Nepříjemný pocit

19 1 0
                                    

Znáte to? Když vás někdo staví do situací kdy se cítí tak nepříjemně? Máte v tu chvíli pocit že se musíte schovat, utéct někam pryč.. čekáte ze když vás ten člověk zná tak vás pochopí a nebude vás trápit ale on dělá něco co si myslí že je pro vás dobře.. Je to pocit jako když se topíte, tak nepříjemný, špatně se vám dýchá, mate tlak na hrudi, strach z toho co bude. Dřív jsem takové stavy neměla, neměla jsem strach z nových lidí. Jenže po tom co jsem ve vteřině o vše přišla a musela to kvůli těm pár neznámým budovat od znovu se to ve mě prostě zlomilo. Strach a blok se vytvořil a je to tu, ten pocit když mám poznat někoho nového, na rukou mám husí kůži a pocit jako by mi někdo dýchal přímo na krk. Někdo nebo něco co lidským okem nevidíme, strach. To je přesně to co mi dýchá za krk, ten strach z toho nového a neznámého, strach který vyvolává paniku a díky tomu ty blbý panický záchvaty. To co mě kdysi dělalo mnou je teď pryč, kdysi bych přišla k člověku a pozdravila ho, povídala si s ním a to jsem ho ani nemusela znát. Byla jsem přátelská, milá, odvážná a spontánní. Po těch par letech mě to opustilo... Změnila jsem se, nikdo ani netuší jak moc jsem se díky těm všem zklamáním změnila. Byl lidi kterým bych se s tím svěřila ale jsou pryč, už je tu jen jeden které mé pocity zná do hloubky. Který ví jak se zachovám a jaká budou má další slova. Zná mě do nejmenších detailů, všechny jizvy, příběhy, přátele, stopy po smutku, myšlenky, vzpomínky, každou stránku mého příběhu celého mého života. Zná názvy všech kapitol a přesně ví na které stránce se co událo, to je člověk který mě chápe, přítel, nepřítel, láska, nenávist, radost, strach, bolest, teplo, chlad, všechno a nic... ten jediný mě zná a ví jak mě někdo jiný dokáže trápit.. proč i přesto ale že to ví tak mě přesvědčuje že ten druhý člověk co mě zná, ale vlastně mě zná tak málo má pravdu.. Snažím se křičet v téhle krajině hluchoněmích, nikdo neslyší, nikdo neodpovídá.. začínám válku proti mě samotné a nikdo mi v tom boji nepomáhá, jsem na opuštěném ostrově a jen já sama se mužů zachránit..

Osobní zpověď mých fobií a strachůKde žijí příběhy. Začni objevovat