0.09

293 36 0
                                    

Opírajíc se o rám dveří jsem poslouchala, jak se má nevlastní matka hádá s majitelem domu.

,,Buď zaplatíte ten nájem dnes, nebo odejdete!" zakřičel jí do obličeje, zatímco se snažila zůstat co nejdéle klidná.

,,Potřebujeme nějaký čas... tři dny?" zkusila to.

,,Už je to měsíc! Pro tentokrát vám už žádné prodloužení nedám, paní." prohrábl si vlasy úzkými, jako párky vypadajícími prsty, než pokračoval. ,,Zaplaťte zítra, nebo se sbalte."

Poražená ustoupila a pozorovala, jak se muž vzdaluje. Otočila se ke mně a já se narovnala. Měla jsem špatný pocit, když otevřela ústa, pravděpodobně aby mi zase nadávala. Často si na mně vylévala stres a frustraci, takže jsem byla připravena na nejhorší.

,,Umm, já" začala, ,,Já zařídím ty peníze a ty zatím uvař něco k večeři." řekla stroze, zanechávajíc mě v domě samotnou, jak popadla svou bundu a odešla, zabouchávajíc za sebou dveře a zamykajíc je zvenku.

Chvíli jsem zírala na rozpraskané dveře, než jsem se pomalu přesunula do kuchyně, stoupajíc si před kuchyňskou linku.

Jimin?
Jak se daří?

Yoona
:(

Jimin
??

Yoona
Nevlastní máma po mě chce, abych uvařila večeři

Jimin
Ok?

Yoona
A já neumím vařit

Yoona
Nikdy přetím jsem to nedělala! Jednou mě zabije

Jimin
Potřebuješ pomoct?

Yoona
Jestli bych po tobě nechtěla tak moc...

Jimin
:)

EmpyreanKde žijí příběhy. Začni objevovat