"Pişttt bana bak bana"

42 4 1
                                    


Sabah Tilkiyi ve Kenan'ı aradık. Kahvaltı yapalım dedik. Kenan ben uzaktayım yetişirim size. Tilkiyle gidin bir yere ararsınız beni dedi.Tamam dedik. Hazırlandık. Evden koştura, koştura çıktık. Merdivenlerden pıtı ,pıtı indik. Tilki kapıda bekliyordu . Sarıldı böyle bi sıkı , sıkı.Sarıldım yakınlaşmaya çalıştım .

"Günaydın güzelim" dedi

"Günaydın canım" Ay zerre canım diyesim yoktu valla billa . Allah'ım affet.

Tilki yolda Kenan'ı aradı. Bir mekanı sordu yol tarifi aldı.Meğersem bunlar Kanka olmuş.Dışarıda görüşüyorlarmış arada.Bu mekana da birlikte sık,sık giderlermiş.Ağzımız yarım açık dinledik Asya'yla .Neyse mekana geçtik.Biraz sonra da Kenan geldi.Kahvaltıya başladık.Telefonum çaldı.Bir baktım Uğur arıyor. Hassss.. diye başladım saydırdım içimden. Meşgule düşürdüm hemen. Telefonla oynadığımı gören Tilki yaklaşıp baktı ki twitterda takılıyorum.

"Aşkım bırak şu twiter'ı artık" diye söylendi . Aşkım ne abi aşkım ne ? Ne kadar itici geliyordu o an anlatamam . Hemen mesaj yazdım Uğura. Şuan müsait değilim sonra dönerim sana falan diye . Tekrar ortama geri döndüm.Mekandan çıktık.

Eve bırakmayı hatta bizde çay içmeyi önerdi Kenan. Tilki sağ olsun bizi uğraştırmadan cevapladı. "Boşuna önerme kardeşim. Kızlara eve erkek sokma yasağı gelmiş ev sahibinden"

"Olmadı bu işte yaaa" dedi Kenan keyfi kaçmış bir halde .

"Neyse kızlar kapıya kadar bırakalım o zaman uğraşmayın taksiyle otobüsle falan" dedi Tilki

"Yok biz çarşıya falan uğrayacağız bir sürü işimiz var minibüse yada otobüse atlar gideriz" diye konuyu geçiştirdim. Asya 'yı kolundan tuttum peşimden çektim durağa. Bizimkilere el salladık.

"Çarşıda ne yapacağız kankiş ?" diye sordu Asya

"Ay ne çarşısı kuzum. Uğurlar bizi bekliyor Kadıköy 'de .Onların yanına gideceğiz"

"Sen yok musuuuun" dedi .Kikirdeyip gelen minibüse atladık ve gittik.

Rıhtımda Uğur ve Onurla buluştuk.

"Nereden böyle kızlar?" diye sordu Onur

"Ya Üsküdar da bir işimiz vardı.Oradan geldik"

"Anladım işinizi halledebildiniz mi bari?"

Onur ve Asya konuşurken Uğurun bana baktığını fark ettim hem de böyle gözünü kaçırmadı öyle dik, dik baktı . Ama rahatsız edici değildi bakışları .

Oradan ayrıldık beraber sinemaya gittik. Komedi filmine girmiştik .Salonda bizden başka kimse yoktu.O an salonu kapatmışız gibi hissettim .Bekledik film başladı.Patlamış mısırlarımızdan atıştırmaya ve filmin keyfini çıkarmaya başladık.

"Onlarlaydınız değil mi?" diye fısıldadı kulağıma Uğur

Tökezledim önce.Çip mi taktı acaba bize diye kendi kendime düşündüm .Döndüm ona baktım.Anlamamazlıktan geldim.

"Nasıl ? Ne dedin ? Anlayamadım" diye fısıldadım

"Hadi ama Miraa . Tilki ve Kenanlaydınız değil mi?"

Ne cevap vereceğimi şaşırdım o an. Aklımı mı okumuştu ? Ne tuhaf çocuk yahu .Nereden biliyor check in falan yapmadım .Selfie çekip paylaşmadım da bir yerde.Hiçbirimiz paylaşmadı. Anlayamadım. Önüme döndüm hızlı, hızlı atıştırmaya başladım patlamış mısırı. Şöyle bir yandan baktım . Pis , pis sırıtıyordu bana.Hoşuna gitmişti benim utanmam. Film bittikten sonra sinemadan ayrıldık .Eve gelir gelmez .Uğurun dediklerini Asya'ya anlattım. Şaşırdı önce .

Miranın DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin