"Neden dövdünüz adamı" Boran gözlerini devirip önce bana sonra ağzı yüzü kırılmış olan boraya baktı
"Namusuma göz dikmiş bizim mekanın sahibi bende hallettim" mekanın sahibi ? Ne yani boran o mekanda mı çalışıyor ? ben olayı anlamaya çalışırken bora lafa atladı tabi
"Ben şikayetçiyim komiserim az daha gitarı kafam da parçalıyordu belki burada olamayabilirdim bile"
"Kızım bu ikili seni rahatsız mı ediyor yoksa" kafalar anında bana dönünce dumura uğradım tabi. Şimdi kimi koruyayım ben ? Bora da bir nevi tacizci sayılır sonuçta her gün istemediğim halde dibimde bitiyor.
"Ikisini de tanımıyorum ne oldu bir anda anlamadım. Şu hafif kıvırcık saçlı uzun boylu adam bir anda benim pastane mi bastı diğeri de istemediğim halde sürekli yanıma geliyor. Ben ikisinden de şikayetçiyim atın bunları içeri, biz kadınlar rahat rahat işimizi yapamayacakmıyız nasıl bir nesil olduk, sürekli tacize uğruyoruz, ya mekanda müşteri olsaydı ? Tam bir rezalet. Kendimi suan çok kötü hissediyorum. Baksanıza malıymısim gibi davrandı, Aglamıyorum gözüme toz kaçtı"
Herkes ağzı acık bir şekilde bana bakarken bende gözümden bir kaç damla yaş akıttım.
"Ben bile inanacagim" Diye mırıldandı boran. Sonra komisere döndüm.
"Bu ikisini 2 günlüğüne nezarethaneye atın"
Başımızda bekleyen polisler bora ve boranin iki kolundan kavradı.
"Bırakın benim mağdur olan"
"Alacağın olsun doktor"
Onlar odadan çıkarılırken bende çantamı alıp çıktım.
Kısasa kısas. Şimdi gerisini onlar düşünsün bende kafa dinleyeyim.
2 Gün Sonra
(Mirayin kombini)Hem telefonumda çalan müziğe eşlik edip hemde pastamı süslemeye devam ettim.
Şu 2 gün benim için harika geçti. Pinarla alışveriş yapıp abur cuburun dibine vurduk. Pınara olayları anlattıktan sonra abartısız bi 10 dakika güldü.Ikisinin de aklı varsa bir daha buraya adım dahi atmazlar.
Kapının üzerindeki ufak zil çalınca birinin geldiğini anlayıp kafamı kaldırdım.
Ben az önce huzurdan bahsediyordum değil mi ? ben şom ağzıma sıçayım !
Bora ve boran ikisi aynı anda kapıdan girmeye çalışıyordu.