Πρέπει ν'αλλάξω! ;) Παρτ 4

220 18 1
                                    

Αααχ...πόσο ανακουφίστηκα..βγήκα έξω σαν να μην συμβαίνει τίποτα...Η Κρίσταλ δάγκωσε τα χείλη της..έκανα την αδιάφορη και βγήκα έξω..Μετά από πέντε λεπτά πέρασα από την μπροστά αυλή..και εκεί είδα κάτι το αναπάντεχο...Ο Λίον ήταν με την..Ο Λίον ήταν με την....Σιλβί, γούρλωσα τα μάτια μου και προσπάθηα να κάνω ότι δεν ταράχτηκα..Ο Λίον είχε αγκαλιά τη Σιλβί και προσωρούσαν χαμογελαστοί...Πήγα όσο πιο γρήγορα μπορούσα να βρώ την Κρίσταλ.

- Κρίσταλ..της είπα ταραγμένη.

-Συγγνώμη για πριν..

-Για πότε;

-Για αυτά που είπα στις τουαλέτες..

-ο.Ο δεν είναι εκεί το θέμα μας.

-Και γιατί είσαι τόσο ταραγμένη;

-Έχει κάποια σχέση η Σιλβί με τον αδερφό σου;

-Εμμμ..ναι...

-Να φανταστώ ότι τα έχουν;

-Ναι..

Η αλήθεια είναι ότι είχα ταραχτεί, γιατί κάτι μου βρωμούσε σε αυτή την ιστορία και έπρεπε να μάθω τι συνέβαινε... 

Επόμενη μέρα

Πάλι χτυπάει αυτό το ξυπνητήρι..έτσι μου έρχεται να το σπάσω...Τι θα βάλω σήμερα; Η ντουλάπα μου είναι γεμάτη αλλά τα μισά δεν μου κάνουν..

-Μαμάάάά..τι θα βάλω;

-Τόσα έχεις...βάλε κάτι από αυτά..

-Τα μισά δεν κλείνουν..

-Εεε..πέτα τα..Η αλήθεια είναι ότι δεν τα πετούσα, γιατί κάποια μέρα ήλπιζα να αδυνατίσω...αλλά που είναι αυτή η μέρα;;;;

Όπως πάντα μπήκα στο σχολείο και ξεκίνησαν τα γέλια, τα ψιθυρητά κλπ, αλλά εγώ τα είχα συνηθίσει..οπότε πήγα στο ντουλαπάκι μου και άφησα τα βιβλία μου...Είπα να κάνω μια βόλτα γύρω από το σχολείο...

Προχωρούσα βλέποντας κάτω και άκουσα το όνομά μου..σήκωσα το κεφάλι και είδα την Σιλβί με τον Λίον να μιλάνε..δεν με είχαν δει οπότε κρύφτηκα για ν'ακούσω τι λέγανε...

-Θα κάνεις αυτό που σου είπα;

-Είναι πολύ χοντρό ρε Σιλβί..

-Όταν σου είπα να της αδειάσεις την κέτσαπ στο κεφάλι της δέχτηκες..τώρα τι συμβαίνει;

-Έχω παρατηρήσει πως φέρονται όλοι στην Έμα..

-Ε και τι; την λυπάσαι;

-Εντάξει δεν είναι και λίγο να της το παίξω φίλος της και μετά να την ρεζιλέψω με τέτοιο τρόπο..Πως θα με ρεζιλέψει δηλαδή; Πρέπει να προσέχω...Δεν θα τον αφήσω να με πλησιάσει..Αυτό πρέπει να το πω στη Κρίσταλ!

-Κρίσταλ...έμαθα κάτι συγκλονιστικό..

-Τι καλέ; Μη με κρατάς σε αγωνία..

-Άκουσα τη Σιλβί να λέει στον Λίον να με ρεζιλέψει αφού πρώτα κάνει τον φίλο μου..

-...

Τι της απάντησε η Κρίσταλ;

Πρέπει να αλλάξω! ;)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt