Kapı orada yani

446 28 16
                                    

Gözlerimi açtığımda ilk işim yatağımdan çıkıp salona yönelmek oldu. Hala buradaydı. Uyuyordu. Gitmesini istemiyordum. Ama kalması da bana göre tuhaftı. Beni beğenmezdi . Yanımda beş dakika daha durmak istemeyen, tahammül edemeyen bir herifti o . Şimdiyse 360 derece dönüş yapmıştı .Belki de bütün bu yakın duruşları gitmeyecekmiş gibi yapmaları hep bu miş gibi tavırları yakında gideceğinin sinyalleri. Gayesi beni tava getirip önce ayağımı yerden kesmek sonrada olduğum yere bırakmak gitmek. İzin vermeyeceğim . Bunu yapamayacak .İçim erise de kan ağlasa da bunu bana yapamayacak. Usulca mutfağa geçtim. Bir şeyler hazırlamaya başladım. O da uyanıp yanıma geldi.

"Günaydın Prenses" dedi yanağımdan makas aldı

"Günaydın " dedim soğuk bir tavırla .

"Bizimkiler uyuyor mu hala ?" Bir günde bizimkileri olmuştu Asya ve Kenan. Geniş gönüllü insandı kendisi . Gireni çıkanı belli değil onun gönlüne. "Sen iyi misin ?" diye sordu diğer sorusunun peşinden. Amaaan dedim Mira . Hazır fırsat elime geçmişken bu defa ben biraz kullanayım şunu . Hemen gevşemeyeceğim ama çok da katı davranmayacağım .

"İyiyim tatlım . Kahvaltıları yetiştirmeye çalışıyorum."

"Anladım .O zaman bende yardım edeyim sana "

Kahvaltı sofrasının yarısını ona kurdurdum diğer yarısını da ben kurdum . Asya ve Kenan'ı da uyandırdık. Hep beraber kahvaltı yaptık. Asya ile üstümüzü değiştirmek için odamıza girdiğimizde birbirimize bakıp aynı anda konuşmaya girdik.

"Asya"

"Mira "

"Önce sen söyle"

"Ben ..Çok tedirginim. Panikteyim..Çok değişik duygular içerisindeyim"

" Aynen bende .Mira biz ne yapacağız ?"

"Bunlar bu güne kadar bizi yanlarında istemeyen adamlardı Asya .Ne yapacağımız gayet açık.Onlar bizi değil,biz onları parmağımızda oynatacağız"

" Emin olana kadar yapsak oynatmayı"

"Öyle olacak zaten . İyice emin olana kadar uğraştıracağız onları "

O esnada Kapıya tıkladı Tilki . "Hanımlar hazırsanız dışarıda bekliyoruz sizi " diye seslendi

"Ay tamam patlamayın " diye çemkirdi Asya

" Nereye götürecekler acaba bizi?" diye sordum

" Biraz önce Ağva diye konuşuyorlardı " Hazırlandık . Beraber çıktık . Ayrı ,ayrı arabalara bindik ve yola koyulduk.

Ağva' da , İzmirli 'nin yakınının bir oteline gittik. Asya , Kenan ve benimki havuza girdi.Ama ben giremedim . Yüzme bilmiyordum. Öyle şezlong da oturdum aval ,aval onları izledim ama boşta durmadım ,elime kitabımı aldım . Baktım benimki yanıma geldi. Havluya silindi.

" Sen niye girmiyorsun Mira buraya eğlenmeye geldik. Kitabın şuan elinde ne işi var ?"

"Ya bende belki kitap okuyarak eğleniyorum bu ortamlarda"

"Burada ses kalabalığında kitap okuyabileceğini mi düşünüyorsun?"

Somurttum buna. Aldı kitabımı kucağımdan ,tuttu elimden çekmeye başladı beni. "Miraa lütfen kalkar mısın yerinden " diye bağırdı.

"Kalkmicam" diye çemkirdim buna

"Kalkacaksın! O havuza gireceksin hadi."

"Ya lütfen kalkmak istemiyorum buradan"

"Sen yüzmeyi biliyor musun bakayım ?" diye sordu tedirgin bir ifadeyle bana dikkat kesildi.

Çekindim önce ama Allah'ın bildiğini kuldan esirgeyecek değildim . "Bilmiyorum " dedim . Bu güldü tabi. "Ne gülüyorsun ? Komik mi sence bu ?" diye çemkirdim

Miranın DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin