V

382 74 21
                                    

Kadim popolarınızın üzerine yaslanın ve yeni bölümde eğlenin. Vota ve yorumlar için çok teşekkür ediyorum. Medyada Aleyna var. xx

웃 

Mal gibi koroda öğrencilerin ses açmalarını dinliyorum. He evet korodayım. Kitar çalıyorum ondan. Aslında o kadar da yeteneksiz değilim. Buraya bir gözlüklü surat emojisi hoş olurdu biliyom.

Sevil'ciğim dönüyor bana. Bu arada Sevil müzikçi yoksa Peri'nin üzerine gül koklamadım.

'Evet Zeus sendeyiz.'

Bunlar da Mithat Hocayla evliler lan galiba aynı sevecenlik aynı isim takmalar falan.

Alıyorum elime gitarı çalıyorum 19 Mayıs için istenilen parçaları. Ulan inşallah serbest gelmeyiz. Serbest gelirsek götelek olacam.

Sevil'ciğim çok geçmeden dağıtıyor koroyu. Kitarla düşüyorum Aleyna'nın peşine.

Tam tutacam kızı bizim Hamduş kızla konuşmaya başlıyor. Ulan Ediz! Lan! Umarım düşündüğüm şey olmuyordur.

Gidiyorum yanlarına.

'Naber la yarram?'

Ediz sinirle bakıyor bana. Toparlıyorum hemen.

'Sana demedim lan gerzek. Naber gız?'

Aleyna gözlerini deviriyor. O konuşmadan ben devam ediyorum.

'Özür dilerim len valla ağzımdan kaçtı.'

'Tamam ya sorun değil.'

Tripli tripli gidiyor. Ben de boş durur muyum Hamduş'u dürtüyorum.

'Yarramdan mı hoşlanıyon lan sen?'

'Abi ne diyorsun sen ya?'

'Bu kız bana yarram dedi oğlum!'

Gülmeye başlıyor piç. Gülünce seksi de oluyor şerefsiz ama laf aramızda ben ibne değilim.

'Ulan sana hatun bul dedik gördüğün ilk memeliye aşık ol mu dedik?'

'Ya aşık deme de.'

'Git de geber Ediz valla!'

'Kessss!'

Bu ses. Arkamı dönünce Nail'i görüyorum. Geldi yine mal. Sıçacak ağzıma.

'Zeynel pa..pardon götelek, 19 mayısta görüşürüz di mi?'

Piç bu bebe. Ben bununla niye arkadaş oldum lan acaba? Kesin boşluğuma geldi yoksa ben böyle mallık yapmam.

O değil de harbi götelek yazan tişört giyecem. Sonra Zeynel niye küfürbaz!

****

Bu gün 23 nisaaaaaaaaan!!!!!! Neşeyle falan dolmuyor insan. Tek iyi yanı tatil olması lan. Allah'tan okul tören mören olayına girmedi de biz de rahatız.

Peri'yle buluşcaz. Hehe. Çok güzel di mi? Bok güzel. Malla Selinay da geliyor bi de Hamduş ile yarram pardon Aleyna. Ulan romantik yapak dedim yırtık dondan çıkar gibi damladılar buluşmaya gereksizler!

Yine pederin anahtarlara çöktüm yarım saattir Peri'nin evden çıkmasını bekliyorum veee vi ar dı çempiyıns vii ar dı...çıkıyor sonunda tuttufuritti gözlüm evden.

Biniyor arabaya.

'Kök saldım be peri kızı!'

'Ay, çok özür dilerim. Bizimkiler de bizi bekliyor zaten.'

'He, doğru diyon bak. Neredeydi bunlar?'

'Tabu kafede.'

Ebenin... Ulan orası çok pahalı lan valla. Ben gece işe çıksam o hesabı ödeyemem olmaz lan!

Çaktırmamaya çalışarak sürüyorum kafeye. Şimdi diyonuz ki bu bebe 11. sınıf nasıl oluyor bu iş? Bizim okul 5 yıl İnkilizce hazırlık okuduk bi sene ondan böyle yoksam ocakta 18 oldum gencolar.

Arabadan iniyoruz. Bizimkiler çökmüş mekana tabi. Kızlar sarılıyorlar Hamduş'a selam diyorum. Tabi mala ayrı selam verecem.

'Naber la mal? Pardon Nail.'

'İyi la götelek senden?'

Sefkilimin yanında bana götelek dedi bak ya. Bu bebe yeminlen mal.

'Benden de iyi. Bak hele bu gün senin günün. Lan çikolar şuna bir çiçek neyim alaydık.'

Bizimkiler gülünce devam ediyorum tabi konu bulmuşum kaçar mı?

'He bi de seni paşpakan abinin yerine paşpakan yapak otur koltuğuna. Yalınız o varken oturma kim vurduya gidersin bak sefkiline yazık.'

Bizimkiler hala gülüyor tabi. Dönüyorum Niki'ye bu sefer.

'Naber bacı gardaş?'

'İyi Zeyn senden?'

'Saol cano.'

Kim kaldı la hay demediğim? Yarr... çok pardon Aleyna var.

'Naber len Aleyna ve ibadillahis salihin?'

Dudağını büküyor, bu da ayrı bi mal. Acaba Nail bunun abisi mi?

'İyidir Maliki yevmiddin senden?'

Vayyyyy! Karşılığa gel. Kızda beyin var. Bu Nail'de yok işte. Aferim çiko Ediz. Ediz dedim bah level ap yaptım sana.

'Netcez şimci?'

Niki atlıyor araya.

'Tabuuu!'

'Aha en sevdiğim oyun. Kaybeden hesabı öder.'

Hesabı bizim mallara kitlerim lan ben valla çok iyi. Zaten Ediz ve Nail de kabul ediyor. Sonunda peri kızım atılıyor.

'Kim kim olacağız?'

Türkçe'nin zerafetine bak ya yerim. Yalnız ben bunla olmam çünkü oyun oynarken çirkefleşiyom. Sefkilime yarram falan demek istemiyom.

'Takımları kuruyom çikolar. Ben bu malla olmam sen de yakışıklısın bir takımda tek muhteşembel erkek yeter o yüzden Niki ben hadi bi de manyak ekleyek Aley de bizden olsun.'

'Ben sana zey diyom mu Zeynel?'

'Kessss de oynayalım.'

Aferin mal 40 yılda bir adam akıllı bir kesss dedin. Neyse o benim takım arkadaşım yinede. O yüzen yedirtmem!

'Sen kes mal. Gel bacı gardaş sen buraya yenecez bu 2 zırtapozlan aşkımı.'

Zeynel CevatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin