Ήμουν έτοιμη να αφεθώ, αλλά συνειδητοποίησα τι ήμουν έτοιμη να κάνω. Τον σταμάτησα και έψαξα για τον διακόπτη, ώστε να ανοίξω το φως! Μόλις το βρήκα το πάτησα χωρίς δισταγμούς! Όταν το άνοιξα, αυτό που αντίκρισα ήταν σοκαριστικό. Ο μυστήριος τύπος ήταν...
ήταν ο Νιαλλ! Απομακρύνθηκα με τόση δύναμη που έπεσα πάνω στην ντουλάπα που υπήρχε πίσω μου κι έριξα τη σκούπα! Για καλή μου τύχη έπεσε πάνω στο κεφάλι του Νιαλλ και κατάφερα να βγω έξω!
Η μέρα πέρασε τόσο δύσκολα και αμήχανα...Προσπάθησα να φέρομαι σαν να μη συμβαίνει τίποτα όταν μίλαγα με την Ντέμι, αλλά ήταν πολύ δύσκολο...Δυστυχώς η Ντεμι κατάλαβε πως κάτι έτρεχε και με ρώτησε:
-Hey sunshine! Τι έχεις;
-Τίποτα, της είπα προσπαθώντας να χαμογελάσω όσο πιο πιστευτά μπορούσα...
-Έλα τώρα...Σε ξέρω πολύ καλά..
-Τίποτα μωρέ..είναι που θα φύγουν οι γονείς μου, είπα προσπαθώντας να την πείσω..
-Έλα μικράκι μου, μη στεναχωριέσαι γι'αυτό..μαζί θα το περάσουμε..
-:)
-Θα περάσεις από το σπίτι μου μετά να κάνουμε τις βλακείες μας;
-Αμέ, της είπα χαμογελώντας..!
Όλη τη μέρα στο σχολείο απέφευγα να τον κοιτάξω στα μάτια, δεν μπορούσα να το κάνω αυτό, δεν μπορούσα να πληγώσω τη Ντεμι..
Όταν γύρισα στο σπίτι, ξάπλωσα στο κρεβάτι να ακούσω μουσική, αλλά με πρόλαβε το κινητό μου, που μόλις χτύπησε..Ήταν ένα μήνυμα από τον Νιαλλ: ΔΕ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ..ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΘΕΣ..ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΣ ΜΥΣΤΙΚΟ! ΧΧ
Πέντε λεπτά αργότερα έλαβα άλλο ένα μήνυμα, αυτή τη φορά δεν ήταν από τον Νιαλλ..το μήνυμα έγραφε: ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΥΣΤΙΚΟ! ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΓΑΤΑΚΙ! ΑΛΛΩΣΤΕ TWO CAN KEEP A SECRET, IF THE ONE OF THEM IS DEAD! -U
Τι στο καλό ήταν αυτό; Και ποιος μου έστελνε αυτό το μήνυμα; Και για ποιο μυστικό μιλάει; Και...τις σκέψεις μου διέκοψε για άλλη μια φορά το κινητό μου..το μήνυμα ήταν από την Ντέμι: ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΓΛΥΚΑΚΙ ΜΟΥ! ΜΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ!
το είχα ξεχάσει τελείως! Ετοιμάστηκα και έφυγα για την Ντέμι! όταν έφτασα είδα τον Νιαλλ, κρύφτηκα πίσω από τον φράχτη ώστε να μη με δει! Ο Νιαλλ χτύπησε τη πόρτα και η Ντεμι του άνοιξε! Από την έκφρασή της φαινόταν πως δεν τον περίμενε! Ο Νιαλλ μπήκε μέσα! Εγώ έτρεξα στο παράθυρο για να δω και να ακούσω τι λένε..Για καλή μου τύχη το παράθυρο ήταν λίγο ανοιχτό και μπορούσα να ακούσω..Παράλληλα σκεφτόμουν τι θα μπορούσε να της έλεγε; Και αν της έλεγε για ότι έγινε μεταξύ μας; Ηρέμησα και προσπάθησα να ακούσω!
-Θέλω να σε κάνω δική μου!
-Κι εγώ!
-Τι περιμένουμε λοιπόν; της είπε και την φίλησε.
-Η Ντεμι τον απομάκρυνε...Δε μπορώ τώρα, περιμένω την Έμα!
Ο Νιαλλ τη φίλησε και δεν την άφησε να μιλήσει άλλο...Την κόλλησε στον τοίχο και ξεκίνησε να της φιλάει το λαιμό και μετά στο στόμα...Την σήκωσε και την έβαλε πάνω του, κατευθήνθηκαν προς το κρεβάτι. Την ξάπλωσε και ξεκίνησε να της βγάζει τα ρούχα ένα-ένα...Την χάιδευε κατά μήκος του κορμιού της και την φίλαγε! Ύστερα τον έγδυσε και η Ντέμι..Αυτή τη φορά μπήκε αυτή από πάνω του...Έγινε η κυρίαρχος του παιχνιδιού. Ο Νιαλλ δεν κρατήθηκε και έβγαλε μια κραυγή ηδονής. Η Ντέμι το ευχαριστιόταν που τον βασάνιζε..!
Αυτός ήταν έτοιμος να γίνει ένα μαζί της..Δε μπορούσα να το επιτρέψω..αυτός ήταν ένας διπρόσωπος ψεύτης..δεν θα τον άφηνα να το κάνει αυτό στη κολλητή μου! όταν κατευθήνθηκα προς τη πόρτα και χτύπησα το κουδούνι, άκουσα τη Ντέμι να λέει:
-Ωχ, η Έμα..
-Μη της ανοίξεις
-Δε μπορώ, είναι κολλητή μου κι έχουμε ''ραντεβού''
-Είναι κάτι που δεν σου είπα για εμένα και την Έμα...ξέρεις...
YOU ARE READING
Πρέπει να αλλάξω! ;)
FanfictionΤι γίνεται σε ένα κόσμο όπου για να επιβιώσεις πρέπει να αλλάξεις!? Για μερικούς το διαφορετικό είναι κακό...! Έτσι και η Έμα, η πρωταγωνίστρια της ιστορίας, πρέπει να αλλάξει.! Δυστυχώς βρίσκει πολλά εμπόδια μπροστά της, μερικά έχουν και όνομα! Αλλ...