Sabah zorla uyandırıldım. Mızmızlanarak yatakta döndüm durdum bana kalsa akşama kadar yatacaktım. Ama bugün Annemlere gideceğimiz için ve sabah kalkar kalkmaz Asya annesini arayıp haber verdiği için artık bunu yapamazdım. Kalktım. Kahvaltı masasında atıştırmalık şeyler attık ağzımıza . Giyindik .Hazırlandık ve evden çıktık. Otobüse bindik yollara koyulduk. Otobüs şoförüne de saydım sayıştırdım yani. Nedir arkadaş bu kullandığın tır mı otobüs mü? Midem haykırdı resmen . Asya' nın üstüne kuscam kıyamıyorum kız yeni aldıydı geçen üstündekileri .Tut dedim Mira kendini tut sabret nelere sabretmedin de bu kocaman otobüs sana vız gelir tırıs geçer. Otobüsten indik. Durakta birden Asya kayboldu. Ay sağa bakıyorum yok, sola bakıyorum yok.Aha dedim bizim kız gitti kim kaçırdı ya. Elinde poşetle karşıma geçti .
"Kızım sen beni mi sınıyorsun yaa ?" dedim .Kahkaha attı komik ne vardı bunda ?
"E midem bulanıyor diye o yana bu yana yaslanan sendin kuzum poşet aldım kusarsın diye"
Hah işte bir diğer anam da bu kızdı bunu bir kere daha anlamış oldum . Oradan geçtik eve. Bize geldik .Kapıyı açtım .Girdik içeri .Bizimkiler özlemiş belli baya sıkı,sıkı falan sarılmalar.Bir dediğimizi iki etmemeler falan. Bizde özledik tabi.Hazır gelmişken odama girdim .Bir iki takımı unutmuştum .Kaç zamandır aklımdaydı da fırsat bulamamıştım. Aldım çantama koydum. Bir tane de aile albümümüzü aldım yanıma.Arada özleyince sevdiğin insanlarla fotoğrafına bakmak iyi geliyor .En azından bana iyi geliyor.Barbekü sözü de verdik.Birkaç saat daha oturduk sonrasında Asya'nın babası sağ olsun bıraktı bizi eve kadar. Apartmandan içeri girdik .Babası gittikten sonra ayrıldık Asya eve çıktı bense dışarı .Tilkiyle buluşup bu meseleyi bitirecektim.Asya eve girdi.
Rıhtımda kafeteryalardan birinde buluştuk .Mekana girdiğimde masaların birine oturmuş beni bekliyordu.Kararlıydım bu akşam bu iş bitecekti.Gittim yanına yağa kalktı sarılmaya kalktı.Soğuk durdum.
"Dışarıda takılsaydık keşke .Burası çok sıkıcı" dedi
"Gerek yok.Zaten konuşup gideceğim" dedim .Dikkat kesildi.
"Buyur seni dinliyorum hayatım.Bir sorun mu var?" diye sordu
"Evet.Sorun .Ta başından beri bizim ilişkimiz"
"Buna ilişki mi diyorsun Mira.Bak benimde konuşmak istediğim şeyler vardı iyi oldu bu konuyu açtığın"
"Yaaa öyle mi neymiş peki merak ettim"
"Yo söz hakkı sende sen bir konuş ben sonra konuşurum"
"Son konuşan ben olacağım bu masada Tilki .Şimdi sen konuş dinliyorum" dedim kararlı bir ses tonuyla
"Benden hep kaçıyorsun bir yere gitsek peşimizde Asya ve Kenan da oluyor.Hiç yalnız kalamıyoruz.Özel bir şeyler yaşayamıyoruz.Bana hiç yokmuşum gibi davranıyorsun"
"Öyle mi? Peki bu davranışlar sana bir şeyleri birilerini hatırlatıyor mu? Çok yakından tanıdığın birini"
"Kimi?" diye sordu
"Seni salak seni aptal. Kendini"
"Bak geçmişte hata yaptım..Kabul ediyorum. Etmiyor değilim zaten seninle yeniden başlamak istemem geçmişteki hatalarımı telafi etmek isteyişim"
"Tilki" diye bağırdım o an .İçeridekiler bize baktı.Sonra sesimi biraz kısarak devam ettim. "Ben senden gittim.Sana bir şans daha verdim niyetim sana hatanı telafi ettirmek değil senin burnundan fitil ,fitil getirmekti.Yapamadım .Bazılarımız sizler gibi sever gibi yapamıyor.Sana katlanamadığımı anladım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miranın Defteri
ChickLit"Her şey tam da hayal ettiğimiz gibi Mira. Çabaladık ve başardık" "Evet güzel arkadaşım" "Ya balkonumuza bayıldım oraya bence asma lamba alalım akşamları oturup çay ,kahve içeriz karşılıklı .Işıl ,ışıl olur" "Olabilir tabi..Bak ben ne diyeceğim .Boy...