Cítím se jako ty prázdné láheve od alkoholu na stole v tom holém bytě alkoholika.. Psychotika už na mou mysl nepůsobí tak jak by měla.. Místo uklidnění mé mysli a mých strachů už v nich nacházím spíš jen hrůzu, chaos a právě ten strach.. Láhev je prázdná a ve sklenici zbylo už jen pár kapek které se pomalu ale jistě vlévají do krku alkoholika který ve svém životě měl vše ale přes to všechno to zahodil a nechal to být.. Smutně a opile s rozmazaným pohledem kouká na fotky když byl ještě šťastný... Šťastný s osobou která ho opustila proto že se nechtěla dívat na to jak se ničí.. Na to jak si strašně kazí každou sklenkou svůj život, nechápala že nemohl za to co ho v životě nutilo níčit se... Dělal to pro ni.. Chtěl aby byla šťastná a ničeho se nemusela bát, chtěl být hlavně s ní ale kvůli jejím nárokům to nešlo.. Chtěla toho po něm moc, děti, byt, lásku, příjem a při tom všem měl být stále s ní.. Začal mít už plné zuby jejích změn nálad a chování jejích zlozviků a myšlenek které jí děsily a on je nechápal.. Za tak krátkou chvíly si stihly z ničeho vytvořit pevný vztah který někdo nepozná a nemá za celý život.. Jenže tohle vše se rozpadlo.. Rozpadlo se to pod nátlakem bolesti a strachu který oba měli a cítily a při tom nechtěli ani jeden nic víc než být spolu a milovat se až na kost.. Ze začátku se tak milovaly že je drtilo na padrť žít každý jinde a každý večer usínat v jiné postely než ten druhý.. Vzájemná láska rostla a byla čím dál silnější a silnější, on byl čím dál opilejší a opilejší a ona čím dál víc polikala prášek za práškem jen aby idea štěstí zůstala a nezmizela. Milovali se tak moc že jeden druhého nakonec zníčily. Nedokázali si připustit že je jejich vztah ničí... Nakonec ona začala být chladná a odtažitá.. Byla vůči němu stejně chladná jako mráz který vám spaluje uši. On se stále snažil to zachránit.. Nechápal proč je tak chladná a odtažitá vůči němu.. Přestala ho snad milovat? Tak proč s ním stále je? Začal pít ještě víc a to byla ta osudná chyba kterou jí zahubil.. Oba na vrcholu života a při tom už tak moc životem zničení... Odjakživa ona bývala ten strašpitel.. Jenže teď přišla chvíle kdy ona konečně vzala svou odvahu a učinila první krok, první a taky poslední osudový krok který ukončil její život a ten jeho úplně změnil a při tom ho ponechal stejný jako doposud.. Jen přišel o děvče se kterým se navzájem ničil.. Psychotika se smrtícím účinkem, sloučená s alkoholem působí neuvěřitelně rychle.. Rychleji než krev vytékající ze žil a navíc ještě to není bolestivé.. Nakonec efekt to má stejný... Zemřete..
Když snědla celou krabičku xanaxu, tramalu a stilnoxu načež to zapila tou trapnou a předvídatelneou whisky s názvem Jack Daniel's zapálila si svou poslední cigaretu a začla pociťovat jak je její mysl otupělá a pomalu ale jistě se z ní vytrácí jakékoliv myšlenky.. Její noční běsy a můry, celkový ten strach ji opustil.. Cítila se tak nějak nadpozemsky... Cítila se konečně volná..