" Kısa bir kafa tatili "

29 4 0
                                    


Sabah ,Asya ve Kenan'ın tartışma sesleriyle uyandım .Belli ki Asya konuyu açmıştı.Ve Kenan bu durumu kabullenmiyordu .Uyku gözlüğümü alnıma çıkarttım.Yataktan fırladım bir hızla.Koridora geldim.

"Sen beni hiç sevmedin zaten kızım ? Adam yerine bile koymadın" diye bağırıyordu Kenan

"Ne diyorsun sen yaaa ? Sanki sen beni çok mu sevdin ? Adam olsaydın da bundan öncelerde üzmeseydin beni.Adam gibi olsaydın zaten adam yerine de misler gibi koyardım ben seni.Sakın bana aşktan bahsetme .Bilmediğin bir şeyden bahsetme hakkına sahip değilsin" diye karşılık veriyordu carlamasıyla Asya.Bense orada olduğum yerde onları izliyordum .

"Doğru söyle bana aklına o Onur iti mi girdi ? Tabi birkaç gün etrafında dolandı . Hemen beni yakandan silkme modlarına girdin .Zaten bu süre içinde de bana soğuktun .Sanki sevgili gibi değil de Kanka gibi yaklaşıyordun bana .Onur değil mi aklına giren?" diye bağırdı Kenan

"Evet öyle .Bir ona baktım .Bir sana .Onda senden daha fazla şey vardı. Gözlerime boş bakmıyor. Senin gibi sırf parfüm kokmuyor o .. O huzur kokuyor"

Asya 1 .İzmirli 0 . Anında göt gibi kaldı piç derken ben bu "Benden daha zengin ve de değil mi?" diye sormasın mı bizim kıza

Gözler ,kulaklar pür dikkat Asya'daydı . "Evet .İnan bana kalbi senden daha zengin " diye cevabı yapıştırdı .Ve içimden bir oh iyi oldu bu cevap dedim.

"Sana diyecek bir şey bulamıyorum Asya" dedi aldığı kapağın etkisiyle yüzü düşen Kenan

"Deme zaten . İstemiyorum seni artık hayatımda .Kapı orada çık ve git" dedi gayet rahat bir şekilde oturdu koltuğa Asya

Kenan daha da köpürdü .

"Asıl sen çık kızım hayatımdan" diye bağırdı .Ulan it sen kim köpek hayırdır ?

"Ben senin hayatını bırak bir köşesinde , merkezinde bile değildim ki Kenan .Lütfen saçma salak konuşmayı kes ve git" dedi gayet relax konuşuyordu Asya

"İyi be gidiyorum meraklın değildim zaten"

"İyi öyleyse defol" diye bağırdı Asya. Kenan birkaç dakika bana baktı ve kapıyı çarpıp çıktı gitti .

"Hızlı mı girdin konuya ?" diye sordum yanına oturdum

"Sımsıkı sarılmıştı dayanamadım daha fazla"

"İyi misin?" diye sordum

"Çok iyiyim gerçekten bir yükten kurtuldum sanki. Onurla da konuşmak için acele etmek istemiyorum "

"Sen bilirsin canım ama bir sıkıntı mı var?"

"Yo sıkıntı değil . Alelacele bir şeye kalkışmak istemiyorum .Yavaş ,yavaş olsun istiyorum"

"Haklısın tabi .Doğru .Zaman gerekiyor güzel şeylerin ortaya çıkması için" dedim yanağından öptüm . "Hadi kahvaltımızı hazırlayalım" dedim tuttum kolundan mutfağa çektim .

Kahvaltıyı hazırlarken komik şeyler anlatıp birbirimize gülüşüyorduk. Kapı zili çaldı .

"Ayyy Asya donunu bizde mi unuttu acaba bu ?" deyince ben ,biz bir kahkaha atmışız orada. Neyse ki gelen donsuz İzmirli değildi . Bizim çocuklardı ,Uğur ve Onur.

"O o erkencisiniz kızlar biz acaba uyuyorlar mı diye düşünmüştük ama" dedi Uğur

"Ay yok canım biz tembel kızlar değiliz onu da nereden çıkardın?" diye söylendim. Neşeliydik. İçeri geçtiler .Fırından sıcak ,sıcak simit ve açma almışlardı .Birden mazi canlandı gözlerimde .Daldığımı anladı ve hemen stop çimciği attı Asya. Balkondaki masaya hazırladık misler gibi kahvaltımızı .Oturduk bir güzel afiyetle yemeye başladık .

Miranın DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin