III

473 82 15
                                    

Yorum ve votelar beni çok mutlu ediyor. Çok yaratıcı yorumar var. Bir de medyada Selinay var.

웃 

'Açıklayamam Peri. İbneyim ben valla. Ediz de kız gibi zaten sevişiyoduk bastın bizi.'

Eh sıçtıysam sıvayayım bari diyorum fakat Peri gülüyor.

'Ay siz çok tatlısınız ya.'

'Çift olarak mı?'

Ne diyom lan ben mal mıyım neyim? Utanmasam Ediz'i götürecem. İyice totoşa bağladım.

Peri yine gülüyor.

'Hayır ya. Ediz bana gitar çalmayı öğreteceğini anlatmıştı.'

Vuruyorum gereksizin kafasına bir tane.

'Ulan canlı yayın mı yaptın okula fikibok?'

'Vurma lan. Salak edecen.'

'Bir şey değişmeyecek desene.'

Ov, ov, ov nasıl laf koydum yine. Bugün yine mükemmelliğim üzerimde.

'Ne zamandır çalıyorsun?'

Elmacık kemiklerini koçanıyla yediğimin sorusuna gerinerek cevap veriyorum.

'Çocukluktan beri. Kitar bizde peder mesleği.'

Kitar dedim bak şebeklik yapıp tatlı gözükmek amacım. O da etkileniyor bildiğin. Kahretsin muhteşembel miyim neyim ya ben?

Kapıya Selinay geliyor bu sefer Peri'nin kankisi. Ufak tefek böyle esmercik bi şey bizi kardeş sanıyorlar arada bununla.

'Niye geldin len Niki Minaj?'

Evet, kıza Niki Minaj diyorum. Neden? Bilmiyorum. Yakışıyor mu? Evet.

'Peri'yle işimiz var Zeyn hadi sonra görüşürüz.'

Alıyor yarimi elimden gidiyor. Çok ayıp bak Nikisi hiç yakıştı mı sana?

Odadan tam çıkacaz Nail giriyor.

'Selinay ne yapıyordu lan burada?'

'Halay çektik topluce geç kaldın valla kido.'

'Siktir lan.'

Ediz araya giriyor.

'Peri'yi alıp gitti. Sen niye bu kızın peşindesin ki?'

'Onunla Selinail olacaz biz elleme Ediz.'

Bildiğin anırıyorum. Bi de isimleri birleştirmiş lan. Bütün mallar mı beni buluyor arkadaş?

'Benim Peri'yi tavlama olasılığım daha yüksek.'

'Kesss.'

Bu çocuka mal kelimesi bildiğin birleşti artık. Her zaman kesss diyo gerzek. Git başka kelime bul lan.

'Valla biz çıkarız sen de mal gibi kalırsın götelek.'

'Var mısın lan iddaya?'

'Varım neyine?'

Ediz biz ornitorenk yavrusuymuşuz gibi bize bakarkene ben peri kızıyla çıkacağımdan emindim.

'Kaybeden 19 mayısta okula üzerinde Ben göteleğin tekiyim yazan bir tişörtle okula gelir.'

Hızla elini uzattı.

'Anlaştık lan. Önce çıkan kazanır.'

'Aynen öyle zırtapoz.'

*

Nail'le olan iddanın üzerinden 3 gün geçti ve ben Peri'ye nasıl diyim adeta bir Arnıld Şıvayzenegerin filmlerindeki aksiyon kadar çok yavşıyorum.

Zeynel CevatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin