XII

300 52 12
                                    

Medyada Can var. Bu bölümde yaşanmış bir olaydan esinlenilmiş ufak bir kesit var. İyi eğlenceler. Yorumlarınıza bayılıyorum bu arada ex o ex o. 

웃 

Karşıdan Begüm geliyo. Al işte bi bu eksikti Bu kıza çok kılım.. Yanımıza gelince Levent'le konuşuyorlar anında Kivi öğrenilmiş zaten tanışmaya gelmiş.

Bunlar tanışırlarkene Selinay geliyor yanında da Aleyna var. Zaten Peri ve Selinay aynı sınıfta. Evet alakasızdı ama belirtiyim dedim. Son olarak da Elanur gelince grup tamamlanıyo.

Ulan gene sap kaldım. Bizimkilere dönüyom.

'Kivi göster bakiyim amcalara.'

Bizimkiler gülüyor kızlarda tepki yok. Yani misafirlik gibi oldu diye dedim. 10 kişi küçücük bahçede Kivi'yi tanıyoz. Kızlar bizi takmıyorlar biz de okullar arası futbol turnuvasındaki takımı konuşuyoz.

Gerçi okul girmemeyi düşünüyo ama Kivi'nin aksanındansa futbol daha igi çekici bize.

Bi ara Begüm biraz yüksek sesle konuşuyo.

'Siz de question deyişi olmak istemediniz mi ayyyyy!'

Levent kaşlarını kaldırıyor. Yani öh be gızım! O kadar da olmaz ki!

Bu sefer Selinay araya giriyor.

'Bildiğin tek anladığım kısım oydu. Ay çok iyi ya.'

Bacı gardaş sende mi? Hayır bir de anlamadığını belirtiyor. Allam yaratıyon niye kontrol etmiyon? Kırık çıkık fabrika hatası var mı diye töbe ya!

Aleyna gülüyor.

'Ya üstün ırk bu oluyor galiba.'

Elanur gülüyor ve Lütfi'nin koluna giriyor. Konuşmadan gidiyorlar. Bunlar da kuutiyst kapıl of dı yiır seçilecek biraz daha sevimli olsa. Nail Selinay'a bir bakıyor sanırsın gözleri ateş fışkırtıyor.

'Ya, ne yani İngilizce mi hepsi? Bu mu? Bu mu Selinay!'

'Ya, bak şimdi öyle mi dedim ben Na...'

'Ya git, ben futbol oynayacam!'

Git diyo kendi gidiyo, bak bu çocuk salak.

Nail grubu terk edince Selinay'da omuz silkip Peri'nin yanına gidiyor. Levent de Begüm'e sinirleniyor.

'Aynı saç aynı boy! Ne yani Begüm gördüğün ilk erkeğe mi?'

'İlk erkeğe değil İngiliz erkeğine..'

Ediz de Aleyna'ya trip atıyo. Kivi'yi tutuyom kolundan gruptan gidiyoz. Ulan bebe grubu ortadan ikiye ayıracak birazdan.

'Kivi yu ar so dencirıs.'

'Why?'

Bunu söylerken bi kıvırıyor bu. Ulan töbe ibne mi la bu acaba?

'Ar yu gey?'

'No.'

He iyi bari. Neyse ne diyodum. Kızlar buna çok asılıyor. Türkiye'ye gelen misafire iyi davranak o zaman.

'Du yu layk alkhol?'

'What kind of bro?'

Ne tür mü? Aslan sütü çiko. Gerçi kalbi neyim vardır la bunun ölür falan şimdi. Hapse girmek için seksepalitem fazla yüksek.

'Nivımayd.'

Karşıdan İzmir geliyo. Bu kız da tropikal meyve görmüş sörvayvır yaışmacısı gibi  Kivi'ye asılıyo.

Zeynel CevatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin