Medyada İzmir ve Zeyn var. (Kalbi olanlar bakmasın zira tam bir fotoşok) Bir de vote verenler ve yorum yapanlar beni çok mutlu ediyor. Çünküm votelara göre yeni bölümü yüklüyorum genelde, belli bir sayıyı geçmesini bekliyorum. İyi okumalar.
웃
'Abi sakin ol!'
Şu an tam Amerikan ergen atarındayım herif geçmiş sakin ol diyo.
'Sakin falan olamam lan! Kim o herif kim! O kız benim anlıyor musun? Benim!'
'Ediz haklı sakin olsana biraz!'
'Nasıl sakin oliyim lan! Elin iti...'
Ediz birden lafımı kesiyor.
'Abi Perrie'nin Whatsapp durumu sizin çıkma tarihinizdi değil mi?'
Bak şu an beni kıllandırıyon kıvırcık salata az sonra kafamı duvara atacam ve fayt klaba bağlayacam. Sonra da mazoşist yanım tutar belki de sizden dayak falan yemek isterim. Oğlum yapmayın lan şöyle şeyler.
'Evet lan niye?'
Telefonu bana uzatıyor.
'Ha-Si-Ko-Ma!'
Buradan bu küfür için değerli yönetmen Cem Yılmaz abi.. Ne diyom lan ben?
Durumu değişmiş.
Peri durumu değişmiş! Ulan durum değişilir mi? Çıkma tarihi değişilir mi zalımın gızı? Durumda 'Gitsem huzuru koklasam Ege'de aşk nereden nereye?' yazıyor.
Ege'ne de aşkına da başlayacam! Huzurmuş, koklamakmış. Huzur koklanır mı geri zekalı! Senin dinlediğin şarkıya da değiştiğin duruma da o durumdaki sübliminal mesaja da başlayacam!
Levent kollarımı tutuyor.
'Abi lütfen sakin ol.'
'Sen benim yerimde olsan sakin olur muydun lan! Sakin olunacak gibi mi bu durum?'
Yeminle şu an Peri'nin evini basıp ya benimsin ya topraaaaaan diye bağırarak üzerime benzin dökmek istiyom. Hatta üzerimdeki benzinle de Allah belanı versini söylemek ardından arbalarının camlarını parçalayıp kendimi pıçaklamak istiyorum. Son olarak benzin boşa gitmesin, malum ülkede pahalı bu yüzden de kendimi ateşe vermek istiyorum.
'Ege'ymiş koklayacam ben onu! Kendin kaybettin al yanaklı kiraz dudaklım! Bir anlık öfkeylen bana bunu yapmayacaktın!'
Ediz önüme geçiyor.
'Ne yapa...'
'Kes sesini!'
Bak nasıl atarlıyım, giderliyim. Adeta bir Cüneyt Arkın'ım az sonra tek okla 3 tane Bizans köpeğini öldürecem.
Telefonu elime alıp salyangoz kızı arıyorum.
'Benimle bu günkü parkta buluş.'
Levent şaşkınlıkla bana bakıyor.
'Abi sen..'
Sözünü tamamlamadan odadan çıkıyorum.
***
Ediz'lere geri döndüğümde boynumdaki izlerin yarına kadar durması için sürekli kaşıyorum. Gerçi kız vantuz gibi yapıştı izler geçecek gibi değil ya.
Kapıyı Levent açıyor.
'Siktir!'
'Çekil bakim çiko.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeynel Cevat
Teen FictionBen Cevat, Zeynel Cevat. O havayı yine yakalayamadım be James Bond. Zaten ben de Polat Alemdar'la büyümüş biriyim.