Yorumlar ve votelar önemli canlar. Onlara göre bölüm erken ya da geç geliyor. Medyada Kivi var. İyi anırmalar xx
웃
'Ege ve Peri çıkmıyor.'
'Banane!'
Izmir gözlerini belertiyor. Çünkü dehşetül vahşet bir şekilde umursamadım. Bok umursamadım! Lan! Çıkmıyorlar mı harbiden! Ulan benlen kafa mı buluyo bunlar?
'Zeyn tahtaya gel ve soruyu çöz.'
Ya zihdirtme soruyu Nalan! Bedenim burada olabilir ama ruhum Ege'de Nalan. Ulan yer ismi gibi oldu bu da, şerefsiz Ege.
'Hocam Ediz daha iyi bu işlerde.'
'Konuşma çok, hadi.'
Mavi bordmakırı uzatıyo bana soruyla seksli bakışıyoruz. Sonradan aynştayn zekamlan soruyu çözüyom. Çünkü ben Cevat, 1700 Cevat. Hatta on yedi çif fısır Cevat. Okul numaram yakıyo biliyorum sevintiin bılek gibiyim. Ceymisciğime selamlar. Hani Bond olan Ceymns yanlış anlaşılmasın.
Tam havalı bir şekilde yerime oturuyorum ki İzmir bana tuhaf tuhaf bakıyor. Yani ne biliyim bi sevindirik olur insan rezil olmadım diye.
'Soru çözmem şekil önümden çekil İzmir.'
Pörtleityor yine gözlerini. Yemnediyom bozacak.
'Otur Zeyn.'
Bu Nalan da her hareketime emir veriyo. Birazdan popomu kaşımama da karışacak.
Defterindeki yazılara bakıyorum. İnci gibi maşallah. Benim defterim yine yok. Yani var da yazmoorum.
Vay? Bikauz aklıma yazıyom ben.
İzmir'e dönüyom.
'Numaranı versene koministin gızı.'
'Komistin kızı diye kaydedilmek istemiyorum.'
'Yok ismimizi birleştirek onu kaydediyim. Zeymir, Eymir gölü gibi oldu lan bu dur, Zemir nasıl? Heh güzel zamir gibi oldu TM'ci olduğumuz belli olsun. Farkımıs tarzımız.'
'Ya çok salaksın keşke ölsen.'
'İlber yapma lan bana o adam idolüm. Dur len durumunu İzmir'in dağlarında çiçekler açar yapayım.'
Zil çalarken gülüyor.
Gül kiğğğğ sefkilim, gül kiğğğğğ göslerin solmasığn sakın aşk çiçeğğğğim gel biraz bana gel biraz daha, biraz daha, gel gel, güneşi gösterecem.
'Ya, bunu yapmayan bir sen vardın.'
Ayfonu çıkarıyorum gün yüzüne. Selfik çekek, kaşar profilimi kaldıracam.
'Ne diyoz o zaman Nalan için?'
Aynı anda konuşuyoruz,
'Çembeeeeeeeeeeeeeeeer!'
Aleyna sınıfa giriyor.
'Zeyn koro var.'
'Geldim bacı gardaş.'
Telefonu İzmir'e veriyorum.
'Sende dursun bu. Kitar çalarkene totoma batıyo sonra. İyi sakla sınav yapacam.'
Telefonu alırken triple konuşuyor.
'Git bi ya.'
Aleyna'nın yanına gidiyom.
'İzmir'le noluyo Zeyn?'
'Halay çekiyoz, nolcak lan sıra arkadaşım.'
'O Ege'nin ikizi.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeynel Cevat
Teen FictionBen Cevat, Zeynel Cevat. O havayı yine yakalayamadım be James Bond. Zaten ben de Polat Alemdar'la büyümüş biriyim.