GÖNDERİLEMEYEN MEKTUP

44 0 0
                                    

Merhaba Sevgilim,

Bu sana yazdığım bu kelimelerin o kadar zamandır içimde durmasından dolayı bir anda dökülüyor parmaklarımın ucundan. Ben seni ilk gördüğüm andan bu yana hoşlanıyorum. Lafı hiç dolandırmayacağım; seni tanıdığım her an biraz daha sevdim. Öyle farklı birisin ki bunu kelimeler ile anlatmak yerine Allah'ın bana biçtiği ömürden kalan her bir günde sana bunu hissettirmek istiyorum. O kadar çok olmaza, bir kez denemiş olmamıza rağmen hala kalbinin peşinde olmam sana aşık olduğumun en büyük kanıtı değil mi?


Bunları bir karşılık beklediğimden sana yazmıyorum. Bir insan başka bir insanı zorla sevemez. Atilla İlhan "Ben sana mecburum!" derken Pia bu sözleri anlayabiliyor muydu bilemiyorum. Ama sen beni çok iyi anlıyorsun. Benim için olan değerini, önemini, kıymetini biliyorsun. Ben öyle çok seviyorum ki seni beni artık sevmediğin için sana söylediğim bu sözlerin canını sıkmasını engellemek için senden uzak durabilirim. Uzakta bir köşede seni biraz daha az sevmeyi başaramadan bir ömür sürdürebilir, başka insanlar tanıyıp onlarla sevgimi paylaşabilir, hatta aşık bile olabilirim yeniden zamanla. Ama senin içimde olan yerinin zerre kımıldayacağını sanmıyorum. Seni Bana unutturabilecek bir zaman dilimi yok. Ben seni gerçekten seviyorum. Hakettiğin gibi bir ömür sevmeye de hazırım ama kader yollarımızı bir arada yazmamış diyorsun.


Bu değişmeyecek gibi sevgilim, ben seni rahatsız edecek kadar çok seveceğim. Eğer bu şekilde devam etmeyecek dersem yalan olur. Çoğunu saklasam bile birazı hep karşında olacak. Ben sana bunları yazdım ama gönderemeyeceğim sanırım sevgilim. Yine gönderemeyeceğim. 

Bir Sabahın HayaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin