IV

449 79 21
                                    

 Oy veren ve yorum yapan herkese teşekkür ederim. Medyada Zeyn var istemişlerdi. İyi eğlenceler xx.

웃 

Başımda fılaş tivi halay çekiyor bildiğin. Oğlum dün ne içtiysek artık. Levent de ayrı bi kafa bana yine gerzek diyip duruyo. O rahat bırakınca da ben uyuyom zaten. Zil tepemde hunharca çalınca ilk ders uyuduğum için bari tenefüse çıkayım diyorum ve kalkıyorum ayağa.

Dışarıda Peri'yi görüyorum. Kemik görmüş köpek gibi gidiyorum kızın yanına.

'Peri naber?'

Naber dedim bak. Nettinden iyi. Bekliyorum cevabı. Vermiyor. Oğlum noluyo lan?

'Peri?'

'Ya bi git Zeyn işim var.'

İstenmediğim yerde durmam diyip okula geri giriyorum atarlandım tabi. Bay muhteşembele git dedi lan kız. Çok sinirlendim şimdi. Kimse bana git diyemez!

Koridorda Levent'i görüyorum.

'Lan çiko bak hele.'

'Ne oldu?'

'Abi Peri benlen konuşmuyo.'

Pis pis sırıtmaya başladı.

'Lan dün sen sarhoş oldun ya. Bizim evdeki anaslardan birinin içinde Sünger Bob'u aradın. Bu da yetmedi telefonla Peri'yi aradın.'

Hasikome! Napmışım lan ben?

'Ne diyon lan çiko? Ne dedim kıza?'

'Ya çok komiktin videoya aldım. Al izle.'

Cebinden telefonunu çıkartıp bana veriyor. Vidyoyu açıyorum. Ulan bi de vidyoya almış! İnsan der ki güzel kardeşim yapma etme mal mısın napıyon der! Allllam! Baya cono gibiyim. Atletliyim lan!

Telefon elimde çığırtıyorum. Perrrriiiii seni sefiyom diye bağırıyom lan baya korkunç olmuşum. He de lan bana diyorum. Götelek olmak var işin ucunda bak. Sonra daha da boka sarıyorum ve o korkunç şarkıyı söylemeye başlıyorum.

Tırmala beniii kaşı bennniiiiii al yanınaaaa tabi tam söyleyemiyorum. Gerçi söylesem daha rezil lan! Ulan bildiğin yerin dibindeyim. Sıçmışım! Sonra Zeynel niye bu kadar çok küfür ediyo? Al işte al!

Gidiyorum sınıfa takıyorum çakma biits kulaklıkları. Çakma evet. Orjinali afedersiniz ama götümü satsam alamam çünkü. 500 lira nedir lan? Neyse konu dağıldı.

Açıyorum van republik'i acı çekecem. Leytlii ayv biiin ayv biiin lusinn sliiip slip lip li le lelele sakineeeee niye gittin tütüne? Çekemiyorum. Acı bile çekemiyorum. Benim çekebildiğim bi şey varsa o da neyse sıvamaya gerek yok.

Babamla annem beni yaparken mazemeden çalmış ya da diır gad demiş ki bu çok yakışıklı oldu az mal olsun eşitleyek demiş.

Çıkarıyorum kulaklığı helaya gidecem derken zil çalıyor. Bağrıyom.

'Ders ne lan kidolar?'

Kübra cevap veriyo önden.

'Almancaaa.'

'Danke şön Kipra.'

Frau Eray içeriye giriyor. Bağırmasa seviyom lan bu kadını ama yine bağırıyo.

'Guten Moooogın.'

'Guten mooogın frau Eray.'

'Vi gehtıs diiiiı?'

'Dankı gut.'

Almanca hepimiz için bu kadar çöküyoz yerimize. Emir cümlelerini öğretiyor.

Zeynel CevatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin