Bölüm parçası: Bon Jovi - Someday I'll Be Saturday Night
Multimedia da Tuna var :D
Ders bitince üniversiteden çıktım. Otobüs durağına doğru yürürken çiçekci bir kadın gördüm.
Bizim çocuklar evden ayrılınca bizim sevgili rolü yapmamıza gerek de kalmamıştı. Onun çevresi zaten beni tanımıyordu. Onu seven 3 kişiyle sevgili olmuştu bu yıl. En son kişi Koray'dı. Ona kır çiçekleri aldıkları zaman çok mutlu oluyordu. Kır çiçekleri. Kocaman bir demet yaptırdım. Otobüse bindim.
Durakta inince markete uğradım. En sevdiği çikolatadan aldım. Antep fıstıklı sütlü çikolata. Kendime de bir paket sigara alıp çıktım. Sigara benim en büyük tutkum.
***
Bugün canım birşeyler pişirmek istiyordu. Hem kafamda dağılırdı.
Dün Tuna'nın gözlerinde çok tanıdık bir ifade vardı. Koray'ın beni sevdiğini söylediğini söylediği zamanlardaki gibi bir ifade. Onları kıyaslamamam gerektiğini biliyorum. Biri Azrailim biri beni tamamen iyileştirmesine az kalmış bir doktor. Evet okuduğu bölümün hakkını veriyordu.
Bütün gün kafamı dağıtmak için yemek yapmıştım. Sonra evi temizlemiştim. Şu an yorgun olsam bile kafamı dağıtmıştı.
Müzik açıktı zaten. Sevdiğim şarkılarda dans bile ediyordum. Ki şu anda Bon Jovi - Someday I'll Be Saturday Night çalıyordu. Mutfakta bir yandan dans edip nir yandan masayı kurarken bir an kapıya doğru döndüm ve öylece kalakaldım.
"Ne zamandan beri burdasın?" diye sordum, kapıda dikilen Tuna'ya. Yüzümü önüme eğmiştim.
ÇÜNKÜYANAKLARIMINKIZARDIĞINAEMİNDİM!!
Bir iki adım attı.
"Şarkının başından beri" dedi ve çenemi nazikçe tutup başımı kaldırdı."Utanma. Çünkü böyle iyi olman beni çok mutlu ediyor." dedi gülümseyerek.
Yüzünde çok içten bir gülümseme vardı. Bembeyaz ve doğuştan kusursuz dizilmiş dişlerinin neredeyse hepsi gözüküyordu. Gözler hafiften kısılmıştı. Gözlerinin içinde gerçek bir gülümseme vardı. Saçları her zaman ki gibi kusursuzdu. Gülümseyişi güneş gibi heryeri aydınlatıyor.
"Ne yemek yaptın bakalım?" dedi o içten ve güzel gülümseyişiyle.
"Çorba , teyzemden oğrendiğim sebzeli yemek , salata ve en sevdigin tatlı revani" dedim.
"Sayende midem bayram edecek. Hazır yemeklerden bıktı, usandı." dedi.
Ben masayi kurmaya devam ettim oda içeri geçti. Bugünü asla mahvetmeyeceğim. Müziğin sesini kısarken geri gelmişti.
"Bunlar senin için." dedi.
Elindeki çiçekleri bana uzattı. Diğer elinde de en sevdiğim çikolata vardı. Çiçekleri alıp kokladım. Vazoya koyup masaya bıraktım. Oda kaselere çorba doldurdu. Uzun zamandır ilk kez bu kadar çok yemek yemiştim. Epey uzun sürsede akşam yemeği, bana sadece birkaç dakika gibi gelmişti. Masayı birlikte toplarken
"Film izleyelim mi? İzlemediğin çok fazla film birikti." dedi.
"Tamam izleyelim" dedim.
Mısır patlatıp televizyona DVD yi taktik ve filmi izlemeye başladık. Mısırı onun kucağına koymuştuk. Tabağı yan tarafına koyup dizlerine uzandım. Filmi öyle izlemeye devam ettim. Saçlarımla oynayacaktı ki eline vurdum.
"Yağlı ellerini saçlarımdan uzak tut." dedim gülerek.
Elini çekti ve mısır yemeye devam etti. Ben uzandiğim için mısır alamıyordum. Arada sırada benim ağzımada veriyordu.
Bu güzel geceyi mahvetmeyeceğime dair kendime söz vermiştim ve sözümü tuttum.
***
Bugün üniversiteye gitmemişti Tuna. Bana gelip
"Bugün kampa gidicez. Sende gelirsen çok mutlu olurum." dedi.
Kararsız gözlerle bakarken
"İtiraz istemiyorum. 2 gün sürecek ona göre hazırlan." dedi ve gitti.
Sanırım bir zararı olmazdı gitmemin. Eşyalarımı hazırlamak için bende odama gittim.
Beğendiğinizi görünce her an yazasım geliyor. İYİ Kİ VARSINIZ :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT KADINI
FanficBu hayatta ilk babasını kaybetmişti. Ardından annesini. En sonda ise bu hayatta tutunduğu son kişi yüzünden bedenine,ruhuna dair ne kaldıysa kaybetmişti.Şimdi ondan geriye döküntüler kalmıştı sadece. Oysa onu minik de olsa bir ışık sanmıştı. Onun sa...