-Θα κάνεις αυτό που σου είπα;
-Είναι πολύ χοντρό ρε Σιλβί..
-Όταν σου είπα να της αδειάσεις την κέτσαπ στο κεφάλι της δέχτηκες..τώρα τι συμβαίνει;
-Έχω παρατηρήσει πως φέρονται όλοι στην Έμα..
-Ε και τι; την λυπάσαι;
-Εντάξει δεν είναι και λίγο να της το παίξω φίλος της και μετά να την ρεζιλέψω με τέτοιο τρόπο..
Πως θα με ρεζιλέψει δηλαδή; Πρέπει να προσέχω...Δεν θα τον αφήσω να με πλησιάσει..Αυτό πρέπει να το πω στη Κρίσταλ!
-Κρίσταλ...έμαθα κάτι συγκλονιστικό..
-Τι καλέ; Μη με κρατάς σε αγωνία..
-Άκουσα τη Σιλβί να λέει στον Λίον να με ρεζιλέψει αφού πρώτα κάνει τον φίλο μου..
-Εντάξει..τώρα το παράκανες...Μπορεί να κατάλαβα ότι σε περίραξε που τα έχει η Σιλβί με τον Λίον, αλλά όχι και ένα τέτοιο ψέμα...Πραγματικά ρε Έμα για πόσο χαζή με παιρνάς; Έχω καταλάβει ότι δεν σου αρέσει που κάνω παρέα με τη Σιλβί. Μήπως αυτό είναι ένα ''σχέδιο'' για να με απομακρύνεις από τη Σιλβί; Ε...όχι..μάθε λοιπόν ότι είμαι σίγουρη πως η Σιλβί δεν είπε τίποτα τέτοιο..Μόνο ένα ''σατανικό'' μυαλό σαν το δικό σου θα μπορούσε να σκεφτεί κάτι τέτοιο...Άααντε γειααα!!! -.- Ohhh! Αυτό ήταν...μονοκόματο να το πω;;; Δεν με άφησε να πω λέξη...Αυτή είναι η φιλία της; αυτή; Να μην με πιστεύει ενώ ξέρει πόσα μου έχει κάνει και ο Λίον και όλοι οι υπόλοποι;; Αυτή είναι φιλία; Τι να την κάνω τέτοια φιλία;; Ε;;; Τιιι;;; Όλη τη μέρα δεν σταμάτησα να κλαίω..!! Τα λόγια που είπε η Κρίσταλ με πλήγωσαν πραγματικά! Ήταν σαν ένα μαχαίρι που έμπαινε όλο και περισσότερο στη καρδιά... Κι όμως όλο και κάτι θα υπάρχει που θα κάνει την Σιλβί να πληρώσει, να πονέσει, να νιώσει όπως κι εγώ..
Ναι! Αυτό είναι!! Αρχικά Πρέπει ν'αλλάξω κι όλα τ'άλλα θα γίνουν μόνα τους.
Είναι απλό..ή μάλλον όχι και τόσο..Πέρνουμε μια λίστα και καταγράφουμε τι πρέπει ν'αλλάξω πάνω μου! Η πρώτη μου σκέψη ήταν: ΌΛΑ..Και δεν είχα άδικο.
Αλλαγή ρούχων. ΣΤΟΠ στα ρούχα ''αερόστατα''. Ρούχα μες στη μόδα κι ας είναι και λίγο ντε μουφέ.
Και το πιο ΔΥΣΚΟΛΟ. Αδυνάτισμα...όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.
Κόψιμο γλυκών και αναψυκτικών..θα συμβάλει πολύ στον στόχο μου...
3 Μηνες αργότερα...
Έχω χάσει 25 κιλά και είμαι πλέον στα κανονικά κιλά που θα ήταν μια κοπέλα της ηλικίας μου! Το μόνο που μένει είναι τα ρούχα..Εχω ψάξει ίδη σε 35 ιστοσελίδες για να βρω ρούχα όσο πιο φθηνά αλλά κια μοδάτα γίνεται...Παρήγγειλα ένα σωρό ρούχα και νιώθω πανευτυχής...όμως, δυστυχώς, ακόμα δεν τα έχω βρει με την Κρίσταλ και είναι το μόνο που με στεναχωρεί.
Η ζωή ΤΩΡΑ ξεκινάει!!
YOU ARE READING
Πρέπει να αλλάξω! ;)
FanfictionΤι γίνεται σε ένα κόσμο όπου για να επιβιώσεις πρέπει να αλλάξεις!? Για μερικούς το διαφορετικό είναι κακό...! Έτσι και η Έμα, η πρωταγωνίστρια της ιστορίας, πρέπει να αλλάξει.! Δυστυχώς βρίσκει πολλά εμπόδια μπροστά της, μερικά έχουν και όνομα! Αλλ...