Asıl ben ne yapıyorum ya ?

348 20 2
                                    


Sabah güneşinin odamıza vurmasıyla gözlerimi açtım yavaşça . Asya erken uyanmıştı besbelli. Başıma geldi, gülümsedi ve "Günaydın tatlım " dedi .

"Günaydın. Erkencisin " yerimden doğruldum ve esnedim.

" Evet. Az evvel uyandım bende .Hadi kahvaltıya"

"Bizimkilerden ses seda var mı ?"

"Tilkiden yokta Kenan aradı beni işte bekliyoruz dedi"

" Hayret, Tilki Bey erken saatte kalkmazdı "

"Kenan uyandırmıştır onu. Hadi kalksana "

Yatağımdan kalktım ve üstümü değiştirdim . Birlikte odadan çıktık. Restorana indik. Baktık Tilki ve Kenan oturuyor masada. Bizde geçtik yanlarına oturduk. Bu benle mesafeli konuşmaya başladı. Kısa cevap vermeler , konuşurken yüzüme değil etrafa bakmalar falan.Ben bir uyuz oldum buna . E kabahat bende sen dün gece çocukla öyle büyük konuşursan al sana böyle tavırlar haktır. Masamıza burnunda hızmalı bir kız yanaştı .Tilki bunu gördü ayağa kalktı .Sıkı sıkı da sarıldılar .

"Kız Hande .Ne yapıyorsun burada sen ?"

" Ne yapayım ya kızlarla kafa dinlemeye geldik öyle"

" O o kadroca mı geldiniz ?"

"Evet canım sen hayırdır ?" diye sordu bize baktı sonra Tilkiye döndü.

" Arkadaşlarla takılıyoruz bizde "

Arkadaşlar ? Vay zibidiye de bak sen . Taş gibi hatunu görünce iki dakika da arkadaş oldum.

" O o iyi bakalım akşama bizim mekana gidiyoruz . Sizi de bekleriz "

"Bakalım bir program çıkmazsa geliriz"

"Ay ne programı bu sendekiler bi bitmedi kaç senedir hayatım . Gel işte mızmızlanma"

Güldü benimki " Tamam tatlım" dedi. Kız ayrıldı . Bu yerine oturdu.

Hayatımlar. Tatlımlar .Bu neydi böyle ya ? Geldiler ayak üstü yavşadılar birbirlerine. Gergin olduğumu çatalı döndürüp durmamdan anlayan Asya bana telefondan mesaj yazdı . " Sakin ol seen .Şu kahvaltımızı hemencecik bitirip kalkalım .Hadi kuzum " Mesajı okur okumaz gülümsedim ona .Kahvaltımı yarı da bıraktım çünkü biraz daha otursaydım masayı Tilkinin kafasına geçirebilirdim sinirden. Hep böyleydi bu .Çocuk gibi . Biz kalktık masadan nereye diye bile sormadı . Kenan sordu onun yerine.

" Hanımlar nereye gidiyorsunuz ?"

" Bizim eve gitmemiz lazım artık " dedi Asya

"Biz bırakırdık sizi ya "

"Yo gerek yok biz gideriz "

Bu esnada liseden yakışıklı Serdar hocamız yanımızdan geçerken bizi fark etti durdu

" Miraaa " dedi şaşkınlıkla

" A a Serdar hoca " dedim. Gördüğüme çok sevinmiştim. Kendisi çok sevdiğim hocalarımdan biriydi. Bana da çok düşkündü. Sarıldık .

"Sen baya güzelleşmişsin .Çok değişmişsin ya"

"Ay teşekkür ederim hocam sizde hala formunuzdasınız maşallah "

" Sağ ol hayatım "

Baktım benimki bir bozardı bir kızardı yerinden kalkmamak için kendini zor tutuyor adeta.

"Kafa dinlemeye mi geldiniz sevgilinizle?"

"Ne sevgilisi ya . Ben tek geldim daha doğrusu arkadaşımla gelmiştim onun acil işi çıktı e bende burada ne yapacağım tek başıma. Hiç çekemem dedim eve gidiyorum şimdi .Sen ne yapıyorsun böyle yerlere gelmezdin sevgili mevzuları falan mı?"

Miranın DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin