Sabah hazırlanıp evden çıktık .Elem evine gitti biz de yeni bulduğumuz işe .Kolları sıvadık . Elem'in bardan yakın arkadaşı ile iş görüşmesi yaptık sizin içinde uygunsa bugün başlayıp kendinizi deneyebilirsiniz dedi . Olur dedik etrafı gösterdi bize neler yapacağımızı . Bar işinde karasızdık aslında Asya'yla ama zevkli iş gibimize gelmişti . Akşam iş çıkışımıza doğru Elem aradı . Bara davet etti bizi. Hay, hay dedik. Camdan baktığımda arabasının önünde beklemekte olan Kenan'ı gördüm. Asya'yla birbirimize baktık.
"Mira .Ben dün gece düşündüm de biz bunları kendimize bağlayıp kapıya koyacağız ya hani"
"Eeee ?"
Bizim konuşmamız bitene yakın , beklemekten sıkılmış olacaktı ki Kenan içeri girdi.
"Çıkamadınız bir türlü. Bu ne iş aşkıdır kızlar"
Asya'yla birbirimize baktık.
"Elem aradı bara davet etti de gitsek mi gitmesek mi Asya'yla onu konuşuyorduk" diyerek açıkladım . Telefonu elime aldım. Önlüğü çıkardık çantalarımızı aldık. Pastaneden çıktık. Tilkiyi aradım beraber bara geçtiğimizi bildirdim ve oraya gelmesini söyledim. Dünden razıydı ki tamam dedi .Kenan'ın arabaya bindik ve gittik .
Barın önünde Kenan'ın arabası ve Tilkinin arabası burun buruna aynı anda durdu. Yok artık dedim içimden. Beraber içer girdik.Elemden içeceklerimizi aldık hemen karşısında ki bir masaya oturduk. Tilkinin yanına oturdum. Olabildiğince yakın davrandım. Sıcakkanlı. Baya bir sıcak kanlı.Sonra bunaldım kalktım terasa çıktım. Peşimden geleceğine emindim. İçeceğimden yudumladım. Ve Tilki anında dibimde bitti.
"Bunaldın herhalde aşağıda" dedi
"Evet" dedim . Ona döndüm . "Tilki .Ben.."
"Allah aşkına .Ben 'li cümlelere başlayınca sen ,ben korkuyorum" deyince duraksadım gözlerinin içine baktım. Korkuyu gördüm gözlerinde.Beni kaybetmeme korkusunu gördüm.Güldüm . "Sakin ol lütfen" dedim . Devam ettim . "Ben sana bir şans vermek istiyorum. Bunu söyleyecektim" dedim . Önce bir süre baktı .Sonra "Allahhh" diye bağırıp kucağına alıp döndürmeye başladı. Çığlık atmaya başladım bıraksın diye.Ve bıraktı.Göz göze geldik.Gözlerinin içi gülüyordu.
"Mira pişman olmayacaksın söz veriyorum" dedi . Geldi öptü dudağımdan .Çekmedim kendimi. Bir süre orda durduk manzarayı seyrettik. Sonra aşağıya bizimkilerin yanına geçtik el ele.Asya'yla birbirimize baktık göz kırptık .
Bir süre daha oturduk orada.Sonra kalktık.Tilki ve Kenan bizi evimize bıraktı ve gitti.Merdivenlerden çıkarken Uğurla karşılaştık.Çöp dökmüştü bes belli eve çıkıyordu.
"Oo kızlar nerden böyle?" diye sordu
"Elemin barındaydık. Öyle bir iki saat takıldık geldik" dedi Asya
"İyi yaptınız anca gidin zaten. Aramayın hiç"
"Liseden birkaç arkadaşımız vardı kalabalıktık .O yüzden ..yoksa arayacaktık" diyiverdim birden .
"Başka zaman artık o zaman" dedi
"Hay hay" dedim . İyi geceler dedik birbirimize ,evlerimize girdik .Üstümüzü değiştirip oturduk çekyata. Fiskos yapmaya hazırdık .
"Ne yaptın konuştun mu?" diye sordu Asya . Yine tabi ki planlar projeler vardı kafamızda Tilki ve Kenan'a özel .
"Evet konuştum tamamdır. Sen ne yaptın?"
"Halloldu merak etme. Onurları ne yapacağız?" diye sordu
"O konuyu da şöyle yapacağız. Apartmanda oturanlardan bazıları bizi ev sahibine şikayet etmiş. Ev sahibi de geldi bizimle konuştu .Eve erkek falan almak yok diye tembih dikti falan deriz.Böylece evden de ayaklarını kesmiş oluruz"
"Aynen de inşallah işler tam da böyle planladığımız gibi gider"
"İnşallah"
Uykumuz bastırmaya başlamıştı ki yataklarımıza girdik . Uyuyamadım yerimde doğrulup Asya'ya baktım . "Pist pist. Asya uyudun mu aloooo" diye seslenmeye başladım. Baktım tınlamadı yerdeki mindere uzandım aldım buna fırlattım . Yerinde doğruldu . Uyku gözlüğünü çıkardı.
"Ne oldu kız?" diye sordu
"Yarın bizim salakları kahvaltıya çağıralım ama bize değil. Dışarıda buluşalım falan diyelim bu eve gelme konusunu da konuşalım hem"
"Olur da .Bunu söylemek için mi yastıkla uyandırdın?" diye sordu
"Evet"
Güldü. Tekrar kafasını gömdü yastığına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miranın Defteri
ChickLit"Her şey tam da hayal ettiğimiz gibi Mira. Çabaladık ve başardık" "Evet güzel arkadaşım" "Ya balkonumuza bayıldım oraya bence asma lamba alalım akşamları oturup çay ,kahve içeriz karşılıklı .Işıl ,ışıl olur" "Olabilir tabi..Bak ben ne diyeceğim .Boy...