Πρέπει να αλλάξω! ;) Παρτ 18

99 9 0
                                    


Αντιθέτως, σήμερα είχε ξυπνήσει χωρίς να έχει προηγηθεί κάποιος εφιάλτης. Όλα ήταν γαλήνια. Αλλά που να ήξερε τι την περίμενε αργότερα.... 
Σηκώθηκε από το κρεβάτι και πήγε να ετοιμαστεί. Όταν βγήκε από το μπάνιο χτύπησε το κινητό της. Είχε ένα μήνυμα από τη Ντέμι: Επ, που χάθηκες εσύ; Τα λέμε στο σχολείο. 
Επίσης, ήταν η πρώτη φορά που είχα μήνυμα από τη Ντέμι και δεν με έπιασε εκείνος ο πόνος στο στομάχι, που νιώθω σαν να δένεται κόμπο και να σφίγγει όλο και περισσότερο. Δεν μπήκα στο κόπο να της απαντήσω, εφόσον έφευγα εκείνη τη στιγμή. 
Όταν έφτασα στο σχολείο την είδα μπροστά από το ντουλαπάκι της. 
-Ντέμι..
-Ει γλυκάκι  Τι κάνεις;
-Καλά είμαι. Εσύ;
-Καλά..Καιρό έχουμε να βρεθούμε...Θες να περάσεις το βράδυ από το σπίτι;
-Αμέέέέέ...
-Ωραία...θα ετοιμάσω και πίτσα. Καιρό έχουμε να βρεθούμε, να δούμε και καμιά ταινία..
Η μέρα πέρασε γρήγορα και ευχάριστα, μετά από πολύ καιρό. Είδα τον Νιαλλ να κάθεται στην άκρη, μόνος του. Φαινόταν σκεπτικός. Σκέφτηκα να μην τον ενοχλήσω, αλλά άρχισα να ανησυχώ. Πήγα με αργά βήματα κοντά του. Τον ακούμπησα στον ώμο. 
-Τι έχεις;
-Σκέφτομαι..
-Τι;
-Να...η Σιλβι, φαίνεται άνετη. Σαν να μην την πείραξε ό,τι έχει γίνει.
-Κι εσύ τι σκέφτεσαι; 
-Μήπως..
-ΌΧΙ..
-Δε ξέρω..Και αν έχει οτιδήποτε άλλο εναντίον μας;
-Μη σκέφτεσαι έτσι..όλα τελείωσαν...είπε η Έμα ανύποπτη και ανήξερη για το τι ακολουθούσε...και φαινομενικά ανήμπορη να αντιδράσει.
Τη συζήτησή τους διέκοψε η Ντέμι, η οποία κατευθείνοταν προς το μέρος τους.
-Επ παιδάκια, τι κάνετε εδώ;
-Να εδώ, μιλ...
Ο Νιαλλ δε μπόρεσε να ολοκληρώσει την απάντησή του, γιατί η Ντεμι τον φίλησε με πάθος. Αισθάνθηκα λίγο άβολα, γιατί άρχισαν να έρχονται οι εικόνες από εκείνη τη νύχτα με τον Νιαλλ. Δάγκωσα τα χείλη μου και περίμενα υπομονετικά. Το φιλί τους διακόπηκε από ένα βογκητό που μου ξέφυγε. Ξεκίνησε να τρέχει αίμα από τα χείλη μου.
-Εμα είσαι καλα;
-Ναι, μια χαρά. Απλά δάγκωσα τα χείλη μου. Πάω στη τουαλέτα.
Πήγα στη τουαλέτα και κοίταξα το πρόσωπό μου στο καθρέπτη.
''Είσαι ηλίθια. Πρέπει να το ξεχάσεις. Αγαπάς τη Ντεμι. Δε θες να τη πληγώσεις''. Πολλές σκέψεις κατέκλυαν το κεφάλι εκείνη τη στιγμή.

Όταν γύρισα σπίτι πήγα στο δωμάτιό μου. Μπήκα στον υπολογιστή και σκέφτηκα να τσεκάρω τα mail μου. Μου είχε έρθει ένα mail που περιείχε ένα βιντεο. Το βίντεο δεν άνοιγε, οπότε το άφησα. Είχε περάσει η ώρα και μπήκα για μπάνιο. Ετοιμάστηκα με τη γνωστή διαδικασία και ξεκίνησα για το σπίτι της Ντεμι. 

Όταν έφτασα μου άνοιξε η Ντεμι και μπήκα μέσα. Κάτσαμε στο κρεβάτι της.
-Άντε θα βάλεις την ταινία;
-Περίμενε να ετοιμαστεί η πίτσα.
-Πόση ώρα θέλει;
-Πάω να τσεκάρω.
-Να σου πω, να μπω να δω τα mail μου μέχρι να έρθεις; Μου έστειλαν ένα βιντεο και δε μπορώ να το ανοίξω στον υπολογιστή μου.
-Και το ρωτάς;
Η Ντέμι πήγε στη κουζίνα κι εγώ άνοιξα τα mail μου. Πήγα στο συγκεκριμένο με το βίντεο. Το άνοιξα και ξεκίνησα να το παρακολουθώ. Τα μάτια μου γούρλωσαν στο θέαμα που αντίκρισαν. Το βίντεο έδειχνε εμένα και τον Νιαλλ τότε που το κάναμε. Είχα καταλάβει από ποιον ήταν, αλλά ήλπιζα πως θα διαψεύσω τον εαυτό μου κοιτώντας τον αποστολέα. Ο αποστολέας λεγόταν 'iwantemadead' ..Guess who? Εκείνη τη στιγμή μπήκε μέσα η Ντέμι.

Πρέπει να αλλάξω! ;)Where stories live. Discover now