuje naprosto všem. Podívala jsem se do obsahu a nalistovala stranu s názvem ,, Svoboda světla".

Konečně jsem pochopila proč Fren utekla hned jak přiběhli stráže. Svoboda světla byla skupina lidí kteří bojovali za svobodu temných. Podle jejich názoru to s jakým elementem se člověk narodí nemá vliv na to jaký je jeho charakter. Král s jejich názorem nesouhlasil a proto je označil za rebely a nakázal je všechny pochytat.

Ti kteří byli chycení byly měsíce týráni v mučírně kvůli informacím, ženy byly zneužívány a muži zavíráni do hořících kopek kde je na pokraji smrti vytáhli a opět mučili, ti kteří přežili byli později poslání do Erie aby se přesvědčili o krutosti temných a už je nikdo nikdy nespatřil.

Tato krutovláda začala na pokraji 79 560 koroku, což je v pozemské době rok 1989 za vlády krále Petra Laitroka III. dnes známého jako Petra Pekinse III. a trvá do dnes.

Nenapadlo mě že můj otec by mohl být takový tyran a upřímně mě to i trochu vyděsilo. Četla jsem až do půl čtvrté, když mi Ester vyskočila na klín a já měla co dělat abych potlačila infarkt. Ester je naše kočka-moje a Maikovo, když už jsme u zvířat, zajímalo by mě kde jsou rybičky, želva, králík, potkani a myška. Chvíli jsem Ester hladila, ale potom mi pohled spočinul na spícím Jackovi-dostala jsem geniální nápad.

Oblékla jsem se a vytáhla šminky, make-up a manikůru. Nalepila jsem Maikovo umělé nehty, nabarvila je na fialovou a položila přes ně lampu aby se nehty upekly a ztuhly. Pomalu jsem nanesla make-up, nalíčila mu víčka, tváře, rty a své vele dílo dokončila svojí super silnou voděodolnou řasenkou. Kdybych nevěděla že je to můj bratr nazvala bych ho svou sestrou. Nakreslila jsem mu na tvář černé srdíčko a vyfotila si ho na instagram, nejdřív sólo a potom semnou. Když jsem skončila, sedla jsem si zpátky ke stolu a hladila Ester. V tu chvíli máma zavolala oběd, probudila tím Jacka a my vyběhli k jídlu.

Sešli jsme schody a já v sobě dusila smích, když jsem spatřila Maikův výraz už jsem se neudržela a vybuchla spolu s Brigit smíchy, jen máma se zatvářila vážně,, Jacku? Ty jsi gay?"

Dostala jsem další záchvat smíchu a koukala na zmateného Jacka. Jack si chtěl prohrábnout vlasy a pak si všiml svých nehtů. Nejdřív se zatvářil zmateně, pak se rozběhl do koupelny ke zrcadlu zaječel, a když vyběhl z koupelny, věděla jsem že je čas zdrhnout.

,, Scarlett já tě zabiju". Vyběhla jsem na zahradu a nasedla na Ariel, přeskočily jsme plot a uháněly městem do lesa.

__________________________________

Lidí, vy jste šílení, chvíli jsem měla zabavenej mobil a po tý době co jsem ho dostala zpátky koukám na přečtení, místo 54 bylo na konci 41. Říkám si,, cože?", vždyť jsem měla o 100 přečtení víc, a pak mi to cvaklo!!! Ono to není 1,54k ale 2,41k 😱😱😱🤯😁😁😁😁🎉

 Říkám si,, cože?", vždyť jsem měla o 100 přečtení víc, a pak mi to cvaklo!!! Ono to není 1,54k ale 2,41k 😱😱😱🤯😁😁😁😁🎉

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Díky moc, fakt vás všechny miluju, do posledního, i tebe, ano myslím tebe za tím mobilem, přesně tebe! 😋

PÁTÝ ELEMENTKde žijí příběhy. Začni objevovat