" Sesimi duymaya ihtiyacı varmış mış "

23 4 3
                                    


Bir iki gündür Tilki aramıyordu beni .Acaba ben arasam mı aramasam mı diye durup düşünürken aradım bunu ben. İşte ne yapıyorsun hiç aramıyorsun meşgulsün galiba falan. Kız kardeşi hastalanmış .Onunla ilgileniyormuş .He he tabi canım o kafede bu kafede check in yapan da bendim tabi.Neyse yani benim de işime gelir bunların hepsini bir kenara yazıyorum vakti gelince en azından suratına vuracağım kendimi haklı çıkaracağım bir şeyler olur .Peki dedim .Üstelemedim hiç.Bu arada işe de artık alışmıştık . Rahattık. Artık Uğur ve Onurla aramızda hiçbir problem yok. Hatta Asya ve Onur yakınlaşmaya başladılar .Gayet tatlı gözüküyorlardı.Geçenlerde çarşıda İzmirliyi ve yeni sevgilisini gördüm.Ay bu oğlanın hiç göz zevki falan yok dedim kendi kendime.Bu yanındaki ne ? Sanki mağazanın vitrininde duran cansız manken almış yanına. Ayyy bir de bir çirkin. Söylemedim tabi Asya'ya .Ne tepki göstereceğini bilemedim .Hem de şimdi Onurla zaten yepyeni mutlu bir ilişkiye adım atacakları esnasında söylenecek şey değil.Zaten gündemin eskilerinde kalmış bir mevzu yani. Uğurun da bu aralar bana bir şeyler anlatmaya,bir şeyler ispatlamaya çalışır gibi tavırları var.Yani tam çözemedim.Ama çıkma teklifi ha etti edecek gibi.Hazır ol da bekliyoruz Asya'yla .

"Ya Mira ben bu çocuğu çok seviyorum yaa çok tatlııı" diye , diye ortalarda geziniyor bizim zuzu

E seviniyordum tabi onun adına . Ulan ben niye sevemiyorum kimseyi . İnsan birinden hoşlanır ne bileyim bi bir şey yapar yani.Bir şey olur.Yok anacım odun gibi yaşayıp gidiyorum .Hayır gözümün önündeki çocuğu bile değerlendiremiyorum.Elinden gelenin fazlasını yapıyor artık Uğur. "Mira bu gece yemeğe çıkalım mı?" diye davette bulunuyor. A olur Asya'ya söyleyeyim dur akşama gidelim mi diye cevaplıyorum . Bozulmuyor da hiç yada bozuntuya vermiyor. Peki diyor . Boyun eğiyor.

Bugün düşündüm taşındım acaba ben mi yemeğe çıkma teklifi etsem .Kaç zamandır yalnız kalamadık ya iki lafın belini kıralım desem .Hiç de olmadı böyle ama işte buna benzer bir cümle kurmayı düşünüyorum. Neyse . Biraz yaklaştım buna .Sonra girdim mevzuya .

"Ya Uğur"

"Efendim Mira"

"Bu akşam bir işin var mı?"

Bu ani hareketler yapınca bir anda tezgaha dizdiği bardaklara eliyle çarptı . Bardaklar küt yerde . Heyecanlandığını böylece anlamış oldum. Gülümsedi. Gülümsedim.

"Yok hayır .Ne – ni – niye sormuştun?" diye sordu kekeleyerek .

"Güzel ..Akşam yemeğine bir yerlere gidelim mi diye soracaktım"

"Ha. Tabi .Kim kim ?" Ah kuzum .Hep beraber gideceğimizi söyleyeceğimi sandı herhalde . Biraz kendini geri çekecek gibi oldu.

"İkimiz işte .Sen ben" dedim.

"Olur tamam evet.Yani gidelim.Ne –ni – nereye gidiyoruz?"

"Bilmem düşünmedim"

"Tamam bildiğim güzel bir mekan var oraya gidelim"

"Olabilir tabi "

Saat kaçta alsın beni evden onu da konuşup ayarladık. Ve geri sayıma başladık .Çıkış saatine kadar çalıştık.Ve ayrıldık önden Asya'yla biz ,arkamızdan Uğur . Onur ve Elem bizden birkaç saat sonra çıkacaktı. Eve geçtik.Ben içeri girer girmez duşa attım kendimi .Bir rahatladım sorma gitsin. Sonra saçımı kurutmaya koyuldum. Asya da sağ olsun kıyafet seçeneklerini çıkartıp önüme dizdi ama ben anadan doğma kararsız olduğum için çöktüm orada kaç saat düşünmeye koyuldum.

"Ohoo seni beklersek bu akşam yemeği tırt olacak Mira .El koyuyorum bu duruma hemen"

"Sen seç birini ben giyeceğim ama önce saçlarımı halletmem lazım kankiş " diyerekten lavaboya uçtum tekrar .Asya da hemen seçmiş kıyafeti .Hatta yapacağım makyaj ve takacağım takıya kadar seçmiş.Ay bu kız çok hamarat ve düşünceli.Çok seviyorum diye boşuna demiyorum. Neyse saçımı da hallettikten sonra odaya geçtim ay ne de güzel bir elbise seçmiş. Zevki de güzeldir benim bacımın.Özene bözene tek, tek koymuş hepsini kenara.Saçlarım salıktı ,bukle,bukleydi.Özellikle maşa ile yapmamıştım.Doğalda da bukleydi zaten. Kendisinin Forever new'den aldığı bir elbiseyi verdi bana , matras platform ayakkabımı giydim .Elbisemle aynı renk ,beyaz bir el çantası, iki çift küpe ,ve de olmazsa olmaz gümüş bir yüzük. Artık hazırdım.Salona geldim.Asya hayran,hayran baktı bana.

Miranın DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin