'Haydi Erke'm kendine iyi bak. Amcama, yingeme herkeslere selam söyle.'
Erke bana sarılırkene ben bunları söylüyom.
Cano ya özleyecem bunu. Guzenlerin şahı.
Bu uçağa ilerlerkene arkasından su mahiyetinde tükürük atsam mı diye düşünüyorum ama bunun pis bi hareket olduğuna karar verip vaz geçiyom.
Neyse bu uçağa sağ salim binip havalara uçunca eve geri dönmeye karar veriyom. Ulen bu havaalanı da anasının gözünde! Babam da eve geldiği için arabayı alamadım! Yarın da dershanem başlıyo. Zalımsın Ey dünya!
Küççük Emrah halimi görse beni idolü ilan eder yeminle.
Biniyom dolmuşa. Göt göte insanlarla gitmek de varmış be Zeynel. Acıların Zeynel'i. Ulan ne bu ergen tripleri yapıyom kendi kendime.
Yalnız arkadaki adam dayıyo. Vallaya dayıyo. Kafamı adama çeviriyom. Kel herif! Oh no, no! Abi beni fortlama bakışlarımı adama atarkene götüm titriyo.
Ayfonum çalıyo.
Götümden telefonu almak için büyük bir savaş verdikten sonra başarıya ulaşıyom. Hela vela Allah vermesin bela!
'Zeyn! İnanamıyorum sana!'
'Çünküm ben anbılivıbıl Zeynus'um Hamduş. Nooldu la? Neyime inanamıyon?'
'Kitap! Kitap. Şiir kitabım çıkmış!'
'Hee, Erke'nin babasına gönderdiydim. Beğenmişler basmışlar, ne var bunda şaşıracak?'
'Ne mi var? Ne mi var? Kitabım çıktı kitabım! Zeyn bu hayatımda bana karşı yapılan en iyi şeydi. Çok teşekkür ederim! Bitanesin.'
'Ah bi de kız gibi sevinmesen Ediz'im.'
'Ben ci...'
Kapatıyom ayfonu suratına. Bu kadar pıtırcıklık bağa fazla.
'Kaptaaan, müsayit bi yerde inecek var.'
İniyom aşağı. Dağları tepeleri aşıp en yakın Dost Kitapevi'ne dalıyom. Aha kitaplar orada. Alan var mı yok mu bilmiyorum ama kalabalık bir grubun önünde duran görevlinin yanına gidiyorum.
'Ediz Sızmaz'ın şiir kitabı sizde var mı?'
'Kimin?'
Sesimi biraz yükseltiyom.
'Ediz Sızmaz'ın! Geldiğim 5. Dost kitapevisiniz ve lanet olası kitap diğer dördünde bitmişti!'
Ben böyle bağrınca grup bana dönüyo. Adam kitapların olduğu rafı işaret edince sırıtarak rafa ilerliyom. Gruptan iki kız önümden geçerkene bir sayfayı açıp şiirin dizesini okuyom.
Kız bana dönüyo.
'Demin bana mı dedinin sen onu?'
Kitanı kaldırıyom.
'Keşke benim sözlerim olsaydı ama bu şairin sözleri.'
Kitabı kıza uzatınca yanındaki arkadaşı da bi tane alıyo. Ben elime 5 kitap alıp farklı raf bölümlerine koyduktan sonra yakalanmadığıma şükrederek mağazayı terk ediyom.
Fatsap'tan Elanur'a bi mesaj çakıyom.
Gız, Ediz'in kitabı çıktı. Popikliğini kullan da reklamını yap.
Mesajı yolladıktan sonra bizin komşu Oğuz'u arıyom.
'Vaay Zeyn kardeşim sen aramazdın.'
'İşim düştü hıyar ağası.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeynel Cevat
Teen FictionBen Cevat, Zeynel Cevat. O havayı yine yakalayamadım be James Bond. Zaten ben de Polat Alemdar'la büyümüş biriyim.