24.Bölüm

1K 95 25
                                    


Seçimlerimiz değilmidir bizi biz yapan ?

Hani bağzen zor zamanlar olur, hani olur ya o gün hayatının sınavı kötü geçmiştir veya begendigin elbisesinin sana uygun bedeni yoktur, çok sevdiğin birini kaybetmiş olursun.

Veya sustugunuz cevap veremediğiniz anlar olmuştur..

Yada o gün hayatınızın aşkına denk gelmiş olabilirsiniz.

İmkansız dediğinizi duyar gibiyim ?

Hayır değil, belkide bugün hayatınızın aşkıyla aynı anda su içtiniz aynı otobüse binmiş aynı okulda okuyor olabilirsiniz.

Simite verdiğiniz para dönüp dolaşa onun cebine girmiştir ?

Olamaz mı ?

Hiç mi yaz aşkınız olmadı ? Hiç sevdiniz mi ? yoksa aşk yok olsa bize uğrardı diyenlerdenmisiniz ?

Aşkı mı yoksa sevdaya mı tercih edersiniz ? "Aynı şey" der gibisiniz. Ama değil. Sevdanın yanında aşk yeni yetme bir duygudur. Sen hiç sevdalanan birinin çekip gittiğini gördün mü ? Bırakın onlar aşk desin bize sevdamiz yeter.

Hiç mi kimseyi sevmedin ? Annene babana olan sevgin  yeter ah onlar nede güzel sever..

Miray Daner namı değer psikopatın delicesine aşık olduğu kadın. Onunla yaşamayı göze almadı mı ? Yeri geldi kızı paramparça etti yeri geldi aynı şarkıya aşık oldular. Genç kız gamzesinden sevmedi mi adamı ? Ilk hastanede değil de ıssız bir sokakta denk gelmediler mi ? Miray bırak diye yalvardigi adama sonra dokunmak için ölmedi mi ? migdesini talan etti o kelebekler..

Sahi sevdalanınca olmuyor mu o karındaki kelebek yuvaları ?

Peki ya Boran ? Boran kim bizim gözümüzde ? gözü kara bir delikanlı. Boranı bizde mirayla tanıdık belki yanlış bulduk aralarındaki ilişkisi belkide bize de heyecanın en doruklarını yaşattı o aralarındaki çekim..

Boran hiç içindeki acıyı anlatmadı sunmadı bize. Hiç onun için çözüm aramadık mesela çünkü içindeki acıyı tarif etmedi bize. Belkide edemedi.. dili dönmedi. Boran değil mi bize ben güçlüyüm simgesi çizen ? nasıl acısını anlatacaktı ki ?

Sustu....

Sustuk...

Bir de şöyle düşünelim. Aşık olduğunuz adam size gel dese gelirmiydiniz ? arkanızda annenizi babanızı kardeşinizi arkadaşlarınızı hatta hayatınızı geride bırakmaya gücünüz yeter mi ?

Yetmez efendi ! O zaman keşke gitseydi demeyeceksiniz.  Önce o karakterin yerine koyacaksınız kendinizi. Onun gibi hissetmeyi öğreneceksiniz ilk önce. Sonra karar vereceksiniz..

Hıçkırık sesleri yükseldi genç kızın odasında. Elini ağzına koyuyor kendini durdurmaya susturmaya çalışıyordu adeta. Ama gözyaşları kadına yardımcı olmayı bırak sular seller gibi aktı. Ilk önce çenesine ordan boynunda yol çizdi üst üste. Nefesi kesiliyor elini ara ara boynuna koyuyordu. Dışardan görünen kadın miray değildi sanki, Aglamaktan gözleri şişmiş gozleri burnu ve dudakları kızarmıştı. Topuz yaptığı saçları kadın her saçlarını yolduğunda biraz daha ensesini döküldü.

Parmağında ki yüzük acısını nasil da katlıyordu. Nasıl da canını burnuna getiriyordu.

Hızla açılan kapıdan pınar girdi. Miray ona herşeyi anlatmış sonra bir sey demesine izin vermeden odasına çıkmıştı. Pınar saf bir kadın hiç olmadı arkadaşının borana olan aşkını ilk o kabul ettirmişti genç kıza. Yavaşça ona doğru ilerleyip miray gibi yere çöktü

Çığlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin