*Chloé*
Kolejne dni mijały tak szybko, że aż przestałam zauważać, jak idealne były. W każdym z nich Nathaniel robił dla mnie coś wspaniałego, jakby chciał mi wynagrodzić to, że z nim jestem. Ale przecież moja miłość jest bezinteresowna!
— Nath, nie musisz codziennie udowadniać mi, że mnie kochasz. Wiem o tym i już zawsze będę pamiętać. — Przytuliłam się do niego, na co on spiął się.
Siedzieliśmy właśnie na dworcu kolejowym, gdzie była nasza ulubiona ławka, to tutaj zawsze przychodzimy na lunch. Tak było i tym razem.
— Ale jesteś pewna? Na zawsze? Obiecujesz? — wypytywał chłopak.
— Oczywiście, że tak. Na zawsze — odpowiedziałam, uśmiechając się. Co ten chłopak ze mną zrobił? Teraz częściej spędzam czas z nim niż we własnej garderobie.
— Ale wiesz, że na zawsze, to bardzo długo? — pytał, a jego twarz mówiła, że chce uzyskać odpowiedź twierdzącą.
Pokiwałam tylko głową i wróciliśmy do szkoły. Przyszliśmy w połowie kolejnej lekcji, na co nauczycielka zareagowała złością, jednak nie przejęliśmy się tym. Usiedliśmy znów razem w ławce i marzyłam, aby tak było co dzień.
*****
*Nath*
Nagle poczułem, znów, to okropne uczucie, jakby ktoś położył na mnie wielki głaz. Wstałem z ławki i jak najszybciej pobiegłem do toalety, wszyscy wołali, abym powiedział o co chodzi, jednak ja biegłem, co sił. Gdy już znalazłem się w toalecie, wszedłem do kabiny i odetchnąłem z ulgą.
Chwilę później do pomieszczenia ktoś wszedł.
— Nath, nic ci nie jest? — zapytał głos Chloé.
— Nie, tylko musiałem iść do łazienki, bo nie wytrzymałem — zawstydziłem się. Dlaczego jej to mówię?
Dziewczyna mruknęła tylko 'okey' i wyszła. Nie mogłem ochłonąć, dlaczego to się zaczyna tak wcześnie?
******
Wracając do domu, myślałem. Czy na kiedykolwiek będę normalny? Chloé powiedziałaby, że tak. Czuję się jakbym był od niej uzależniony, jakbym sam nie mógłbym niczego zrobić. Gdy wszedłem do domu, znów nikogo nie było. Jak zawsze spędzają czas w trójkę, ale to przecież przeze mnie! Czy jednak, mimo tego, że Chloé mnie kocha, czuję się niekochany?
CZYTASZ
Kto tu jest Gwiazdą?
FanficNathaniel Kurtzberg - lat 15, nastolatek interesujący się rysowaniem; nieśmiały; małomówny; przyjaciele: brak; rodzice: oboje; rodzeństwo: młodsza siostra; aspołeczny. Chloe Bourgeois - lat 15, nastolatka interesująca się modą i denerwowaniem innym;...