0.12

296 34 0
                                    

,,Panebože!" Vydechla jsem nad pohledem, co se mi naskytl, když jsem vkročila do kuchyně. Středně velká mísa byla plná horké rýže, další nádoba přetékala červenou omáčkou, která byla zdrojem té úžasné vůně, co mě obklopovala. Perfektně nakrájená zelenina byla naskládána do kruhů na čistém talíři.

Na plotně jsem si všimla hrnce s horkou polévkou, která jen čekala na to, až ji někdo ochutná, zatímco jsem tam jen tak stála, překvapená, otřesená a přitom tak nějak uspokojená.

Slabý zvuk odemykání dveří upoutal mou pozornost a já se otočila. Pár vteřin poté se pár černých očí setkal s těmi mými, donutila jsem se k úsměvu.

Chtěla jsem se jí zeptat, jestli nějak vyřešila ten nájem, ale usoudila jsem, že bude lepší to nedělat. Umlčela by mě tím, že to není nic, čím bych se měla zabývat a že si mám hledět svého, takže jsem se rozhodla si radši ,,zalepit" pusu, dřív než to ona udělá za mě.

,,To jsi udělala ty?" má nevlastní matka nadzvedla obočí, trochu naklánějíc hlavu na stranu, aby vidĕla na pokrmy za mnou.

Jen jsem přikývla, protože jsem se teď nemohla spolehnout na svůj hlas.

Přivřela oči, skenujíc pohledem ,,mé" dílo. Hlasitě polkla. Moc dobře věděla, že vařit neumím, ale-

,,Připrav stůl." nařídila hlubokým, skoro neslyšitelným hlasem a šla si sednout k malému kulatému stolku, který sloužil jako jídelní.

♡♡♡

Yoona
Právě jsem měla večeři a omg

Jimin
Oh! Bylo to dobrý?

Yoona
DOBRÝ?? BYLO TO VYNIKAJÍCÍ!!!!!

Yoona
Nemůžu uvěřit, že jsi to pro mě udělal!!!

Jimin
:)

Yoona
Jimine?

Jimin
Ano?

Yoona
Děkuju

Jimin
Pro tebe kdykoliv

EmpyreanKde žijí příběhy. Začni objevovat