Maksat eğlence olsun
웃
Ben Zeynel Cevat Malik. İsmimden de anlaşıldığı gibi harikayım demek isterdim ama Zeynel ve Cevat yan yana gelince harikadan çok dede gibi hissediyorum. Bu yüzden bana Zeyn diyorlar şimdi diyeceksiniz o ne mal kısaltma la dingil.
İşte ben de bilmiyorum tam, neyse. En azından çok kuulum. Evet kuul yazdım çünkü Türkleşme hareketini destekliyorum. Koka kola gibiyim maşallah.
Harikalığımı bir kenara bırakalım. Evin alt katına iniyorum Beytullah yanıma geliyor. Beytullah kardeşim değil köpeğim. Kardeşim yok köpeğim var yani. Ama yakışıklı köpek.
Bir iki seviyorum. Bir iki sevmek nedir bilmiyorum. İçimden öyle şeyoldu.
'Haydi Beyto Malik ev sana emanet.'
Evden çıkıyorum. Cebimden pederin arabasını yürüttüğümün kanıtı anahtarlar.
Passat'a atlıyorum. Dikiz aynasından bakıyorum kendime. Çok yakışıklım. Valla özene bezene yaratılmışım. Beybi feyse bak be. Tenk yu gad.
Günlük sevapsal konuşmamı yaptığıma göre okula gitmeye hazırım. Çalıştıyorum arabayı.
Arabada Mahmut Tuncer çalıyor. Bu demek ki Ayfon 5'imi Levent arıyor. Ekrandaki Levent Pay yazısını görünce sırıtıp açıyorum telefonu.
'Ne var la çiko?'
'Sana da merhaba Zeyn.'
'Dur la diyeceni unutma da kapıya çık pederin arabayı aldım.'
'Aslansın lan. Çıkıyorum.'
'Ne diyecektin lan? Niye aradın?'
'He, Peri mesaj attı seni soruyor.'
'Sabah sabah ne hız la bu hatundaki neyse şeyetme seni alacam o ara konuşuruz.'
Sürüyom arabayı Levent'lere. Evet sürüyom yazdım. Çünkü çok neyçırıl biriyim.
Levent biniyor arabaya.
'Arabayı almakla iyi yaptın bro.'
'Yaparım çiko da sen niye pasket topuyla birlikte yaşıyon?'
Bu bebe pasket takımının kaptanı. Pek de artiz zaten. Hatunlar etrafında pervane. Benim Peri bile buna yüz veriyo arada.
Peri kim diyeceniz siz biliyom ya neyse. Boş verin anlarsınız ilerde.
'Maç var yarın bro.'
'He anadım çiko. Yersin sen onları.'
Kafasını sallayınca Mayonezlerin CDsini takıyorum. Şimdi Nail olsa onlar Ramones derdi ya neyse. İç sesimle saçmaladım lan resmen.
Okula giriyoz bizim şekilsizler dizilmiş yine. Kıvırcığa vuruyorum bir tane.
'Naber la Hamduş.'
Kafasını çeviriyor sinirle.
'Bana böyle seslenme demiyom mu oğlum?'
Hamdullah Ediz Sızmaz adamın tam adı benimkinden beter olmasın, iyi dalga geçiyorum.
'Düzeltiyim dur. Naber la yarram?'
'Ulan Zeyn bi sus.'
Kafamı Nail'e çeviriyorum saçları yine boyanmış sanırsınız Miley Cyrus'ın kayıp dölü.
'Ulan gene mi boyattın saçı? Kido bence sen soyadını Horon değil de Sayrıs yap.'
'Kessss.'
Tam bana yürüyor bu gaza gelmiş, Lütfi giriyor araya. Aslanımsın Lütfi Tokgözlü!
'Nail, Ziya Hoca seni çağırıyor. Futbol takımıyla ilgiliymiş.'
Bu da yorlu morlu konuşuyo tam İstanbul beyefendisi.
'Ediz seni de çağırıyorlar voleybol için.'
Bu iki dingil gidiyorlar tabi hemen biri futbol diğeri folleybol takım kaptanı sonuçta. Bazen diyorum acaba bende mi sorun var lan? Levent pasket kaptanı, Hamduş folleybol kaptanı, Nail futbol Lütfi desen piyano resiteli veriyo. Bi de üstüne okulun müzik grubunun solisti.
Durur muyum tabi koşuyorum resimci Suat Hocaya. Yetenek edinmem lazım. Çünkü yakışıklılık yetenekten sayılmıyor.
'Hocam. Bakar mısınız?'
Mısınız dedim bak. Niye? Çünkü işim düştü ve sevimli gözükmem gerekiyor.
'Efendim Zeynel?'
'Hocam ben resim yarışmasına katılmak istiyorum.'
Hoca bi an şaşırıyor tabi. Resim dersinde uyuduğum için pek görüşemiyoruz kendisiyle.
'Hangisine Zeynel?'
Hangisi diyince bi mal oluyorum tabi kaç çeşidi var lan bunun?
'Yurt içi, yurt dışı uluslararası. Yerel, yasal, illegal, hepsine girecem hocam hiç fark etmez.'
Adam kafasını sallıyor. Taşak geçtiğimi sanmaması iyi oldu bak.
'Öğlen öğretmenler odasına gel bi detayları konuşalım. Bir de ufak bir karalama getir bir bakalım yeteneğine.'
Atom karınca misali uçuyorum sınıfa. Dışarıda tören var diye bağırıyor bizim Pitbull Hüseyin. Adam müdür yardımcısı ama Pitbull gibi. Şarkıcı olan değil lan yanlış anlamayın baya it cinsinden.
Milleti omuzlayarak sıraya giriyorum. Adeta bir Raki Balboa'yım bunu yaparken.
11'ler yan yana durduğu için geçiyorum Peri'nin yanına. Marşı okuyunca dönüyorum dalgası deniz gözlüme.
'Naber peri kızı?'
Gözlerini deviriyor. Bak en nefretlik hareket sanki ruhu çıkıyor gibi oluyor. Tövbe.
'Ya bana şöyle deme diye...'
Kesiyorum sözünü,
'Levente mesaj atmışın. Niye bana atmıyon? Araba motoru mu benim ayfon?'
Kızarıyor bu böyle. Allah çilek reçeli gibi oldu. Kafamda Kenan bağırıyor. Kız seni kemdime yapsam mı? Alıp da koynuma soksam mı? Seni bizim eve gelin yapsam mı? Böyle miydi lan bu?
'Yürüsene lan Zeyn!'
Tabi zırtapoz Nail giriyor hemen araya. Sıra ilerlemiş giriyoz sınıflara. Ben peri kızıyla tenefüste görüşmek üzere oturuyom sırama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeynel Cevat
Teen FictionBen Cevat, Zeynel Cevat. O havayı yine yakalayamadım be James Bond. Zaten ben de Polat Alemdar'la büyümüş biriyim.