0.17

296 38 5
                                    

Yoona
Jimine?

Jimin
hmm?

Yoona
měl jsi pravdu

Jimin
Já vím, zlatíčko

Yoona
řekni mi víc...

Jimin
Řeknu, až bude ten správný čas

Yoona
Chce se mi brečet, ale nemůžu

Jimin
Neplač :)

Yoona
Jimine..

Jimin
povídej

Yoona
Jsi můj jediný přítel

Jimin
Já vím :)

,,Jsi snad hluchá?" ženský hlas mi opět zněl v uších.

Mé tělo sebou trhlo a mobil jsem upustila do klína.

,,S kým si to píšeš?" zeptala se má nevlastní matka.

,,S nikým..." šeptla jsem nesměle a nenápadně své ruce přesunula na klín, abych zařízení zakryla.

,,Chci, abys navštívila pana Kima a dala mu tohle." nařídila, její oči kmitaly mezi mnou a penězi, které mi podávala.

,,Dobře," přikývla jsem, než jsem popadla svůj mobil a vyběhla z pokoje.

Bylo jedenáct večer a většina vesnice už dávno spala. Nikdo nebyl oprávněn opustit svůj pozemek když hodiny odbily půlnoc. Kdy začínaly ty obávané tmavé hodiny. Jinými slovy, hodiny ďábla. Tehdy čarodějnice přebíraly moc a upíři se stávali natolik silnými, aby dokázali prolomit bariéru, která obklopovala město.

Polkla jsem, když jsem vystrčila nohu z domu; nevlastní matka za mnou zabouchla dveře.

Naposledy jsem se ohlédla na to masivní dřevo, když se moje pozornost obrátila na vibrující zařízení v mé ruce.

Jimin
Vrať se dovnitř

Tu zprávu jsem ignorovala. Měla jsem víc jak hodinu na dokončení tohohle malého úkolu, což bylo času víc než dost. Majitel domu bydlel blízko, takže jsem se mohla bezpečně dostat zpět domů ještě před půlnocí.

Jimin
Yoono..

Jimin
nedělej to

EmpyreanKde žijí příběhy. Začni objevovat