0.14

306 35 0
                                    

Dnes, přesně v pravé poledne, měly být otevřeny brány svatyně. Stála jsem úplně vepředu, hned za knězi a stráží.

S hlasitým prohlášením, že se teď mají dveře otevřít, dva silní muži strčili do obří dřevěné brány. S volným průchodem jsme s dalšími stovkami lidí účastnily průvodu až k posvátnému oltáři. Byl ohraničen čtyřmi betonovými stěnami a mohutnými kovovými dveřmi.

Ve chvíli, kdy se i ony otevřely, vyvalil se ven nečistý vzduch a úplně nás pohltil. Na chvilku jsem musela zavřít oči a rukou si zacpat nos. Když jsem znovu vzhlédla, zavrávorala jsem z pohledu, který se mi naskýtal, narážejíc do dvou mužů za mnou, kteří mě následně odstrčili zpátky.

Překvapené povzdechy naplnily prostor, jak jsme všichni zírali na ten prázdný obětní kámen. Tedy alespoň doteď po každém rituálu býval prázdný, ale dnes...

Dnes byl kámen doslova promáčený krví. Červená tekutina pokrývala snad každou stěnu svatyně a všechno ostatní na tom nebylo o moc lépe. Pach železa a špíny se vznášel ve vzduchu díky ještě nezaschlé krvi.

Zděšeně jsem se vypotácela z chrámu, strach viditelný v očích mých i ostatních měšťanů. Myslela jsem si, jak se pomluvy o tom, že dívka asi nebyla nevinná nebo vyhovující se rozšíří rychle jako oheň, ale nikdo z dosud omámených lidí se neměl ani k povzdechu, natož k nějakým slovům.

Hlavní kněz nebyl ani trochu překvapený, žil v jistotě, že tohle je jeden ze způsobů, jak bohové přijímají ,,naši" oběť. Ostatní kněží strávili skoro celý týden seškrabáváním zaschlé krve ze stěn, ve snaze vrátit svatyni do její původní dokonalosti.

Všichni kromě mě se zdáli být zotaveni z toho traumatu, které jsme společně prožili. V domnění, že je teď bohové ochrání před ďáblem. Před ďáblem, o kterém jsem byla nyní přesvědčena, že neexistuje.

Mluvili o neschopnosti nebezpečných stvoření se po celý měsíc dostat do vesnice. Dokonce skládali verše na to, jak silná je ta bariéra okolo města, že se přes ni nedostane ani ten nejzkušenější čaroděj nebo upír.

Uběhl skoro týden, než jsem Jiminovi poslala zprávu; cítíc silnou potřebu s někým mluvit a on byl ten jediný, koho jsem měla.

♡♡♡

Yoona
Ahoj

Jimin
tak povídej

Yoona
Můžeme se setkat?

Jimin
ne

Yoona
??

Jimin
Ještě ne

Yoona
Proč

Jimin
Prostě nemůžu

Yoona
Prosím Jimine

Jimin
Ne tenhle týden

Yoona
:(

Yoona
A co další?

Jimin
Nevím

EmpyreanKde žijí příběhy. Začni objevovat