Sizce İzmir mi Nursi mi Peri mi?
Medyada Nursi var. Vote ve yorumlar için kocaman teşekkürler xx
Bir de yeni kapak geldii x
웃
'Kolum ağrıdı be kadın!'
'Sus da ütüle Cevat!'
Annem sabahtan beri bana ütü yaptırıyor, hayır anlamıyom ki ben bu kadını, temizlik görevlimiz var bu hala bana iş yaptırıyo.
'Anneğ!'
'Söyle Cevat.'
'Bitti bu perde. Daha da ütülemem son ütücüye döndüm iyice. Erkek dediğin ütü mü yapar? İtiraf et hadi, sen beni çok kız istedin di mi?
'Sus da kornişi tak hadi.'
Çıkıyom sandalyenin üstüne. Yeminlen bu hareketlerimdeki aksiyonun yanında Can Klot Van Dam'ın filmleri halt etmiş.
'Anneğ bu işi Emine Teyze'nin yapması gerehmiyo mu?'
'Emine Teyzen yaşlı yapamaz.'
'Babamın hayrına mı bayıyoz ona her ay o kadar parayı kadın?'
'Sus terbiyesiz, cevap verme anneye.'
'Sıs tırbyesız, cıvıp vırm anny.'
Popoma bi tane geçiriyor. Ah değerli kailem, canım popom, dünyadan daha yuvarlak kaba etim! Bi dakika Dünya yuvarlak değil, dünya geoid. Coğrafyam konuşur, biliyonuz.
Annem camları silerken konuşuyom.
'Camları incelttin sile sile misis Malik.'
'Sus bakayım, 2 saate Zehra teyzenler gelecek.'
'Ha, ben o zaman YGS'ye çalışıyım.'
Terliği gösteriyor,
'Bu ne Cevat?'
Oğlum bu da klasik kurbanına işkence yapmadan önce gerçekleşen takım taklavat sorgusu resmen.
'Bence terlik ama sence bir ninja kılıcı olabilirmiş kibi hissediyom.'
'Çok doğru hissesiyon, o yüzden git üzerine düzgün bi şey giy. Zehra teyzenin senin yaşında bi kızı var.'
Odama ilerliyom. Zhr tyzmn bnm ysmd br kzı vrmş! Çok da bi yerimde! Olom banane lan? Bana ne yani? Hayır bağane!
Giysi dolabını açıyorum. Babam olsa dövmelerimi saklamak için kıçımı yırtardım ama bu annem o yüzden rahatım.
Dolaptan Bab Marli tişörtümü alıyor ve üzerime geçiriyorum. Altta zaten siyah pantollan siyah Vans var. Resmen çocuk kaçıracak bir fanfikşın kahramanı oldum. Evet bağyanlar fanfiklerden haberim var. Bok rengi kürelerim adına!
Ulan misafir çocuu en nefret ettiğim şey biliyolar yine getiriyolar. Sevmiyom lan onları biri anlasın artığk!
Oturuyom Erhan hocanın verdiği ödevi yapıyom. 100 soruyu 133 dakikada çözerek kendi rekorumu kırıyom. YGS'de hepsinin eline vercem hehe!
Kapı zilini duyunca ayfonumu kıç cebime atıp kapıyı açmaya iniyom. Olum bu Emine teyze de izin alacak haftayı buldu.
Kapıyı bir açıyom. Allam. Bismillah. Tövbe, kalba öldüm ve cehennemdeyim. Bu da Rihanna.
'Kim gelmiş Cevaat?'
Ölmemişim. Nalet olsun!
'Anne bi kız beni istemeye gelmiş elinde çikuleyt var!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeynel Cevat
Teen FictionBen Cevat, Zeynel Cevat. O havayı yine yakalayamadım be James Bond. Zaten ben de Polat Alemdar'la büyümüş biriyim.