İlerleyen böümlerde bir şişe çevirmece oynanacak. Zeynel'e ya da diğer karakterlere sormak istediğiniz soruları yorum olarak belirtirseniz sevinirim. İçlerinden birkaç tanesini seçeceğim.
He bir de okuyan herkes niye oy vermiyor cebinizden mi çıkıyor oylar arkadaşlar? *çatıkkaş*
웃
'Ulan kimle mesajlaşıyon sen?'
Erke sırıtıyo.
'Cerroyla.'
Cerro.
Ceren?
Kızıl avrat.
Salyangoz kız!
Nayır nolamaz!
Karne gününe 2 gün kalmış tatile çıkacaz bu gelmiş Cerro diyo.
Cerro ne lan! Cerro ne?
Beyto'ya koltuktan kalkması için işaret veriyom kendim oturuyom kalktığı yere.
'Guzeen, Erke'm, İspanyol'um bi şey sorcam.'
'He?'
'Telefonu bırak yalnız.'
'Niye olom?'
'Çünkü o avratla konuşurken benlen konuşamazsın.'
'Hezzektir lan ordan!'
'Erke o kızla çıkamazsın. Ben sana memeli bulurum ama o olmaz.'
'Niye la?'
'Olmaz işte lan barda taşıdığın avrattan karı olmaz.'
'Yav sen salak ya da başka bi şey misin guzen?'
'Başka bi şey.'
Sırıtarak buna bakıyom. İkis mendeki Volverin gibi tiripli bakıyo bana. Birazdan ince pıçakları sokacak bana.
'Ne istiyon olom sen bu kızdan?'
'Kuzen sadece olmaz işte.'
'Niye ol...Aha kapı çalıyo. Ceren'dir.'
Ceren'dir? Ceren? Mal olan.
Hobaa olmaz!
'Beyto gel lan, namusumu koruyacaz.'
Hayvan bunu duyunca koştur koştur geliyo yanıma. Ben Beyto'yu severken Cerro ve mal guzenim içeriye giriyo.
'Naber Zeyn?'
'İyi kızılcık senden?'
Son öpüşmemizden beri nassın acep?
'Sen şuraya otur Ceren ben içecek bi şeyler getiriyim.'
Sn sry otr bn sna bsylr vrym. Bu guzenim mal! Yemnediyom mal! Bi de kırıtıyo! Kafasını duvara sürtüp kıvılcım çıkartacam!
Cerro malı oturuyo karşıma.
'Ee Zeyn nası gidiyo?'
'Gitmiyo gitmiyo! Mutlu musun? Gızım git, çık la hayatımdan! Sümüklü böcek gibi yapıştın.'
'Zeyn ben...'
İngiliz asilzadesi modunda elimi susması için kaldırıyom. O da susuyo.
'Sen ne lan! Sen ne, siktin hayatımı sen! Senin yüzünden sevgilimden oldum! Sevgilimden olmasan Nursi denen kıza yavşamayacaktım ben! O Ege denen piç de bana artizlik taslayamayacaktı!'
Sen olmasan İzmir de olmazdı ama siktir et. Hayatımın anlamının adını senin önünde söyleyip de seviyesizleştiremem.
'Ne yüzsüz bi şeysin ulan sen! Beni zihmekten beter ettin! Şimdi de kuzenimin hayatına mı edecen!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeynel Cevat
Teen FictionBen Cevat, Zeynel Cevat. O havayı yine yakalayamadım be James Bond. Zaten ben de Polat Alemdar'la büyümüş biriyim.