Çoğu kişi Zamir'i destekliyormuş buna sevindim. Gerçi bi arkadaşım Ege ve Zeyn olsun bile demişti ya neyse. İyi okumalar. Yorum ve oyları için çok sağolun. Öbdüm xx
(Medyada Zeyn'in kavgası var kalbi olan bakmasın)
웃
'Yani seni öptü ve ahahahaha!'
'Anırmasana Levent! Ulan çok mu komik?'
'Abi ahahaha ya ahahahahaha.'
Levent aygır dölü gibi gülerken Lütfi de kendini gülmemek için zor tutuyo.
'Gül lan gül Lütfi sen de gül.'
Lütfi içinde tuttuğu gülüşünü duşarı bıraktıktan sonra konuşuyor.
'Abi yalnız, kız seni ortada bırakmış.'
'Teşekkür ederim Lütfi'ciğim ben geri zelkalı olduğum için bunu anlayamamıştım. Şimdi dünyamı aydınlattın.'
İzmir yanıma çantasını koyarken konuşuyor.
'Ne oldu?'
Levent anırmasını bitirince anlatmaya başlıyor.
'Bi kız Zeyn'i öpmüş sonra da terk edip gitmiş.'
Lütfi kıkırdayarak ekliyor.
'Nursi adı Nursi.'
Nail yanımıza gelince konuşmanın yarısını duyduğunu belli ederek konuşuyo.
'Nursi ne lan? Zursi mi oluyonuz siz şimdi? Zurna gibi tam oturmuş lan! Hahaha.'
Ortamda bulunan herkes gülmeye başlıyor. Ben hariç tabi. Zursi ne lan? Zursi ne? Allam! Kil mi ya!
'Okulunu öğrendin mi bari?'
Saol Lütfi, konuyu değiştirdiğin için.
Hatta...
Lütfi, aslanımsın Lütfi. Beyni olduğunu belli eden tek kişi sensin Lütfi. Lütfi de söylemesi ne zor bi isimmiş lan Lütfi?
Kendime bir Alen Delon pozu veriyorum.
'He çıkışta gidecem zaten. Kimse bana vur kaç yapamaz.'
Zil çalınca MF'ler labaratuvara çıkıyor. Ben de İzmir ve Ediz'le kalıyom. Kivi de ön sırada olunca Ediz yalnız bırakmamak için yanına gidiyor bebenin.
'İzmir bak hele?'
'Ne var?'
Bana tripkolik tripkolik cevap verme ağzına bi çarparım Dünya kare mi dersin!
'Ulan bir şey mi dedim?'
'Deme Zeyn, deme. Şurada seneye YGS'ye gireceğiz, sen hala kız peşindesin!'
Oha ama oha!
Hatta öha!
'Hoş geldin Misis Malik.'
Mithat Hoca bağırıyo biz konuşurkene.
'Ne o Zeus noluyo orada?'
'Hocam sınav zor mu olur diyordum da.'
'Niye bana demiyon oğlum?'
'He, doğru. Sınav zor mu hocam?'
Pis pis sırıtıyo Mithatcığım.
'Valla yaprağı yedin Zeus.'
Hoca bunu diyince sınıf haykırarak gülüyor. Ulan bu herif bi tuhaf lan. Acaba yetişkin olunca buna mı benzeyecem?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeynel Cevat
Teen FictionBen Cevat, Zeynel Cevat. O havayı yine yakalayamadım be James Bond. Zaten ben de Polat Alemdar'la büyümüş biriyim.