Πρέπει ν'αλλάξω! ;) Παρτ 3

234 18 0
                                    

Ο Λίον ήρθε πάνω από το κεφάλι μου, όλα τα βλέμματα καρφώθηκαν πάνω μου και τότε ο Λίον με μεγάλη ευχαρίστηση μου άδεισε το μπολάκι με την κέτσαπ στο κεφάλι και όλοι σκάσανε στα γέλια. Εγώ σηκώθηκα και έρεξα στο ντουλαπάκι μου να πάρω τα μωρομάντυλά μου. Μετά πήγα στην τουαλέτα και προσπάθησα να καθαρίσω την κέτσαπ. Τότε, ήρθε η Κρίσταλ για να με παρηγορήσει. Ξέρεις, τώρα έχω αρχήσει να νιώθω τύψεις γιατί ο Λίον είναι...

-Ο Λιόν είναι...

-Τι είναι ο Λιόν Κρίσταλ, εκτός από κάθαρμα;

-Ο Λιόν είναι αδερφός μου..

-ΤΙΙΙΙ; Το επίθετό σου είναι Λάντον;

-Ναι...δυστυχώς ο Λιόν είναι αδερφός μου...

Έτρεξα κλαίγοντας δυνατά και με λιγμούς προς το ντουλαπάκι μου...Το άνοιξα, πήρα τα βιβλία μου και το έβαλα στα πόδια...Πήγα στο σπίτι, ανέβηκα τρέχοντας τις σκάλες και χτύπησα πίσω μου δυνατά την πορτά του δωματίου μου..Το μαξιλάρι μου γέμισε με δάκρυα..Η Κρίσταλ μου είχε στείλει 32 μυνήματα και μου είχε κάνει 24 αναπάντητες κλήσεις...

Επόμενη μέρα:

-Έμα που ήσουν;

-Κρίσταλ, άσε με, δεν θέλω να μιλήσω..

-Έμα, για χάρη σου τσακώθηκα με τον αδερφό μου και δεν θα βγω έξω για ένα μήνα.

-Για χάρη μου; για χάρη μου; Συγνώμη που σε έκανα να τσακωθείς με ένα ''αγγελούδι''..

-Αυτό το ''αγγελούδι'' είναι αδερφός μου..και όσο να'ναι τα αδέρφια πρέπει να είναι δεμένα...

-Συγνώμη τότε, μην σε ενοχλώ...πήγαινε να τα ξανά βρεις με τον αδερφούλη σου και μην σκας για μένα...αν θες πες του ότι μου άρεσε πολύ και να μου το ξανακάνει...

-Έμα δεν εννοούσα αυτό.

-Φυσικά, εγώ απλά είμαι καθυστερημένη και δεν κατάλαβα καλά..γιεα σου..

-Έμα στάσου..μη φεύγεις...

-Για πιο λόγο να κάτσω; τώρα που γέμισα ενοχές τι να το κάνω;

-Καλά..θα σ'αφήσω να φύγεις μόνο για ένα λόγο...γιατί είμαι φίλη σου και δεν θέλω να σε πιέζω...

Έφυγα και πήγα στις τουαλέτες...Όπως πάντα δεν έδωσα σημασία στα ανόητα σχόλια των κοριτσιών και μπήκα στην πρώτη τουαλέτα που βρήκα...Βγαίνοντας είδα την Κρίσταλ να κάθεται μαζί με την Σιλβί και να συζητάνε..Ξανακρύφτηκα και προσπάθησα να κρυφακούσω τι λέγανε..

-Με έκνευρισε πάλι αυτή η βλαμμένη..

-Ποια ρε Κρίσταλ;

-Η Έμα βέβαια.

-Γιατί καλέ;

-Δεν φτάνει που βρέθηκε κάποιος να της κάνει παρέα, θέλει να βγει κι απο πάνω..άκουσε εκεί..την πείραξε που ο Λίον είναι αδερφός μου...

-Τι;

-Μα τι λεω; Γιατί το κάνω αυτό;

-Ποιο;

-Γιατί βρίζω την Έμα; Την αγαπάω όσο τίποτα και την βρίζω;

-Άχουυυυ...προσεξε μην μας πάρουν τα ζουμιά..

Αααχ...πόσο ανακουφίστηκα..βγήκα έξω σαν να μην συμβαίνει τίποτα...Η Κρίσταλ δάγκωσε τα χείλη της..έκανα την αδιάφορη και βγήκα έξω..Μετά από πέντε λεπτά πέρασα από την μπροστά αυλή..και εκεί είδα κάτι το αναπάντεχο...Ο Λίον ήταν με την...

Πρέπει να αλλάξω! ;)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz