Όταν πήγα στο σπίτι γελούσα σαν χαζή...Είχα περάσει πολύ ωραία με την Ντεμι και τον Νιαλλ...Η καλύτερη στιγμή ήταν όταν μου τραγούδησαν...Έχουν ΤΈΛΕΙΑ φωνή! *.* και είναι και απίστευτο ντουέτο...Έκατσα στο κρεβάτι και άκουγα μουσική από το mp3...Όταν μου ήρθε μήνυμα από την..από την Κρίσταλ..ο.Ο από τη Κρίσταλ;Ξεκλείδωσα το κινητό σαν τρελή...είχα τόση αγωνία να δω τι έλεγε...είχαμε 3 μήνες; νομίζω πως ναι... 3 μήνες να μιλήσουμε...
-ΕΜΑ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ..ΕΛΑ ΣΤΙΣ 8 ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ..
Θέλει να μιλήσουμε; τι να πούμε; Ωχ Θέε μου, είμαι τόσο μπερδεμένη...Ugh!
*7.30 το απόγευμα*
Τέλεια -.- ..σε μισή ώρα έχουμε ραντεβού και εγώ για άλλη μια φορά δε ξέρω τι να βάλω...(Ανοίγω τη ντουλάπα)
-Ποιο χρώμα μισούσε η Κρίσταλ; Α, ναι.. το πράσινο... Μόλις βρήκα τι μπλούζα θα βάλω, αυτή τη πράσινη με το σήμα της ειρήνης...τώρα να βρω παντελόνι.. Τέλος πάντων..ας βάλω ένα τζιν...
-Μαμάαααααα...φεύγω..
-Για που το'βαλες;
-Παω στο πάρκο...
-Με τις παντόφλες θα πας στο πάρκο;
-Αχ, ναι..σωστά...που είναι τα all- star μου;
-Αχ, το παιδί μου δεν είναι καλα..δες δεξιά σου παιδάκι μου...
-Ααααα..να τα...
Tότε κατάλαβα πόσο μεγάλη αγωνία είχα να δω τη Κρίσταλ..ούτε να σκεφτώ λογικά δε μπορούσα...
*Στο πάρκο*
-Να δεις που πάλι πρώτη θα ήρθα...Για μισό λεπτό..αυτή δεν είναι η Κρίσταλ; Ήρθε η Κρίσταλ πρώτη σε ραντεβού μας; Μάλλον αυτό που έχει να μου πει είναι ΠΟΛΥ σοβαρό...
-Γειά σου Έμα
-Γειά...
-Λοιπόν, για να μην στα πολυλογώ..με συγχωρείς;
-Για ποιο απ'όλα ρε Κρίσταλ; για το ότι με πρόδωσες; Το ότι μου φέρθηκες σκάρτα; Για ποιο απ΄όλα; ε;;;
-Για όλα...Το ξέρω ότι σε πλήγωσα, αλλά μετάνιωσα...Για την ακρίβεια τα έμαθα όλα..
-Αααα..πες το μου έτσι..δε μετάνιωσες..απλά πείστηκες..
-Όχι..δεν κατάλαβες..
-Τέλος πάντων..και πως τα έμαθες;
-Ο Λίον χώρισε με τη Σιλβί, γαιτί την άκουσε να λέει ότι θέλει να γίνει κολλητή με την Ντέμι, για να σε εκδικηθεί...Εννοώ, να σε εκδικηθεί, γιατί από τότε που χωριστήκαμε, έχεις γνωρίσει μόνο μια φίλη και αυτή είναι η Ντέμι! Οπότε, το σχέδιό της είναι να στην πάρει και αυτή, όπως με πήρε από εσένα...
-..ο.Ο
-Και μια μέρα πάνω στα νεύρα του μου τα είπε όλα..ότι η Σιλβί τον έβαλε να σου ρίξει τη ketchup στο κεφάλι και ότι ήθελε να το παίξει φίλος σου και μετά να σε ρεζιλέψει..
-Τώρα κατάλαβες τι πέρασα; πως ένιωσα;
-...
*Επόμενη μέρα*
Κ: Γεια σου Έμα
Ε: Hey Κρίσταλ..
Λ: Επ Κρίσταλ...
Κ:Γεια σου Λίντα! Έμα δε σε πειράζει να πάω μια βόλτα με τη Λίντα...
Ε: Όχι καλέ..Έλα μια να σου πω..
Κ: Πες μου..
Τις ψιθυρίζω:
Ε: Ποια είναι αυτή;
Κ: Ααααα...η Λίντα; η Λίντα είναι η κοπέλα που με βοήθησε να πάρω την απόφαση να έρθω να σου μιλήσω...
Ε: Ααααα...
Αγγίζω απαλά την Λίντα στη πλάτη και της λέω:
Ε: Σ'ευχαριστώ..!
Λ:
Ν: Έμαααα...
Ε: Ααα..Νιαλλ! Που είναι η Ντέμι;
Ν: Πάμε;
Ε: Που;
Ν: Έλα και θα δεις..
Ε: ...
*Μετά από 5 λεπτά*
-Ποια είναι αυτή η αίθουσα Νιαλλ:
-Εεε, το Γ5
-Το Γ5; Μα δεν έχουμε Γ5 στο σχολείο μας..
-Το ξέρω..απ' οτι έμαθα είχε πριν 3 χρόνια και μένει άδεια τα τελευταία 3 χρόνια..
-Αχά... Και που τα έμαθες όλα αυτά.?!
-Ρώτησα...
-Καλά και τι κάνουμε εμείς σε μια άδεια αίθουσα;
-Μιλάμε;
-Θες να μου πεις κάτι; Πες το..!
-Κοίτα Έμα...
-Τι κάνετε εσείς εδώ;
- Ωχ, η Ράλντι..
-Ρώτησα κάτι...
-Να...έδειχνα στον Νιαλλ τις αίθουσες μιας και είναι καινούργιος στο σχολείο...
Ντριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιν..
-Ουφ γλυτώσαμε...Αχ ρε Νιαλλ με τις ιδέες σου..Αχχ..
*Μετά το μάθημα*
-Έμα...
-Νιαλλ...
-Πάμε;
-Ασ'το καλύτερα..δεν είδες τι έγινε πριν;
-Καλά..
-Έλα..μη μουτρώνεις..Άντε..πάμε...
-Αλήθεια;
-Θα με πας σπίτι;
-Καλά....
*Έξω από το σπίτι*
-Ευχαριστώ που με έφερες Νιαλλ
-Ευχαρίστησή μου!
-Τα λέμε..
-Πότε..?
-Δε ξέρω..
-Πάμε μια βόλτα το απόγευμα..?
-ΟΚ...Στείλε μήνυμα για το που και πότε Φιλιά στη Ντέμι..Αλήθεια, γιατί δεν ήρθε σήμερα;
-ΟΚ...Δεν ξέρω, μου απάντησε και ανασήκωσε τους ώμους του.
Πήγα σπίτι και για άλλη μια φορά ήμουν σαν χαζοχαρούμενο...
-Δε θα φας;
-Εεε;; Τι είπες;
-Δε θα φας;
-Μπααα, δεν πεινάω..αα..το απόγευμα θα βγω..
-Που θα πας;
-Βόλτα με το Νιαλλ
Εκείνη τη στιγμή, σκέφτηκα πως θα ξεκινήσει τις ερωτήσεις, οπότε πήγα να τα μπαλώσω..
-Εεεε όχι ακριβώς βόλτα..θα πάμε να κάνουμε μια εργασία..
-Εργασία; Καλά...
Έφυγα όσο πιο γρήγορα γινόταν...ξάπλωσα στο κρεβάτι και άκουσα μουσική στο mp3...
Καθώς άκουγα το Made in the USA που πλέον μου είχε κολλήσει η Ντέμι..
Just you and I, just you and I...Woah, woah
No matter how far we go, I want the whole world to know...I want you bad, and I wont have it any other way...No matter what the people say,I know that we'll never break.. Cause our love was made, made in the USA...Made in the USA, yeah
Μου ήρθε ένα μήνυμα από τον Νιαλλ:
ΕΜΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ..ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ Γ5 ΤΟ ΠΡΩΙ...ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ...ΚΟΙΤΑ..ΕΓΩ...
YOU ARE READING
Πρέπει να αλλάξω! ;)
FanfictionΤι γίνεται σε ένα κόσμο όπου για να επιβιώσεις πρέπει να αλλάξεις!? Για μερικούς το διαφορετικό είναι κακό...! Έτσι και η Έμα, η πρωταγωνίστρια της ιστορίας, πρέπει να αλλάξει.! Δυστυχώς βρίσκει πολλά εμπόδια μπροστά της, μερικά έχουν και όνομα! Αλλ...