Ήμουν έτοιμη να φύγω από το σπίτι..ήμουν τόσο αποφασισμένη για το τι θα έκανα με αυτή την ιστορία.!
Τα σχέδια μου όμως ανατράπηκαν όταν έξω από το σπίτι μου είχε στήσει καρτέρι...o Νιαλλ.
'Ωχ, σκέφτηκα, τι να θέλει τώρα;''
Άνοιξα τη πόρτα σαν να μην τον είχα δει και βγήκα έξω. Ο Νιαλλ με τράβηξε με δύναμη από το μπράτσο και με ξανά έβαλε μέσα στο σπίτι μου και έκλεισε με δύναμη τη πόρτα πίσω του.
-Τι θέλεις από εμένα Νιαλλ;
-Πολλά!
-Για ποιο λόγο; Αφού σε είδα με τα ίδια μου τα μάτια να ετοιμάζεσαι να το κάνεις με την Ντέμι! Είπα με δυνατή φωνή και έκλεισα το στόμα μου με το χέρι μου, γιατί κατάλαβα ότι είχα κάνει γκάφα.
-Τι σημασία έχει; Αφού σε βλέπω πως κάνεις όταν με βλέπεις!
-Μωρέ τι μας λες; Πολύ μεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό σου...
-Δηλαδή, εάν εγώ έλθω κοντά σου και σε χαλαρώσω, είπε καθώς περπάταγε προς το μέρος μου και κατάληξε πίσω από εμένα, δεν θα μου δοθείς;
-Για τόσο εύκολη με έχεις;
-Μμμ, μούγκρισε, καθώς είχε σηκώσει τα μαλλιά μου και ξεκίνησε να φιλάει το σβέρκο μου. Έπειτα άρχισε να έρχεται μπροστά μου, καθώς φίλαγε το λαιμό μου και στη συνέχεια ένωσε τα χείλη του με τα δικά μου.
Εγώ δεν μπορούσα να αντισταθώ, αλλά προσπάθησα να απομακρυνθώ. Αυτή τη φορά ο Νιαλλ με τράβηξε κοντά του με ορμή και ξεκίνησε να με φιλάει με πάθος. Με σήκωσε πάνω του και με κατεύθυνε προς τον καναπέ Με ξάπλωσε. ''Όχι εδώ, του είπα, πάμε στο δωμάτιο μου''. Με ξανασήκωσε και προχωράγαμε στα τυφλά, καθώς φιλιόμασταν. Μπήκαμε στο δωμάτιο μου και με ξάπλωσε στο κρεβάτι. Έβγαλε το παντελόνι του και μπήκε ανάμεσα μου. Τον ένιωθα τόσο κοντά μου. Μου έβγαλε τη μπλούζα και ξεκίνησε να με φιλάει κάτω από τον λαιμό. Κατέβηκε προς τα κάτω. Έφτασε στο παντελόνι μου και το ξεκούμπωσε με γρήγορες κινήσεις και μου το έβγαλε. Εκείνη τη στιγμή ανέβηκα εγώ πάνω του. Του έβγαλα τη μπλούζα. Θαύμασα τους κοιλιακούς του και ξεκίνησα να τον φυλάω. Κατέβηκα προς τα κάτω και πήγα στο μποξεράκι του. Συνέχισα να τον φυλάω έξω από το μποξεράκι. Με ξαναέβαλε από κάτω του και αυτή τη φορά έβγαλε το μποξεράκι του. Μέχρι να βάλει προφύλαξη είχα ήδη κατεβάσει κι εγώ το εσώρουχό μου. Μου άνοιξε τα πόδια και με ξαναχάιδεψε στην ευαίσθητη μου περιοχή. Τότε είχε έρθει η στιγμή. Με κοίταζε στα μάτια καθώς έμπαινε μέσα μου. Το αισθανόμουν αληθινό. Έμπαινε μέσα μου με γρήγορες κινήσεις και έβγαινε αργά και βασανιστικά. Έβγαινε και έμπαινε γρήγορα. Στο τέλος μπήκε με δύναμη και επιτάγχυνε τις κινήσεις του. Μια κραυγή έφυγε και από τους δύο και ξάπλωσε δίπλα μου. Με κοίταξε.
-Σου άρεσε;
-Ναι, αλλά γιατί;
-Τι γιατί;
-Γιατί το κάνεις αυτό σε εμένα και στη Ντέμι;
-Έχω αργήσει πρέπει να φύγω..
-Τέλος πάντων...Ντύσου και φύγε.
Μόλις έφυγε μου ήρθε ένα μήνυμα με μια φωτογραφία με εμένα και τον Νιαλλ την ώρα που το κάναμε από...
CITEȘTI
Πρέπει να αλλάξω! ;)
FanfictionΤι γίνεται σε ένα κόσμο όπου για να επιβιώσεις πρέπει να αλλάξεις!? Για μερικούς το διαφορετικό είναι κακό...! Έτσι και η Έμα, η πρωταγωνίστρια της ιστορίας, πρέπει να αλλάξει.! Δυστυχώς βρίσκει πολλά εμπόδια μπροστά της, μερικά έχουν και όνομα! Αλλ...