Stało się to, co wiedziałem, że kiedyś nadejdzie. Nasza kolejna ogromna kłótnia, talerze i wyzwiska poszły w ruch, a ja potem płakałem z bezsilności.
I know that I've been messed up
You never let me give up
All the nights and the fights
And the blood and breakups
Obwiniałem siebie, bo gdybym nie zaczął tematu, dlaczego znowu Cię nie było, to Ty nie wybuchnąłbyś i nie doszłoby do tej ostrej wymiany zdań. Mimo, że zawsze mówiłeś mi, że nie mogę się poddać, że musze walczyć do ostatniej kropli krwi, to teraz chyba nie miałem już siły ponownie walczyć o naszą pokręconą relacje.
Wspominam nasze czasy, patrząc cały czas na mój nadgarstek, który jest owinięty bandażem, przez co, że rzuciłeś we mnie talerzem, a on roztrzaskał sie na mojej ręce. Widzę kropelki krwi, które się na nim pojawiły, a ja zacząłem bardziej się zastanawiać, czy to kolejna wielka kłótnia, czy może już zerwanie?
You always had to call up
I'm pain, I'm chlid, I'm afraid
Zawsze dzwoniłeś do mnie, miałem nadzieje, że jestem Twoim pierwszym kontaktem. Ale teraz minął tydzień, a ty nie chcesz tego naprawić, a ja boję się. Mam tylko dwadzieścia jeden lat, jeszcze całkiem niedawno byłem w szkole, uczyłem się glupich wzorów na matematykę i całej wojny Anglii z Francją. Nadal czuje sie jak gówniarz bez jakiekiekolowiek doświadczenia. Ale boje się, że Cię stracę, sama świadomośc przyprawiała mnie o moje stany depresyjne. Mimo, że i tak byliśmy osobnymi jednostkami, to jednak ta myśl w głowie, że jestem Twój przyprawiała mnie o chwilowy spokój. Teraz jednak tak nie było.
And yet you understand
Yeah like no one can
Know that we don't look like much
But no one fucks it up like us
Rozumiałeś mnie, czasami jednak teraz nawet tego nie jestem pewny. Bo co jak co, ale my nigdy nie byliśmy przykładną parą. Może z początku, były kwiatki, czekoladki i składanie sobie buziaków co ranek. Potem dopadła nas rzeczywistość, która była brutalna i cóż zjebaliśmy po całości nasz związek. Od 2012 roku, czułem się oddalasz sie ode mnie, żeby teraz być już prawie sto kilometrów ode mnie.
To bolało, bo kiedy moi znajomi mówili o swoich drugich połówkach, z którymi byli szczęśliwi, ja musiałem tłumaczyć, że Ty po prostu masz coś ważnego do zrobienia. Coś ważniejszego, niż ja. Potem już nawet nie próbowaliśmy, po prostu zamiast naprawiać, to my to psuliśmy.
16 and you never judged me
Metter of fact I always thought you were too cool for me
Nadal czuje się jakbym miał szesnaście lat, jak odkrywałem moje uczucia do Ciebie i próbowałem nieśmiało Cię poderwać.
Ale nie to jest ważne, wtedy mnie nie osądzałeś a ja byłem najszczęśliwyszym chłopakiem na świecie. Mimo, że ty byłeś tym szalonym, który potrafił wejść na dach o trzeciej trzydzieści w nocy i krzyczeć rymy wymyślone zaledwie chwile temu.
Wiedziałem, że pewnie w szkole byłeś tym klasowym błaznem, który wygupiał sie i denerwował tym nauczycielki. Podczas gdy ja byłem przeciętnym uczniem, którego po prostu lubili, za to kim jestem. Albo przez to, że miałem zawsze prace domowe z literatury. Teraz dużo z nich chce odnowić kontakty, bo tak jestem sławny, to co że te parę lat temu wcale ze mną nie rozmawiali.
Dlatego dosyć często uważałem, że ty jesteś ''za fajny'' aby mieć kogoś takiego jak ja.
Sitting there in the caravan
All nights we've been drunk on the floor
And yet you understand
Yeah like no one can
Dlaczego teraz leże na kanapie, przykryty kocem, który pachnie Tobą. Pojęcia nie mam. Ale brązowy dziennik znowu leży na moich kolanach, dostałem weny na piosenkę ale już teraz wiem, że raczej nie zaśpiewam jej. Po pierwsze zarząd móglby sie nie zgodzić, zaś nie chce przypominać sobie tych momentów, to zbyt mnie boli.
Pamiętam nasze wymykanie się z hotelu, kiedy to nie mogliśmy nigdzie razem wychodzić. Czuliśmy się wtedy jak dwójka rabusiów, którzy uciekają z więzienia za jakieś przestępstwo, no cóż według zarządu, to nasza miłość taka była.
Zazwyczaj zabieraliśmy dwie butelki drogiego wina z hotelu i szliśmy do opuszczonych miejsc. Zawsze marudziłem, że chciałbym sie poczuć jak normalny nastolatek, który pije alkohol gdzie chce i cieszy się życiem.
Pamiętam jak zanosiłeś mnie do hotelu, bo miałem słabą głowę. Ale ty to rozumiałeś, bo sam przed X Factorem nie byłeś lepszy.
Tęsknie za tymi dniami i tęsknie za Tobą.
We both know what they say about us
But they don't stand a chance because
To boli, kiedy widzę nagłówki o tym jacy to jesteśmy. Ty jesteś uważany za homofoba, ja zaś kobieciarzem, który przeleciał połowę planety. Dlaczego o nas wypowiadają się osoby, które nawet nie widziały nas na oczy i gówno wiedzą o tym co piszą. Ustawki jakie nam dają, też tylko dolewają oliwi do ognia.
When I'm with you
I'm standing with an army
Kiedy wychodziłem z Tobą, zawsze mieliśmy obstawę. Swoją małą armię, która miała chronić, to co robimy. Nawet nie maja pojęcia ile im dziękuje za to, że pomagali nam być niezauważeni. Zawsze musieliśmy ją mieć, przez co nie było naszej prywatności, ale coś za coś.
Dark times, you could always find the bright side
I'm amazed by the things that you would sascrifice
W każdej sytuacji znajdowałeś choć trochę radości i żartu. Brakuje mi teraz tego, to już dwa tygodnie bez Ciebie i to chyba nasz nowy rekord.
Zawsze byłem w szoku jak umiałeś wywalczyc choć trochę czasu dla nas. Walczyłeś niczym lew o swoje jedzenie i odziwo to pomagało, chyba zarząd dla świętego spokoju się godził na Twoje warunki.
Just to be there for me
How you cringe when you sing out of tune
And yet it's everything
So don't change a thing
Niewiele brakuje mi do pełni szczęścia. Ona ukazuje się kiedy jesteś przy mnie. Możesz nawet robić głupoty, albo na całe gardło śpiewać nową piosenkę One Direction, mi to nie przeszkadza. I nigdy nie zamieniłbym żadnej z tych chwil na inną.
Kiedy jednak chciałem iść spać, poczułem wybracje przy moim udzie. Wziałem telefon do ręki i odczytałem nową wiadomość.
Od Louis
Zróbmy sobie przerwę, tak będzie lepiej dla nas
Załamałem się.
CZYTASZ
Songs #Larry Stylinson#
FanfictionNie każda piosenka usłyszana w radiu opowiada szczęśliwą historię, skoczna melodia może nas zmylić. Kiedy wsłuchamy się w tekst, piosenka przy której tańczyliśmy staje się zagadką. Lub Historie kryjące się za każdą napisaną piosenką przez Louis'a...