Yorum yapma zahmetinde bulunan ve okurken anıran herkese teşekkürler. He bi de oy verenler var. (Medyada Ege var.)
'Bir insanı güldürmek ağlatmaktan daha zordur.'
웃
Sınav haftası bitti çok şükür. Mayısın 12'sindeyiz. Ders hocası Pitbull Hüseyin. Bu arada Peri'yle mikemmelik. Först kis mörst kis de yaptık neyse lan çikolar bunlar sizi ilgilendirmez.
Pitbull yanında bir kızla giriyor içeriye. Yeni gıaaaaaaaz! Sınıfca andaval kibi bakıyoz kıza. Mavi gözlü bronz tenli kestane saçlı ov hoş gız. Neysem benim avradım var. Böyle de sadık biriyimdir. Bu arada Esra Erol'daki sadık hala evlenmedi taliplerini bekliyor bilin.
Pitbull benim oturduğum yeri gösteriyor.
'Zeyn'in yanına geç kızım.'
Ne benim yanım ya! Olum sığmam ben! TM alan derslerinde Ediz'i zor çekiyom! Olmaz lan!
'Olmaz hocam alerjim var bi yerlerim şişer.'
'Neren yavrum?'
'Müsait olmayan yerim.'
'Ergenliktendir o.'
Sınıf gülüyor. Kız da yanıma geliyor. Ulan sıkışcak malum yerlerim. Kapa pacahları Cevo. Kıza dönüyorum.
'Meraba bacı gardaş.'
'Meraba.'
'Adın ne bakim?'
Mavi gözleri dikiyor bana. Valla sevimli kız. Dursun bu burda.
'İzmir.'
'Ben de Ankara.'
Kız bana mal gibi bakınca espri düzeyinin bilek altı olduğunu fark ediyorum. Yani kahinatın en mal esprisini yaptım. Helal bana. Altın ayı ödülü için sahneye bekleniyorum.
'Taam neyse şakaydı. Zeyn ben. Niye geldin leyn dönemin ortasında?'
'Aslında geldik. İkizim var bi de Ege adı. İzmir'den geldik.'
Olum anaları bunlarla kafa bulmuş lan. İsim için düşünür insan biraz. Bildiğin dalga geçmiş kadın. Bir dakka lan! Ege mi? İkiz mi?!
BİR DAKİKA LAN!
Olum bu kız güzel! Kardeşi de... Hasss!
'Bak bakim kız, bu Ege hangi sınıfta?'
'11-B niye ki?'
Lannnn! Peri'nin sınıfı! Olum! Hey! Ben ziherim bu bebeyi! Bi dakka ya ne diyom ben? Olum Zeyn sen Peri'ye güvenmiyo musun? Noluyo? Bebe sadece kızın sınıfına gelmiş sanki kızla bi şeyler yapmış gibi ergen tribine, maço erkeğine bağladın hemen!
Sen Peri'ye güven miyon mu hem?
Güveniyom da o Ege'ye güvenmiyom ben! Mavi gözlü bi kere! Gerçi bizim mal da mavi gözlü. Yavşak da değil. Neyse amaan. Banane.
Defterimi açıp başladığım resmi çizmeye devam ediyorum. Kız bana dönüyor.
'Defterini alabilir miyim?'
Ne defteri yarram diyecem tam tutuyom kendimi.
'Ne defteri?'
'Tarih.'
'Yoh.'
Kız önüne dönüyo birden. Ya kesin yanlış anladı yohu. Olum benim defterim yoh. Biz pirensip olaraktan kullanmıyoruz öyle şeyler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeynel Cevat
Teen FictionBen Cevat, Zeynel Cevat. O havayı yine yakalayamadım be James Bond. Zaten ben de Polat Alemdar'la büyümüş biriyim.