Bölümler hızlı gelsin diyenler olmuş. Elimden geldiğince hızlı yüklüyorum zaten gençler. Üvey evlat muamelesi yapmıyorum, merak etmeyin. xx
웃
Oyunu kazanmamız için Peri'nin bunu anlatamaması gerekiyor ondan sonra da ben anlatırsam kazanıyoruz. Hesabı bizim ikiz dingillere kitliyorum! Yeah!
Ağzını yüzünü yediğim anlatamıyor kelimeyi aferin sefkilime. Yerim onu. Nail bi atara geliyor.
'Ulan kızım ne mal anlatma lan o?'
'Lan mal, burada bir mal varsa o da sensin keserim seni!'
Niki giriyor hemen araya.
'Sakin ol Zeyn. Nail! Çok ayıp sadece bir oyun!'
Nah sadece bir oyun 6 kişinin hesabından bahsediyoz lan. Yarım servet var burda! Ben olsam hesabı öderken çocuk düşürür gibi hissederdim!
Çekiyorum kartı. Kelime: Lüle
Tabu kelimeleri: Kıvırcık, saç, yemek, pilav,düz.
Kolay gibi lan anlatırım. No hesap no!
'Taam, şimcik bacılar çok kolay. Maşaylan napıyonuz?'
Niki atlıyor hemen tabi.
'Bukle!'
'Heh benziyo bunun Ediz hali.'
Bu sefer Aleyna giriyor araya.
'Lüle!'
'Çakın lan! Aferin hesabı kitledik! Hüloooooooooğ!'
Hülooğ diye bağırmasam iyiydi. Yani kafeye rezil olmanın gereği yoktu biliyom. Vurmayın yüzüme.
Nail ile Ediz'in yüzü düşüyor o arada da menüler geliyor. Hayvan gibi sipariş veriyorum.
Ediz İnkiliz beyi gibi yiyor kızlar zaten mıyıl mıyıllar. Nail eh işte ama ben hunharca yiyorum abov, adeta bir ada yerlisiyim. Ama hızlılık olarak yoksam şapırdatmam en nefret ettiğim şeydir.
Yerken karşıdaki kızın Ediz'i kestiğini fark ediyorum. Dürtüyorum Aleyna'yı.
'Bacı gardaş karşıdaki kız senin kıvırcık salataya maydonoz olma niyetinde kalba bi bah bakim.'
Aleyna öksürüyor Ediz de utançtan kızarıyor. Ulan çok komik bunlar. Aleyna kıza sımekdavndaki mezarcı hareketini yapacak gibi geliyor bana.
Peri atılıyor. Süper görlüm ket vumınım.
'Aleyna biz bi tuvalete gidelim gel.'
Aleyna elindeki bıçağı sakince masaya bırakıyor ve kalkıyor. Ulan kız anında Elm sokağı kabusundaki Fredi'ye bağladı. Gittiklerinde ben çılgınca gülüyom tabi.
'Ulan Ediz dayak yiycen lan kızdan.'
'Ya deme öyle. Yani Peri'ye biri baksa sen ne yapardın?'
'Sünnet ederdim lan onu. Hem de ikinci kez. Kökten çözüm.'
Nail gülünce Niki ona vuruyor bi dene. Aferim dizginleri bırakma Niki. Buna bi kırbaç verecen iki güne indiana cons olur. Kırbaç dedim erotik anlamayın yakarım.
Ben hayvanca yemek yemeye devam ederken bakışkan kız masaya geliyor. Allah pek de şeker bişi. Yeşil yeşil bakıyo. Çayır çimen geze gezeeeeee oooooo oooooo!
'Şey, meraba.'
Kız bana bakınca bi şaşırıyorum. Heralde Ediz'den utandı. Dünüyorum kıza.
'Söyle cağnım.'
Kız bana bir kağıt uzatıyor.
'Ya biraz tuhaf oldu biliyorum ama sen çok tatlısın. Burada numaram yazıyor.'
Lan! Bi... Olom! Sen hayırdır! Hişş ho?
Ağzımı gere gere soruyom. 'Maytap mı geçiyon? Bu kâğıt Ediz'e deel mi?'
Kız utanıyor bi de kafasını sallıyor.
'Hayır sana kötü çocuk.'
Kötü çocuk? Bed booooiy? Bağa mı didin? Ben olsam olsam bed boy olurum. Bunun sebebi de uykuyu sevmem. Lan? Kız uzaklaşıyor. Uzaklaştıkça ben mallaşıyorum.
Daha önce de bi kaç kere ay lav yu diyen olduydu da sefkilim varkene ilk kez böyle oldu. Kendimi menvohr gibi hissediyorum.
Peri geliyor masaya tabi masadakiler gülme krizinde olduğu için meraklanıyor.
'Ne oldu?'
Ediz atılıyor. Bu bebe tam ibne.
'Zeyn'e şu kız numarasını verdi.'
Yani ayıp. Böyle zart diye söylenir mi Hamduş? Çok ayıp. Aman rabbim, Peri ışık hızıylan arkasını dönüyor ve kıza seni ziherim bakışları atıyor.
'Valla bence kalkak kidolar.'
Peri gözlerinden ateş fışkırtarak bana dönüyor.
'Eve gidip kızı mı arayacaksın Cassanova?'
Kazanova ne lan? Ben alışık değilim öyle şeylere.
'Ya peri kızı saçmalama. Ulan Ediz, Nail konuşsanıza!'
İkisi de ellerini havaya kaldırıyor ve teslim işareti yapıyor. Dost kara günde belli oluyormuş cidden. Artık en has dostum Lütfi'ylen Levent hatta Letfi! Bu durumda bile bromance yapabiliyom. Bromance nası kelime? Güzel di mi? Yeni öğrendim.
'Ya Peri valla benim suçum yok. Bana güvenmiyor musun?'
'Sana değil o arkadakine güvenmiyorum ben!'
'Ben istemedikten sonra nolcak lan? Saçmalama Allasen!'
Şu an kendimi tecavüzden korumaya çalışıyormuş gibi hissediyorum. Yani ne biliyim Zeyn'e şiddete hayır kampanyası falan başlatasım gelmiyor değil. Benim için yavru ağzı çatı açsınlar. Mor Çatı'ya rakip çıkak.
'Ben eve gidiyorum.'
Gel bi de buradan yak. Hayır nereye gidiyon? Git, gideceksen bekleme, farklı değilsin sen de gide... dur ya kız gidiyo.
'Ulan bak ya!'
Tutuyorum elinden bunun, hoooop karşı masaya gidiyoruz. Biz giderken kız gülüyor böyle. Poseidon'a pıçak çekmiş gibi hissediyom yeminle!
'Gız bah hele!'
Ovvv Türkçe'yi bildiğin katlettim şu an. Benden soğumuştur kesin.
'Efendim kötü çocuk?'
Bak hala kötü çocuk diyor ya! Kaldırıyorum el ele tutuşmuş ellerimizi.
'Bu ne?'
'Eeel.'
Bu kız bu zekayla iyi gelmiş bu günlere.
'Çok güzel. Biz neyiz?'
'Kardeş.'
Kardeş ne? Kardeş diyo! Hocam kardeş dedi bakar mısı.. konu kaydı galiba. Peri'ye dönüyorum. Tövbe! Peri adeta iks mendeki Sayklops gibi ışın saçınca gözlerden devreye giriyorum.
'Yok anam sefkili. Sefkiliyik biz.'
Kız daha da pisleşiyor.
'Eee nolmujjjj?'
J ile konuştu lan. Bildiğin j ile konuştu. Biz ayrı dünyaların insanlarıyız. Ben g seviyom.'
'Lan gız doluyum işte.'
'Boşalınca?'
Ben buradan sana bi boşalacam şimdi.... Neyse dur halledecem.
'Boşalamam tamam mı? Neden? Çünkü yalan dedim. Gay'im ben. Nah şu kıvırcığı görüyon mu? Onla çıkıyoz biz.'
Bi dakka ya iyice sıvadım galiba. Sıvacılık ilerideki mesleğim olabilir. Meraba Zekeriya abi inşaat nerede?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeynel Cevat
Teen FictionBen Cevat, Zeynel Cevat. O havayı yine yakalayamadım be James Bond. Zaten ben de Polat Alemdar'la büyümüş biriyim.