Ama ben korkaktım.
Yapamadım, o kapıdan bir kere girersem yüzsüzlük yapar ve çıkmazdım biliyordum. Bu yüzden; girmedim.
Odamdan çıkmamış, kendime de ona da yiyecek bir şeyler hazırlamamıştım ve yaklaşık üç saattir yerde oturmuş düşünüyordum. Kulaklığımın teki takılıydı, dinlediğim müziği çokta anladığımı söyleyemezdim hani.
Kafam dağınıktı biraz.
"Baekhyun."
Ufak çaplı bir ürperme yaşayarak başımı kapıya çevirmiştim. Chanyeol'ü görmeyi beklemediğimden konuşmayı unutmuşum gibi sustuğumda devam etti.
"Lucy kısa bir süreliğine beni görmek istediğini söyledi, buraya çağırdım. Sorun olur mu?"
O kadar ağır anlamlar yüklediğim Chanyeol, bir gün göğüs kafesimi parçalamaz mı sanmıştım? Ne acı bana.
"Olmaz."
Donuk yüz ifadelerimden dolayı muhtemelen ruh hastası olduğumu düşünüyordu, ama ne yapayım ki? Acılarımı en güzel öyle gizliyordum. Benim ifadesiz suratıma rağmen hafifçe gülümsedi. Sol yanağındaki kusursuz çukur kendini biraz gösterdi ve kayboldu. Gözlerim dolmuştu, ne şanslıydım ki göremeyecek kadar uzaktaydı.
O kapıyı çekip çıkmıştı ama ben gülüşünde takılı kalmıştım.
Gülüşü; kanadı kırık kuşları uçurabilir gibiydi. Ama utanmadan her yabancıyla paylaşıyordu onu.
Oysa ben baktığı aynadan bile kıskanırdım. Sağ yanağımdan süzülen yaşa gülümsedim. Uzun zaman olmuştu. Dün geceden beri ağlamamıştım.
Dolu gözlerimi kapatarak, titremeye başlayan dudaklarımı da birbirine bastırdım. Sol yanımdan sarkan kulaklığı da taktığımda sadece müziği duyuyordum. Bir kaç saat sadece müziği duymalıydım.
♤♤♤
Uykum derin olmazdı, ne ara uyuyakaldığımı hatırlamasam bile bedenimi birinin yatağa taşıyor olduğunu hissediyordum.
Yifan mıydı?
"Yifan?"
Gözlerimi açmadan mırıldanır gibi söylediğimde, yanıldığımı belirten bir ses gelmişti.
"Benim Baekhyun."
Sırtım yumuşak yatakla buluştuğunda, o da yanıma oturmuştu. Sol tarafta oluşan çökmeden anlayabiliyordum. Daha çok uyumak isteyen bedenimi hiçe sayarak gözlerimi araladım.
"Ne zaman geldin?"
"Az önce geldim. Kapıyı bir kız açınca şaşırdım, o kim?"
Jongin'e kapıyı Lucy açmış olmalıydı. Hâlâ burada mıydı?
"Chanyeol'ün sevgilisi. İçeride mi hâlâ?"
Olumlu anlamda başını salladıktan sonra ellerini saçlarıma atarak yumuşak bir biçimde karıştırdı. Ağabeyimden sonra bana huzurlu hissettiren tek kişiydi. Sıcak ellerinin ve uykulu oluşumun verdiği mayışma ile gözlerimi yumdum.