Gelecekseniz haber edin belki müsait değiliz

299 20 2
                                    


 Kapı zilimizin çalmasıyla uyandık. Kalktım kapının üstündeki delikten baktım . Gelen Kenan' dı . Aceleci davranmıştı gelmekte . Açtım kapıyı .Elinde ekmekçiden aldığı sıcak poğaçalarla içeri girdi.Tilki yeni uyanıyordu .Birbirlerine selam verdiler .Kafa tokuşturdular . Hakikaten bacanak olmuşlardı .Gittim baktım Asya dünkü halinden iyiydi ama yine de rengi soluktu biraz. Kaldırdım onu da .Sofrayı hazırladım .Beraber kahvaltı yaptık .

" Kenan dünden sıcak çorba yapmıştım o var bak .Sen madem bu kadar eminsin kendinden mutfakta .O zaman sende bir şeyler yaparsın"

" Yahu tamam a a geldiğimden öğütler, tembihler bi bitmedin be Mira"

" Ay tamam be .Bir şey demedim. He önemli bir şey olursa beni arıyorsunuz"

"Tamam .Başka diyeceğin bir şey yoksa artık çıkın işe geç kalmanı istemem ilk günden baldızım" dedi sırıttı gıcık,gıcık.

"Lan tamam kendi evlerinden kovsaydın bari kızı" diye sahip çıktı bana Tilkide

Tam ayakkabılarımı giyerken kapı zili çaldı . Hepimiz birbirimize baktık.

"Bak yine o Onursa yeminle fena girişeceğim bu defa" diye söylendi Kenan

"Sanmam" deyip çıkarttım ayakkabıyı . Baktım delikten. Gelen Babamdı . Aha şimdi büyük sıçtık dedim. Şu baskın yapma huylarını sevmiyordum bizimkilerin . İnsanın da bir özel hayatı var canım .Gelecekseniz haber edin belki müsait değiliz .

"Ne oldu ya kim ki?" diye sordu Tilki .O da baktı delikten. "Ha zaten bir bu eksikti " diye söylendi .

"Ne oluyorsunuz yahu kim gelmiş?" diye sordu Asya

"Babam" dedim

Ağzı yarım açık kaldı kızın ne diyeceğini bilemedi o an yerinden jeton hızıyla kalktı .Kenan' la Tilkiyi kolundan tuttuğu gibi banyoya götürdü soktu oraya .

" Çıkmayın sakın buradan .Bizi bekleyin " dedi kapadı banyonun kapısını. Geldi yanıma "Şimdi açabiliriz" dedi

Şipşaktı biraz bizim Asya . Açtık kapıyı ."Yahu kaç saatte açıyorsunuz kapıyı siz kızım ?" diye söylendi babam içeri girer girmez. Aşna fişnelerimizi saklıyorduk babacım demedim, diyemedim tabi ki.

" Babacım gelmeden önce arasaydın keşke " diye söylendim bende karşılık olarak. İçeri girdi. Gözüme sofradaki 4 bardak ilişti . Asya 'ya kaş göz işareti yaptım sağ olsun oturdu babamın yanına azcık oyaladı onu . Sofradaki bardakları ve çatalları topladım mutfağa koydum. Sonra tekrar geldim salona oturdum bizimkilerin yanına.

"Bir yere mi gidiyordun kızım ?"

"İşe babacım ..Biz işe gidiyorduk Asya ile. Başka bir yere geçtikte "

"Ya öyle mi? Nereye geçtiniz?"

"Pastaneye " dedik aynı anda Asya ile .

"O iyi maşallah kızlar . Rahatınız yerinde mi bir sıkıntınız var mı ? Para ihtiyacını var mı ?"

Tilki ve Kenan'ın şuan bizim evimizde olması ve senin bize aniden gelmen dışında bir sıkıntımız yoktu tabi ki.

"Yoo .Sağ olun Necmettin amcacım çok şükür yok bir sıkıntımız" dedi Asya tebessümle .

"İyi iyi madem annenin ve Sibel hanımın çok selamı var size kızlar "

"Aleykümselam babacım. Sen ne yapıyorsun sabahın köründe buralarda ?"

Miranın DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin