Taşınma ve tanışma meselesi

1.9K 92 54
                                    



Merhaba ben Mira . 21 yaşındayım. Trabzonluyum . Evin tek çocuğuyum .Üniversite 1.sınıf Sivil Hava Ulaştırma  İşletmeciliği ,  bölümü öğrencisiyim . Aslında bu bölüm aklımın ucunda dahi yoktu .Ben Radyo , sinema televizyon bölümü okumak istiyordum lakin puanı tutturamadım .Bir sene daha çalışmayı düşündüm ama üşendim .Bu bölümü hem ailem istediği hem de dikkatimi çektiği bir bölüm olduğu için okuyorum işte. Hah işte hikayenin asıl kısmı buradan patlıyor. "Aile Baskısı"  Çocukluktan bu yana can dostum olan Asya ile bir hayalimiz var . "Birlikte ayrı eve taşınmak " İşte bu sabaha kadar hayal olan şey gerçek oldu . Geçen gece aldık bizimkileri karşımıza böyle, böyle dedik .Biz taşınmak istiyoruz birlikte ayrı eve çıkmak istiyoruz dedik .Biraz zor oldu ama gecenin sonuna doğru da ikna ettik. Okuldan arkadaşımız Eda'nın  Emlak işleriyle uğraşan annesinin yardımıyla Kadıköy'de güzel bir apartmanın teras katına taşındık . İstediğimiz gibi dayadık döşedik evimizi . Boya badana işleri ikimizi de yormuştu tabi tatlı yorgunluktu ama çalışacak halimiz kalmamıştı . Dışarıdan pizza söyledik.Salonda oturmuş karnımızı doyururken bir yandan da sohbet ediyorduk.

"Her şey tam da hayal ettiğimiz gibi Mira . Çabaladık ve başardık"

"Evet güzel arkadaşım"

"Ya balkona bayıldım ben oraya bence asma lambalardan alalım akşamları oturur kahve içeriz karşılıklı. Işıl ,ışıl olur"

"Olur o da olur .Bak ne diyeceğim boya yaparken aklıma geldi seninle paylaşmayı unuttum . Balkona asma çiçeklerden de alalım ben çok severim böyle rengarenk açsın , güzel olmaz mı?"

"Ya tam da aklımdan geçenleri okudun Miraa .Olmaz mı çok şahane olur"

Her şeyi düzene oturttuk . Başımıza gelecek maceraları merak ve sabırsızlıkla beklemeye başladık bile.

Bu sabah yeni evimizde , yeni odamızda ikinci haftamızdı çapraz bir vaziyette uyurken çok değerli dostum ve artık ev arkadaşım olan Asya 'nın başımdan aşağı bir su dökmesiyle yerimde doğruldum

"Uyan prenses mi desek sana ne desek .Mira uyan hadi Kadıköy'de sabah oldu "

Kalktım yataktan .Salona geldim .Kahvaltı masasından yine mis gibi kokular geliyordu burnuma. Asya'yı yanağından öptüm.

"Ellerine sağlık Asya her zamanki gibi döktürmüşsün " dedim . Arkadaşım diye demiyorum ama çok hamarat . Bende de var yetenek ama hünerlerimi göstermeye üşeniyorum . Masaya oturduk birlikte. Telefonuma baktım . Bildirimlerde bir de ne göreyim .Benim eski sevgilim sosyal medya hesaplarımdan birinde takibe girmiş. Bir süre şok vaziyette kaldım. Asya fark etti eline aldı telefonumu .Hiç şaşırmadı .

"Ay bu yine takibe gelmiş"  Tilki benim eski sevgilimin lakabı .Ayda bir gelir ,yazar yazar başka birini bulunca gider kendisi . Bu lakabı kendisine çok yakıştırdığım için öyle hitap ediyorum,ediyoruz. 

" Ölümüm bunun elinden olacak bir gün "

" Ay sus kız ağzından yel alsın"

Kahvaltımızı bitirdik işe gitmek için yola koyulduk.. İlk Asya' nın sonra da benim telefonum çaldı bugün . Zaten genel olarak hep aynı anda kaybolur ,aynı anda ortaya çıkardı bizimkiler . Sanırsın iş birliğiyle çalışan iki ortaktılar. Asya'nın eskisine  İzmirli diye hitap ederiz. Bursa'da tanışmışlardı .Çocuk aslında İzmir doğumlu ama okul için Bursa'ya geldiğinde arkadaş ortamında bizim Asya ile tanışıyor. Birkaç gün konuşuyor bizimkiyle bu .Oğlan sonra kayboluyor. Sonra tekrar beliriveriyor . Bende Tilkiyle arkadaşımın nikahında tanıştım . Tavlaması uzun sürdü .Ama ilişki kısa sürdü. Ne ilişkisi ? İlişki bile denmez . İki haftacık . Yani bizim hikayemizin de süresi bakımından Asya'nın ilişkisinden farkı yok. İkimizde aynı dertten muzdaribiz. Neyse dönelim aradıkları zamana yani şuana. Akşama kadar susmadı telefonlarımız . Aradılar durdular. Açmadık . Burunları sürtsün istiyoruz çünkü. 

Miranın DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin