İngilizce bilinen bi dil olduğu için onu çevirmiyordum. Fakat bu bölümde Zeyn İspanyolca konuşacak ve okunduduğu gibi yazacağım. Başka yerde kullanmaya kalkmayın aman diyim.
Bu arada herkesin bi muz anısı varmış. *sırıttı*
웃
Bi daha muza binenin ebesini eşekler kovalasın! Olom ne berbat bi şey ne iğrenç bir şey! Altında sarı uzun bi silindir. Düşmeme çabası. Zaten önündeki sen onu fortlayacan diye götü kurtarma çabasında..
Bi de buna eğlence diyolar.
Eğlence anlayışınıza sokayım!
Benim eğlence anlayışım yatakta uzanıp 1 gecede Dexter'ın 2 sezonunu bitirmek ya da Marvıl'ın çizgi romanlarını ucuza alıp koleksiyonuma koymak üzerine! Millet geçmiş muza biniyo!
Özürlülüğe, gerzekliğe bakar mısın ya!?
Ben düz yürümeye çalışan keş misali kumda debelenirkene bizimkilerin olduğu yere bakıyom.
Bakıyom.
Bakmak ve görmek farklı şeylerdi. *Her gün yeni bir bilgi*
Ya ne diyom ben! O herif kim!
Koşarak bizimkilerin yanına gidiyom.
'Zeyn çok komiktiniz.'
'Ne komiği?'
'Muzda.'
Benim orda anam ağlıyo muzda duracam diye sen burda yakışıklı esmer bi bebeyle takılıyon! İzmir mal mısın cano?
'Nail'ler nerede?'
'Onlar suya girdi.'
Ediz ayaklanıyo.
'Ben de giriyim o zaman haydi görüşürüz.
İzmir'in yanına, şemşiyenin yanına, çöküyom.
Erke'ye göz kırpıyom. O da bana kırpıyo. Ortalıkta ezan okunurkenki sessizlik hakim.
'Kim la bu koduğum?'
'Ha o mu, o İspanya'da tanıştığım bi dostum. Dünya küçükmüş.'
'Dünya küçük de bu herif niye İzmirin dibinde! Dünya o kadar küçük değil!'
İzmir kolumu dürtüyo.
'Zeyn sakin olur musun?'
'Sen git suya gir benim bu amigoyla konuşacaklarım var.'
'Bana emir verme!'
'İyi otur da dinle sanki çok İspanyolca biliyon!'
Bu kız bazen ölümüne saçmalıyo!
'Bazen çekilmez oluyorsun Zeyn!'
'Anten takman pratik önerimdir hatunum.'
Evet, biliyorum dünyanın en rezil laf sokuşunu gerçekleştirdim. Tamam, üzerime gelmeyin. Hala ergenliği üzerimden atamadım.
Erke ve bebe de bizi dinliyo. Çocuğa dönüyom.
'Amigo bak hele!'
Bebe bana dönüyo. Herifte bi çene var üzerinde piknik yapılır yemine. Biskueyt herifi tipli.
'Komo se liama usted?' (Adın ne?)
'Me llama Alejandro.' (Adım Alejandro)
'Bueno. Aidos.' (Güzel. Görüşürüz.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeynel Cevat
Teen FictionBen Cevat, Zeynel Cevat. O havayı yine yakalayamadım be James Bond. Zaten ben de Polat Alemdar'la büyümüş biriyim.