XXII

235 36 20
                                    

Medyada Aslı var.

Lüten okuyanlar oy versin, genelde oyların belirli bir seviyeye gelmesini bekleyip paylaşıyorum.

Gününüze gülümseyin xx

웃 

'Eriğğğyoruuuum!'

Suya doğru hafifçe giriyom.

'Eğriyooooooruuağğğğm!'

Kafamı ellerimin üzerine koyup suya iyice göümülürkene tekrarlıyom.

'Eeeğriiiyoruuuuuum!'

Bu gördüğünüz pasif agresifliğimin bi yansıması genel olarak karşı taraf aşırı derecede iyi laf sokunca bunu yapıyom. Ayşecik filminden bi alıntıdır kendisi. Ayşecik cadının üzerine bi sıvı döktükten sona cadı Eriğğğyoruuuuğm diyerek ölüyo.

Alara soruyo.

'Zeyn noluyo?'

İzmir cavaplıyo.

'Pasif agresif erime tepkisu veriyo gerizekalı.'

Demin bana gerizekalı mı dedi? Hemde toplum içinde? Valla ayıp.

Seni hiç tanıyamamışım liseli.

***

3. gündeyiz ve denizden geldik. Ulan Erke şu Ash denen hatunu eve çağırdı  öğlene doğru.

Kızı acayip takdir ediyom. Ege malıyla çıkmayan tek hatun o.

Erke saçlarını apaçilerden hallice yaparkene bizimkilere bakıyom. Aley toti Ediz'in saçlarıyla oynuyo. Selinay ve Nail dünden kalan pizzayı yiyo. Ne açlık bu arkadaş?

İzmir oturmuş kitap okuyo. Ya entellik kusacak yakında bu kız.

Kapı çalınca ev halkı olarak ayaklanıyos. Kız kapıdan girerekene böyle düğün kapısı bekleyen aile modunda sıradayız.

Kız herkesle tanışırkene ben İzmir'in bed görl hallerine tiripleniyom. Hayır kızın ağzı var dili yok. Benim hatun hala tiripkolik yapıyo.

'Ee napalım?'

Nail heyecan içinde soru sorunca cevaplıyom.

'İsim şehir oynayak. Çünküm ben 90'ların çocuğuyum.'

Bizimkiler kabul ederkene takımları kuruyom. Evet ben kuruyom. Vay? Bikauz ay em muhteşembelus Zeynus.

'Şimdi malla yani Nail'le İzmir olsun. Selinay'ımla ben oliyim. Edizle Aley. Ash ile de Erke ossun.'

'Selinay kötü yenileceksiniz bak.'

'Sus Nail, ben Zeyn'e güveniyorum.'

'Saol cano.'

Ediz kağıtları defterden koparırkene İzmir kalemleri veriyo.

Kişi başı bi kalem. Hobaaa. Lets ztart!

Erke konuşuyo.

'Sayıyom.'

Nail dur deyince yazıyoz. Harf N. Nüket, Niğde, hayvana Nail diyek gerisini Selo hallediyo.

Bağırıyoz.

'Bittiiii. 5..4...3...2...1..0'

Erke bağırıyo.

'Oğlum çok hızlı sayıyon!'

'Bağırma la! Artiz!'

'Valla kuzen dinlemem bak senii...'

Zeynel CevatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin