IX

353 56 22
                                    

Geçen bölüm yayınlayamamıştım o yüzden medyada İzmir var. Vote veren ve yorum yapan parmaklarınız dert görmesin xx.

Aslında yazdıklarım komik değil sizin gülesiniz geliyo.

Evde bi gayret bağrıyom. Köpeem gelsin diye.

'Beytoooooo len! Dolapçı beygiri nerdesin!'

Sonunda hayvan koşa koşa geliyo. Kafasını seviyorum. Tasmasını takıp çıkıyorum dışarıya.

'Bil bakem sana ne aldım Beyto? Gerçi sen konuşamıyon. Neysem. Firizbi aldım oynayacez.'

Sevinip havlıyor hemen. Canını yediğim. Parka varınca çözüyorum tasmayı kap gel oynuyoz. Eskiden tenis topuylan oynuyoduk bunu da işte top kaçtı naparsın.

Bir iki oynamadan sonra bakıyorum karşıdaki banktaki kızıl saçlı kız bana doğru geliyor çağırıyorum Beyto'yu yanıma. Belki korkar da gider la bir umut.

'Beyto! Gel lan!'

Hayvan gelince kız da orantılı olarak gelmeye devam ediyor. Bak kızıl saçlı kızlarda hoşlanmıyom gelme.

'Aferin len, zeki köpek. Bak ne diyecem sana sen köpek olmasan aslan olurdun oğlum valla.'

'Şey, sevebilir miyim?'

'Fark etmez.'

Beyto kızı görünce gidiyor hemen ona, bu it de az hayvan değil neyse çok gerzekce bi cümle oldu bu.

'Ay, adı ne bunun?'

Bu diyo oğluma bah ya. Peri olsa öldüydün şimdi. Kıza yüz vermiyorum bak Peri okuyorsan ay lav yu bebeyim. Çok süperli bir erkek arkadaşım, biliyon.

'Beytullah, manitası Beyto diyordu biz de Beyto diyoruz artık.'

'Manitası mı? Ahah.'

Ahah diye güldü yemnediyorum kız ahah diye güldü. Olum j de kullanıyordur bu. Diır gad plis help mi.

'Peki senin adın ne?'

'Niye ki?'

'Şey, merak ettim.'

'Zeyn.'

'Benimki de Ceren.'

Hangi Ceren tenceren. Tamam, özür dilerim ama kız o kadar mal ki bu espri bile komik geldi bi an.

'Haydi Beyto gidiyoz.'

Evet hoşçakal bilen demiyom vay bikauz kızlar ben böyle konuşunca maytap geçiyom sanıp sevimli buluyomuş. Yani 'Andaval diyen sevimli mi olur yarreeeam.' dememek için zor duruyom.

Tam gidiyoz kız bizle yürüyo. Ulan salyangoz bile gururlu bi hayvandır. Bu Ceren cinsi kalba.

'Evin nerde?'

'Wonderland'de.'

Gözleri parıldıyo birden iksmendeki sikipsloks gibi ışın saçacak az daha zorlasa.

'Tumblr boy musun?'

Bu da yeni nesilde birine yavşama cümlesiydi.

'Tabi, hatta mavi sıçıyorum.'

Yine gülüyor, ulan espri yapmıyom ben, bu gülüyo. Gülmesi bitince yine konuşuyor.

'Niye az konuşuyorsun?'

Bacı gardaş bi git Allasen.

'Sanane.'

Kamooooon! Buna da cevap ver hadi.

Zeynel CevatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin